Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител от ЖУК на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител от ЖУК на УАЗ

    Имам идея да си подменя съединителя на УАЗ-ика и да монтирам притискателен и феродов диск от ЖУК.Идеята е че на ЖУК-а съединитела е диафрагмен а не с палци като на УАЗ-ика и трябва да включва по добре скоростите и да няма хъркане.За тази смяна ще е необходимо да се пробият нови дупки на маховика защото притискателният диск от ЖУК не пасва на дупките.Пробиването ще дам да го направят на машина за да няма мятане и да е центрован
    Кажете добра идея ли е такава смяна на съединител и да се захващам ли или да си карам с старият вид палцов притискател?

    Моля за коментари от хора които имат хабер за какво иде реч и които разбират от УАЗ
    Благодаря за помоща

  • #2
    До: Съединител от ЖУК на УАЗ

    Можеш да попиташ колегата JC той и негов приятел сменяваха ти дни съединител такъв
    Ще ти каже точно всичко!
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    SJ 413

    Коментар


    • #3
      До: Съединител от ЖУК на УАЗ

      Новите притискателни са от диафрагмен вид,обаче и те също са с по малък диаметър и трябва пак да я караш да я разпробиват.

      От Волга също би станал притискателния,само,че после или трябва да престъргваш оригинален Уаз-ков феродов диск до диаметъра на вилговия или да слагаш Жук-ов както аз съм направил защото съм с 24 мотор което беше необходимо за да може да се закачат скоростите.

      Мислиш ли,че включването е трудно заради съединителя или по скоро липсата на синхронизатори.

      Иначе също трябва да помислиш дали за в бъдеще ще може да намериш части за Жук
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #4
        До: Съединител от ЖУК на УАЗ

        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
        Новите притискателни са от диафрагмен вид,обаче и те също са с по малък диаметър и трябва пак да я караш да я разпробиват.

        От Волга също би станал притискателния,само,че после или трябва да престъргваш оригинален Уаз-ков феродов диск до диаметъра на вилговия или да слагаш Жук-ов както аз съм направил защото съм с 24 мотор което беше необходимо за да може да се закачат скоростите.

        Мислиш ли,че включването е трудно заради съединителя или по скоро липсата на синхронизатори.

        Иначе също трябва да помислиш дали за в бъдеще ще може да намериш части за Жук
        Новите притискатели не съм ги виждал въобще и сега чувам че са от диафрагмен видАз също съм с 24 мотор(поне така мисля)но съм с УАЗ-ов притискател и феродов диск.Включването е с хъркане от съединителя-не е от синхронизатори-защото докато ми беше счупен задният диф и чаках да го направят съм свалил и прегледал скоростна,раздатка и доста други неща по джипа.Синхронизаторите са като нови в кутията.Синхронизирана ми е само 3-та и 4-та скорост.
        Части за ЖУК има много и не е проблем-но дори и да изчезнат-винаги може да се сложи пак УАЗ-ов съединител.Въпросът е дали съединителя на ЖУК-а е достатъчно здрав спрямо УАЗ-овият и да не се налага да се сменя много често

        Коментар


        • #5
          До: Съединител от ЖУК на УАЗ

          Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
          Новите притискатели не съм ги виждал въобще и сега чувам че са от диафрагмен видАз също съм с 24 мотор(поне така мисля)но съм с УАЗ-ов притискател и феродов диск.Включването е с хъркане от съединителя-не е от синхронизатори-защото докато ми беше счупен задният диф и чаках да го направят съм свалил и прегледал скоростна,раздатка и доста други неща по джипа.Синхронизаторите са като нови в кутията.Синхронизирана ми е само 3-та и 4-та скорост.
          Части за ЖУК има много и не е проблем-но дори и да изчезнат-винаги може да се сложи пак УАЗ-ов съединител.Въпросът е дали съединителя на ЖУК-а е достатъчно здрав спрямо УАЗ-овият и да не се налага да се сменя много често
          Нема такова животно без синхронизатори и да не хърка!!!
          По принцип поне на която съм се качвал да карам понякога, ако не вкараш лоста на първа по внимателно , ще ти изхърка
          [SIGPIC][/SIGPIC]
          SJ 413

          Коментар


          • #6
            До: Съединител от ЖУК на УАЗ

            Първоначално публикуван от Sam40 Преглед на мнение
            Нема такова животно без синхронизатори и да не хърка!!!
            По принцип поне на която съм се качвал да карам понякога, ако не вкараш лоста на първа по внимателно , ще ти изхърка
            Има синхронизатори на 3-та и 4-та скорост само и са отлични.Фабрично си няма на другите.Мислиш ли че не бих му сложил на 1-ва и 2-ра ако можеше

            Коментар


            • #7
              До: Съединител от ЖУК на УАЗ

              Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
              Има синхронизатори на 3-та и 4-та скорост само и са отлични.Фабрично си няма на другите.Мислиш ли че не бих му сложил на 1-ва и 2-ра ако можеше
              Не ме разбра правилно, Сори!
              Думата ми е че който и да е било камион или вкл.
              Уаз- а , щом няма синхронизатори ще вкл. по трудно!
              това имах впредвид!
              [SIGPIC][/SIGPIC]
              SJ 413

              Коментар


              • #8
                До: Съединител от ЖУК на УАЗ

                Че ти ако си със 24 мотор си има притискател от диафрагмен тип баш за него си,изобщо не се захващай с преправяне.

