Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мостове Уаз 469 и ГАЗ 69

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мостове Уаз 469 и ГАЗ 69

    Можете ли да ми кажете какви са разликите между мостовете на Уаз 469 и Газ 69 като става дума за бавни такива?Мисля да сложа уазкови на 69-ката,таа..
    1. Какво точно се преправя за да стане монтажа?
    2. Има ли разлика в предавателните числа?
    3. Кои мостове са по-здрави?

    Има ли смисъл от цялата тази работа?Джипа не се предвижда да е за състезания,а за разходки извън пътя и за кеф разбира се!Предвиждат се по-големи гуми и по-силен двигател.Целя най-вече надеждност затова ми трябва по-здравия вариант.Какво ще ме посъветвате да слагам от Уаз-а или да търся от 69ка(тъй като нейните са счупени мисля и 2та).

    Да ме извиняват модераторите,пуснах темата преди в подфорума на Газ69,но получих само едно съдържателно мнение.
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...83#post2283183
    Помагайте,че времето си върви и топлите дни свършват,изкажете се по въпроса.

  • #2
    От: Мостове Уаз 469 и ГАЗ 69

    Мога да дам мнение само по т.2: Стандартно предавателното число на ГАЗ-69 е 41:8=5.125, на УАЗ се монтира 41:8=5.125/бавен/ или 37:8=4.625/бърз/. Ако предавателните числа са еднакви проблеми няма да има.
    В другата тема колега е споменал за различните касети, разликата е в броя на сателитите - 2 за ГАЗ и 4 за УАЗ, но има главно предаване от УАЗ/по стар модел с гайки на короната/, което да става на ГАЗ, от по-новия модел/само болтове/ се разпробиваше касетата или се правеха втулки за короната/не помня точно/.

    За по-мощен двигател някои УАЗоводи слагат главно предаване от ГАЗ-21 - 41:9=4.55, уж е по-здраво, но не знам как ше се отрази на по-големите гуми. Аз бях решил да правя такова нещо , но стандартния двигател ми се струва слаб.

    Коментар


    • #3
      От: Мостове Уаз 469 и ГАЗ 69

      1 Aко са от УАЗ 469б /джипа/, най много петите на ресорите на предния да не отговорят, ще трябва да ги отрежеш и презавариш, задния става директно, захващането на амортесьорите на задния пак може да има разлика. Трябва да вземеш предния с щангите, междуколесната и мисля тази до кутията е малко по дълга/не съм сигурен/.
      Ако са от 452 /камиончето/ ще ти трябва хебел от джип за предния, задния е същия.

      2 Както е обяснил Тони, до около 94та са масово 5,125, после слагат повече бързи. Може да се преброи без да се отварят.
      Короните и пиньоните съответстват на корпусите и касетите, два модела са за 10мм болт с гайка и 12мм само болт с нарязана резба в короната за по новите модели.

      3 Здрави са ако са направени както трябва и си с нормали гуми и мотор и не много нервен на съединителя.

      Сложи им по една самоблокираща касета и ще има повече смисъл, а иначе всичко има смисъл стига да ти се занимава - залудо работи, залудо не стой!

      Успех!
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #4
        От: Мостове Уаз 469 и ГАЗ 69

        По точка 1 : слагал съм мост от 469 на 69 и обратното без проблеми.Нищо не съм местил щангите си останаха даже,хебела си остава от където е.Амовете няма да станат ама без това ще минава на телескопични.Ще ти трябва хебел ако е от 452 и 451.
        По точка 3: прав си ама самоблоковете са си цифра за мен по добре е твърд блокаж.Ако можеш да дадеш инфо тук или в съответната тема за блокажите кой, как, откъде и на каква цена,гледам че знаеш откъде може да се направят или вземат.
        Където не мога пеш продължавам с Уаза.
        Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
        Съдействие на закъсали автомобили

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X