Здравейте от скоро съм щастлив Хънтъровод, всъщност още не съм ВОД, все още го реанимираме "Горкия".За протокола ще отбележа, че се казва Владимир, а на галено му викаме Володя .Та по важния проблем :статора на стартера бил изгорял и ремонта щял да е скъп ,стартера е Руски, на мене руския ще се падне, имало още два вида (ЗАПАДНИ) даже и редукторен, ама на мене обикновен руски. .Звънях в Карбон нямат нито стартери, нито рез. части за тях.Идеята ми е да си купя нов, ако може редукторен, ама и на руски ще кандисам, поне да е нов.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Уаз Хънтър проблем със стартера..
Свий
X
-
От: Уаз Хънтър проблем със стартера..
Тичай към близката морга, или магазин ... 0 001 109 063 ...... номер по Бош.
Рашън .... 4062.3708000
405.3708000 Стартер АZЕ2154 (ISКRА)Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
От: Уаз Хънтър проблем със стартера..
http://www.eldix.eu/bg/catalog/19.html
Това са стартери на старозагорската фирма Елдикс.Много са добри като качество,на повече от прилични цени и пращат по куриер.
За сравнение редукторен стартер за Москвич е около 95лв. при 150лв за класически,руски в магазина.
Коментар
-
От: Уаз Хънтър проблем със стартера..
Още като видях, че е Българско и го купих. На всичкото отгоре и работи,има и гаранция, и струва 116 лв, изглежда солидно и даже тежи.Стартера работи леко и тихо но.....спря да работи бензиновата помпа..А кажете сега с колко помпи е Володя, къде се намират, на какъв принцип работят и какво е това три позиционно копче с нарисувана бенз колонка на него.Аз отивам да чета в УАЗ - Книгата ,но ще се радвам някой да ми го обясни ,че да не откривам "Сам топлата вода"
Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
"В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev
Коментар
-
От: Уаз Хънтър проблем със стартера..
Копчето ясно на предния ми Уаз- Василий, беше по ясно,пишеше си левы бак правы бак .Кой е основния,левия или десния всъщност този до водача или този до пътника.Как се превключва от основния на допълнителния ?Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
"В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev
Коментар
-
От: Уаз Хънтър проблем със стартера..
Да Ви споделя, основен е резервоара от страната на пътника, там се намира и бензиновата помпа.Моя проблем се реши лесно, сменихме двете релета, които управляват помпата, бяха им изгнили крачетата.Ама пък имам нови проблеми за решаване : не работи километража и не завива достатъчно на дясно, на ляво добре - на дясно обаче "волана свършва завоя Не". Утре ще Ви го наснимам, не че не го знаете, ама и Аз да се похваля де...Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
"В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev
Коментар
-
От: Уаз Хънтър проблем със стартера..
Системата с двата резервоара е идиотска и работи на магия, аз одавна вече ги изхвърлих тия неща и сега съм само с един 90л резервоар и външна помпа аналог на Бош. Киломртражът е електронен и него го махнах и си сложих от Симбир с жило, какво ли не го правих ту работеше, ту не работеше, един ден се ядосах и го елеминирах.
А какво стана с хидравликата на волана оправи ли я?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар