Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Среден диф за УАЗ 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Среден диф за УАЗ 469

    Здравейте,
    имам питане: може ли да се присади на УАЗ 469 среден (междинен диф) и да се преработи на фул-тайм 4х4. Търсачката не намери такава тема, но може би има някакви опити?
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    От: Среден диф за УАЗ 469

    С каква цел , да стане като LR ? УАЗ има едни от най - компактните кутии сред джиповете.
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #3
      От: Среден диф за УАЗ 469

      Искам да имам евтин и много проходим джип за лов, само за в "гората"; да е достатъчно мощен, да побира 5 човека с раници, пушки и някое куче, и да го мия с маркуча. До сега съм карал няколко марки и модели. От тях за поставените цели предпочитам Ленд Ровър ІІІ серия (но го нямам, а е скъп) и УАЗ, но проходимостта му е недостатъчна на стръмно и хлъзгаво.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #4
        От: Среден диф за УАЗ 469

        И с какво преминаването към система фултайм ще подобри проходимостта на УАЗ?

        Иначе може. То всичко може, ама не става лесно. В стандартната раздатка забрави да сложиш диференциал, че трябва и блокаж да му мислиш. Трябва да ползваш готова раздатка от някаква машина с фултайм(например лендровър), ама филма става голям.
        А и не виждам никакъв смисъл от това. Само ще осакатиш УАЗката, а както вече те попитах-с нищо няма да подобриш проходимостта и.
        Стандартно УАЗ си е доста проходима машина, стига да е с добри гуми, не виждам какво още очакваш от нея.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Среден диф за УАЗ 469

          От написаното стигам до извода, че имаш УАЗ и искаш да го съсипеш. Мога да ти дам много по добри идеи за УАЗ-а:

          1. може да помислиш да му сложиш самоблокиращи касети от БТР
          2. може да му преработиш раздадтката на 2.6 предавателно число на бавните скорости.
          3. едни хубави гуми - тракторки или каймани, не по големи от 33 ще ти свършат идеална работа. Дори стандартните руски гуми никак не са лоши.

          Фул тайм система на УАЗ е като куцо пипе с домат

          Коментар


          • #6
            От: Среден диф за УАЗ 469

            УАЗ-ът е на мой познат и не му трябва. Колата е бивш щабен военен джип. Най-голямото й качество е, че не е ръждясала и е с добри руски гуми. Най-големият й недостатък при 4х4 е, че на кал, особено при стръмно спускане, поднася безобразно. Отдавам го именно на липсата на среден диф, защото с Нивата на същите места минавам без проблеми.
            пп. Дори понякога само на заден мост е по-добре.
            Последно редактирано от trapper; 05-12-12, 09:28.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #7
              От: Среден диф за УАЗ 469

              Решението на задачата - Куадра драйв/трак/ или Суперселект ;Първата се монтира на Джийп,втората на Мицобиши.Най-добре целокупно с мотора и скоростите.

              Коментар


              • #8
                От: Среден диф за УАЗ 469

                Първоначално публикуван от ivan_ Преглед на мнение
                Решението на задачата - Куадра драйв/трак/ или Суперселект ;Първата се монтира на Джийп,втората на Мицобиши.Най-добре целокупно с мотора и скоростите.
                По-нормално би било направо направо джип или мицобиши.
                "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                Коментар


                • #9
                  От: Среден диф за УАЗ 469

                  Да ма не отговарят на критериа ''да се мие с маркуча'' щото с тиа кални ,смрадливи,кучета и ловци ,всичкиата тапицериа и килимчета на вториа излет на всички ще им идва да го полеят това Мицу -джип с бензин и да го запалят.Вервай ми, Гончетата имат много лош адет ,като намерят мърша да се овъргалят в нея,после всичко''смърди та се не трае''. ха ха ха. Оспамих темата,извинете. Моята е била на ловец,вътре я мих с пароструйка и изхвърлих дунапрена на седалките,отгоре на това бяха тапицирали с мокети .Смраддддд.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Среден диф за УАЗ 469

                    Всичко може -зависи колко силно го искаш.Предлагам ти.Поставяш скорости от УАЗ 451 (транспортна уазка)къс кардан или каре-каре и раздатка с вграден диференциал от нещо си.С поздрав Борето.Недостатъци-повишен разход,повишен шум,вложени пари и време в уаз (евтиния джип)

