Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един фен на УАЗ - 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още един фен на УАЗ - 469

    Здравейте!
    От доста време се каня да взема и аз някаква джипка, бях се насочил към една Toyota но колегите от форума на Toyota ме разубедиха доста бързо. И след това започнах да чета и разглеждам форумите по марки и се запалих много по УАЗ - 469. С помоща на тъста станах горд собственик на един красавец поне за мен е такъв, а да ето го и него самия.
    Седем години стои в един гараж започнат и недовършен, взет на търг от военните, поизкърпен малко и дотук. Та сега аз ще се поблъскам с не леката задача да му вдъхна живот. От форума научих доста неща, за което искрено благодаря. От това което прочетох разбрах, че двигателят му е 417 1002... и т.н. да се похваля скромно запалих го и му чух гласеца работи добре според моите разбирания а те са много слаби, взех свещи NGK - BPR6HS и силиконови кабели така прочетох тук. За сега искъм да го пусна в движение за да го регистрирам и после ще започне по-обстойната работа по него, Надявам се на Ваща помощ и се ИЗВИНЯВАМ предварително за глупавите въпроси но човек се учи докато е жив.

  • #2
    От: Още един фен на УАЗ - 469

    Честито колега и добре дошъл при нас с УАЗките! Дай снимки да видим красавеца.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      Много благодаря, и да знаеш че главния виновник да взема УАЗка е дресурата на послушния джип.


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04210.jpg
Прегледи:1
Размер:159.9 КБ
ID:5503645Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04206.jpg
Прегледи:1
Размер:123.3 КБ
ID:5503646Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04207.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5503647Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04208.jpg
Прегледи:1
Размер:98.0 КБ
ID:5503648Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04209.jpg
Прегледи:1
Размер:92.0 КБ
ID:5503649Незнам но първото ми качване не се е получило, ще пробвам пак.
      Последно редактирано от CarTest™; 24-07-13, 10:06.

      Коментар


      • #4
        От: Още един фен на УАЗ - 469

        Има доста работа, но щом имаш желание ще стане прекрасен УАЗик. Като тръгне ще го дресираме като моя
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • #5
          От: Още един фен на УАЗ - 469

          Колеги, предстои ми да обръщам венеца понеже е износен от едната страна, но не съм много сигорен точно как се прави може ли съвет как да постъпя.
          И още един въпрос на блока пише 417-1002015, на главата съответно 417-1003012, в магазина си купих гарнитура за под изпускателните и смукателни колектори и ми казаха че ДВГ. ми бил 24 от волга, а аз като четох в "Прилики и разлики м/у УМЗ и ЗМЗ" останах с впечатление че си е на УМЗ точно за УАЗ

          Коментар


          • #6
            От: Още един фен на УАЗ - 469

            Първоначално публикуван от Svet1234 Преглед на мнение
            Колеги, предстои ми да обръщам венеца понеже е износен от едната страна, но не съм много сигорен точно как се прави може ли съвет как да постъпя.
            -Сваляш маховика .
            -Дистанцираш го (:-))) ) от тротоара или асвалта с "нещо" , с по малък диаметър от диаметъра на венеца.
            -Нагряваш равномерно венеца с газова горелка .
            -От време на време почукваш по венеца от две срещуположни страни .Когато е разширен достатъчно , ще падне от маховика
            -Веднага го обръщаш и набиваш обратно. С 2 чифта клещи , или ръкавици.

            Горе долу е това.
            Само да не го нагрееш до червено с някоя по яка горелка , ацетиленова примерно . Щото тогава упражнението ще е безсмислино.
            Уморените коне не ги убиват , нали ??

            Коментар


            • #7
              От: Още един фен на УАЗ - 469

              Първоначално публикуван от Макавеев Преглед на мнение
              -Сваляш маховика .
              -Дистанцираш го (:-))) ) от тротоара или асвалта с "нещо" , с по малък диаметър от диаметъра на венеца.
              -Нагряваш равномерно венеца с газова горелка .
              -От време на време почукваш по венеца от две срещуположни страни .Когато е разширен достатъчно , ще падне от маховика
              -Веднага го обръщаш и набиваш обратно. С 2 чифта клещи , или ръкавици.

              Горе долу е това.
              Само да не го нагрееш до червено с някоя по яка горелка , ацетиленова примерно . Щото тогава упражнението ще е безсмислино.
              Когато се сваля венеца не се нагрява! Нагрява се вече като е паднал от маховика и е готов за поставяне.
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • #8
                От: Още един фен на УАЗ - 469

                Благодаря за бързите отговори, ще се помъча днес след работа.

                Коментар


                • #9
                  От: Още един фен на УАЗ - 469

                  Поздрави колега за избора на джип.Много укори ще чуеш,но не им обръщай внимание.Един съвет от мен,ако не си приключил вече с венеца на маховика: след избиването го обърни със здравата част към теб и с ъглошлайф внимателно направи фаска на десният ръб на зъба /около 2-3 мм /.Това намалява площа на зъба,която е перпендикулярна на движението на бендикса.Понеже венеца е от по-мек материал лесно се подбива и възпрепятства зацепването на бендикса.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Още един фен на УАЗ - 469

                    Благодаря колега за информацията но вече го монтирах, но за следващия път ще го имам в предвид.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Още един фен на УАЗ - 469

                      Първоначално публикуван от georgi_hristov.1961 Преглед на мнение
                      Поздрави колега за избора на джип.Много укори ще чуеш,но не им обръщай внимание.Един съвет от мен,ако не си приключил вече с венеца на маховика: след избиването го обърни със здравата част към теб и с ъглошлайф внимателно направи фаска на десният ръб на зъба /около 2-3 мм /.Това намалява площа на зъба,която е перпендикулярна на движението на бендикса.Понеже венеца е от по-мек материал лесно се подбива и възпрепятства зацепването на бендикса.
                      Това никога не съм го правил при обръщане на венеца и няма проблеми.
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • #12
                        От: Още един фен на УАЗ - 469

                        Беше се получило на един клиент преди доста години.След тази процедура бендикса зацепва меко и без "чукане"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Още един фен на УАЗ - 469

                          Здравейте отново имам един въпрос относно карбураторите. Имам в момента на колата К 126 Г, но е разбита механика нещо мени оборотите когато го връщам на ръка. А имам и един К 151 В - Пекар. Та въпро са е кой е по подходящ за ДВГ 417. Предварително благодаря за отзивчивоста.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Още един фен на УАЗ - 469

                            Колеги малко я позабравих темата, смених работа родиха ми се две прекрасни момчета и джипа остана по назад. Но не съм се отказал от него, оказа се че блока ми е спукан и то не на едно място. Та въпроса е дали някой разполага с читав блок за 417 или 414 мотор. Предварително благодаря!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Още един фен на УАЗ - 469

                              Имам блок за 414.
                              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X