                Ама нещо малко ме съмнява да си с 24 мотор.В смисъл защото неговия маховик е по малък от мотора на УМЗ и незнам дали изобщо ще се хване УАЗ-ков притискателен или най малкото ще трябва да разпробиваш дупки за да го хванеш,а и незнам дали ще се събере в кожуха на съединителя.

                Имам чувството че нещо май не се разбрахме по терминологията за моторите.

                УМЗ или ЗМЗ ти е мотора.Масления филтър къде е?Хартиен елемент ли е само или е като на лада?
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Съединител от ЖУК на УАЗ

                  Незнам колко ти хъркат скоростите,но както вика колегата по горе и аз мисля,че е щото не са синхронизирани 1 и 2-ра.
                  Особено 2-ра хърка при връщане от 3 на 2-ра.А пък без двойно амбриране трябва почти да спреш да не изхърка.

                  Дали ще стане да се сложат синхронизатори-мисля,че не.Не поне с тия колела защото синхронизиранеите кутии са с друхи предавателни отношения,а иначе мисля че кожусите на кутиите са еднакви ама ако седнеш да смениш всички колела мисля,че ще ти излезне като нова кутия.


                  А иначе ето ти диафрагмен за УАЗ.
                  Прикачени файлове
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съединител от ЖУК на УАЗ

                    Карам мойте УАЗки с диафрагмен притискателен и феродов диск от ЖУК-НИСА вече десетина години. Двигателите са ми УМЗ и маховика го разпробивам на координат тук в един завод. Включването на скоростите е като на лека кола въпреки че скоростните кутий на тези УАЗки на който съм слагал не са синхронизирани 1ва и 2ра скорост. Части за ЖУК се намират още а притискателен диск има и 2ра употреба за 40-50лв. и нов феродов диск за 40лв. и проблема с хъркането на скоростите изчезва завинаги. Ако не ти харесва с дискове от ЖУК след като разпробиеш маховика за тях можеш да сложиш и оригиналния диафрагмен диск за който Цветан ти казва
                    Последно редактирано от dragomir_68; 30-08-07, 06:22.
                    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съединител от ЖУК на УАЗ

                      Моят пък си е с палци и не хърка - Просто палците трябва да са добре регулирани.
                      Освен това Волговият диск не е ли по-малък като диаметър?
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съединител от ЖУК на УАЗ

                        Диаметъра на Волговия и Жуковия диск е по малък от този на УАЗката с УМЗ двигател и за това трябва да се разпробива маховика Ако двигателя е ЗМЗ притискателния диск на ЖУКа става точно без никакви преработки
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съединител от ЖУК на УАЗ

                          Мисля си, че ще се износва по-бързо, когато е с по-малък диаметър. Все пак волговият съединител не е подложен на такова натоварване. Дори на ланчата ми вариантът комби е с по-голям съединител.
                          Аз сложих на Уаза някакъв феродов диск "Тигр" - засега си живее. Притискателният също е нов. Старият се беше износил конусообразно
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съединител от ЖУК на УАЗ

                            Жуковия диск се износва толкова колкото и оригиналния на УАЗика даже кара и повече. Сменил съм досега около 100 оригинални феродови диска на УАЗки и половината от тях си имаха феродо а й бяха паднали демферните пружини
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съединител от ЖУК на УАЗ

                              Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                              Имам идея да си подменя съединителя на УАЗ-ика и да монтирам притискателен и феродов диск от ЖУК.Идеята е че на ЖУК-а съединитела е диафрагмен а не с палци като на УАЗ-ика и трябва да включва по добре скоростите и да няма хъркане.За тази смяна ще е необходимо да се пробият нови дупки на маховика защото притискателният диск от ЖУК не пасва на дупките.Пробиването ще дам да го направят на машина за да няма мятане и да е центрован
                              Кажете добра идея ли е такава смяна на съединител и да се захващам ли или да си карам с старият вид палцов притискател?

                              Моля за коментари от хора които имат хабер за какво иде реч и които разбират от УАЗ
                              Благодаря за помоща
                              Слушай,при хъркането иде реч или за увличане,или за скоростна кутия без синхронизатори.Идея нямам дали има синхронизатори твоята,примерно на първа.Всъщност на кои скорости хърка. После ще ти обясня и за съединителите,мембранни и тнт. Боксува ли ти при изкачване на остър наклон ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X