Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ Патриот - Краш тест

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • УАЗ Патриот - Краш тест

    Такъв тест за джипки е интересен за всички модели, но попаднах на този за Патриот.
    Изводите са - джипката не е за бързо каране. Джипката е за спокойно каране по лош път или извън него.

    http://rutube.ru/video/9842e0d94bb1cd664a5980a2683a1620/?autoStart=true&bmstart=9221

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:patriot_crash_test.jpg
Прегледи:1
Размер:104.7 КБ
ID:6006695
    Последно редактирано от Веско; 17-03-13, 19:00.
    Show must go on!
    LZ1VES

  • #2
    От: УАЗ Патриот - Краш тест

    Убеден съм че травмите на шофьора са несъвместими с живота,но друго си мисля...Ако се направи краш тест с обикновен УАЗ 469,дали няма да е по-успешен от този.Или другото, старите бараки от 60-70 години дали не са по пасивно обезопасени от новите бангии(основно инономия на материал с цел олекотяване и нисък разход).Впрочем като гледах клипа ,ми направи впечатление че кокпита не си наруши въобще структурата и габарита.Пуркоа умре водител...????Не си беше сложил колана?Седалката ли се откъсна от 8 мм болтове?
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #3
      От: УАЗ Патриот - Краш тест

      Точно липсата на деформация е причина за тежките травми.
      На схемата с пораженията, в тъмнокафявите участъци са настъпили тежки травми, като несъвместими с живота са тези в гръдния кош на водача. Предполагам от удара в кормилото.
      Show must go on!
      LZ1VES

      Коментар


      • #4
        От: УАЗ Патриот - Краш тест

        Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнение
        Точно липсата на деформация е причина за тежките травми.
        На схемата с пораженията, в тъмнокафявите участъци са настъпили тежки травми, като несъвместими с живота са тези в гръдния кош на водача. Предполагам от удара в кормилото.
        Воланните травми са ''кеф''(имам опит с тях)и много се мре от тях.Стават основно ако си без колан(така наречения гръден капак).Има и тазови фрактури и луксации,но не става реч за това.Всяка инерционна история която е по-голяма от -5м/с е пагубна за човешкото тяло.
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • #5
          От: УАЗ Патриот - Краш тест

          Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
          ...Всяка инерционна история която е по-голяма от -5м/с е пагубна за човешкото тяло.
          5 m/s2 е около 0.5g.... това разбира се е безобидно за човек ускорение. Може би, ако имаш предвiд -5g, което е към 50 m/s2 би било опасно, но не и при кратко време на натоварване, както е при сблъсък. Подобни ускорения преживяват често пилотите на изтребители и тези във F1. По-скоро още един порядък нагоре e със сигурност смъртоносно...
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • #6
            От: УАЗ Патриот - Краш тест

            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
            5 m/s2 е около 0.5g.... това разбира се е безобидно за човек ускорение. Може би, ако имаш предвiд -5g, което е към 50 m/s2 би било опасно, но не и при кратко време на натоварване, както е при сблъсък. Подобни ускорения преживяват често пилотите на изтребители и тези във F1. По-скоро още един порядък нагоре e със сигурност смъртоносно...
            Може би си прав ,сега е неделя и не ми се смята.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #7
              От: УАЗ Патриот - Краш тест

              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
              Воланните травми са ''кеф''(имам опит с тях)и много се мре от тях.Стават основно ако си без колан(така наречения гръден капак).Има и тазови фрактури и луксации,но не става реч за това.Всяка инерционна история която е по-голяма от -5м/с е пагубна за човешкото тяло.
              Мисля сам си дал точен отговор защо е "умрял водача". При удара, деформацията на автомобила създава известна плавност на намаляването на скоростта до нула, съответно по ниска стойност на ускорение от удар на автомобил с по-здрава конструкция, но затова и по-твърда и недеформируема.

              Коментар


              • #8
                От: УАЗ Патриот - Краш тест

                И още една интересна история, подсказана от Пламен Петров:

                По време на тест и фотосесия, при скок на пясъчен трамплин за АТВ-та, натоварения само отпред (с шофьор и пътник) Патриот се забива с бронята в земята.
                Няма почти никакви последствия за машината, освен счупена броня и повредена брава на капака.
                Хората също са без травми и са продължили заедно с машината тестовете и в следващите дни.

                http://auto.mail.ru/testdrive.html?id=38906

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Patriot Jump.jpeg
Прегледи:1
Размер:73.9 КБ
ID:5462161
                Show must go on!
                LZ1VES

                Коментар


                • #9
                  От: УАЗ Патриот - Краш тест

                  Намерих по-качествена снимка за краш-теста и я сложих в първия пост

                  Вижда се ясно, че тампоните, държащи купето са се скъсали и то се е привижило напред с поне 30 cm.
                  Show must go on!
                  LZ1VES

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X