                    Коментар


                    • #11
                      От: Среден диф за УАЗ 469

                      И аз мислех, че тая работа няма да е лесна, но все-пак пуснах питането до знаещите хора с по-голям опит. Вероятно ще търся стар Land Rover или ... не знам още.
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Среден диф за УАЗ 469

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        И аз мислех, че тая работа няма да е лесна, но все-пак пуснах питането до знаещите хора с по-голям опит. Вероятно ще търся стар Land Rover или ... не знам още.
                        Не отписвай толкова бързо УАЗ-а, с тия подобрения дето ти казах става много много проходима машина (не че и преди не е). Бях си правил една табличка за предавателните числа с 2.6 раздадка на Хънтър и 469. Ето виж табличката за 469 е несинхронизираната кутия, която е с по-бавни скорости, и бавните мостове с 5.125 предавателно число:

                        УАЗ 469 кутия несинх. бързи бавни мостове бързи мостове бавни
                        1 скорост 4.124 4.124 10.7224 21.1355 54.9523
                        2 скорост 2.641 2.641 6.8666 13.535125 35.191325
                        3 скорост 1.58 1.58 4.108 8.0975 21.0535
                        4 скорост 1 1 2.6 5.125 13.325
                        задна 5.224 5.224 13.5824 26.773 69.6098








                        За сравнение виж табличката за моя Ландкрузер 80 с ръчни скорости и парт тайм и раздадка 2.48:

                        TLC 80 кутия бързи бавни мостове бързи мостове бавни
                        1 скорост 4.529 4.529 11.268152 18.5689 46.1994232
                        2 скорост 2.464 2.464 6.130432 10.1024 25.1347712
                        3 скорост 1.49 1.49 3.70712 6.109 15.199192
                        4 скорост 1 1 2.488 4.1 10.2008
                        5 скорост 0.81 0.81 2.01528 3.321 8.262648
                        задна 4.313 4.313 10.730744 17.6833 43.9960504
                        А това е на Хънтъра ми в момента с вече направената раздатка с 2.6 число:

                        УАЗ Хънтър
                        кутия бързи бавни мостове бързи мостове бавни бавни с мостове от 469 (5.125)
                        1 скорост 4.155 4.155 10.803 19.1961 49.90986 55.365375
                        2 скорост 2.265 2.265 5.889 10.4643 27.20718 30.181125
                        3 скорост 1.48 1.48 3.848 6.8376 17.77776 19.721
                        4 скорост 1 1 2.6 4.62 12.012 13.325
                        5 скорост 0.88 0.88 2.288 4.0656 10.57056 11.726
                        задна 3.827 3.827 9.9502 17.68074 45.969924 50.994775

                        Това дето казваш за носенето по нанадолнище, не съм го забелязал досега, при пспускане на първа бавна и без натискане на спирачка уаз-а направо пълзи и не ми се вярва да се спуска по лошо от Лада Нива.

                        И помни "случайни хора УАЗ не карат", ела в отбора
                        Последно редактирано от Стоян Францов; 08-12-12, 09:51.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Среден диф за УАЗ 469

                          Искаш да кажеш че 5-та бавна ти е колкото 2-ра бърза? То ще дойде доста добре май и за 35-ците
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #14
                            От: Среден диф за УАЗ 469

                            За големи гуми не е нужно само голямо предавателно число. То и с двигател от балканче посредством достатъчно голяма редукция може да се задвижат и гуми от кариерен самосвал, ама нали разбирате, че няма да се свърши никаква работа.
                            За големи гуми си е нужен и голям мотор. А освен това и адекватна по здравина трансмисия.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Среден диф за УАЗ 469

                              Да се сложи фул-тайм РК на УАЗ не е чак толкова трудно, но следващото, което трябва веднага да се смени е конструкцията на каретата на предния мост. Те са с променлива ъглова скорост, което ги прави доста неубедителни при движение с голяма скорост и под товар, защото ще носят непрекъснати ударни натоварвания.

                              При бавно движение или при изключен преден мост не създават проблеми, но на фул-тайм ще е 1:1 с първата версия на трабанта. За който не знае - там вечно нещо трака и се саморазглобява и човек винаги си носеше части, с които да събира полуосите от пътя.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X