Така,както един мой приятел обича да казва на мерцедеса си ДизЪл та и аз така се зарибих.
Става въпрос за една уазка която ще се ползва единствено за работа,предимно къси разстояния и бая товар.
Двигателя вече е капариран и е 300 д ом616. Не е много лек но ще се компенсира с добавка листи и товар отзад.Избора дойде от там че искам двигател който да пали до -20 без проблем и разни газ бензини.В момента карам само на газ а за 300 метра от вкъщи е малко тъпо.Знам че има много по добри двигатели като тегло и параметри но този съм решил.Ето я и кошницата на която ще се монтира.To be continue....... 
		
							
						
					Става въпрос за една уазка която ще се ползва единствено за работа,предимно къси разстояния и бая товар.
Двигателя вече е капариран и е 300 д ом616. Не е много лек но ще се компенсира с добавка листи и товар отзад.Избора дойде от там че искам двигател който да пали до -20 без проблем и разни газ бензини.В момента карам само на газ а за 300 метра от вкъщи е малко тъпо.Знам че има много по добри двигатели като тегло и параметри но този съм решил.Ето я и кошницата на която ще се монтира.To be continue.......
 
		
							
						





 
			
			
		

 .
. ).Има картери с обратна маслена вана (ламаринен) но се сменя и смукателя на маслената помпа .Така бумбето на картера остава зад дифа и няма да чупите маслената помпа при всяка по-серизна дупка .Номера с рязането помага ама до някъде.
).Има картери с обратна маслена вана (ламаринен) но се сменя и смукателя на маслената помпа .Така бумбето на картера остава зад дифа и няма да чупите маслената помпа при всяка по-серизна дупка .Номера с рязането помага ама до някъде.
Коментар