Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Модернизация на парно на 31512.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Модернизация на парно на 31512.

    Колеги, задава се студено време и на дневен ред идва отоплението на купето и обдухването на предното стъкло. Подготвил съм бензинова печка от ЗАЗ, но не намерих подходящо място за монтожа и. Ако се стигне до нея, на този етап ще отиде под задната седалка с насочена струя напред, НО мисля, че може да се изстиска още от оргиналното парно на джипа. В уазбуката има много написано-от монтиране на допълнителна ел.помпа за циркулация на охл. течност до тоталната промяна/подмяна/ на парното. Аз съм сменял моторчето с перката от Моквич 2140, но подобрение не усетих.
    Та идеята ми е как мога да увелича притока на топъл въздух към купето/предното стъкло/ с оргиналния топлообменник.
    Ще съм блодарен да обсъдим всякакви идеи.

  • #2
    От: Модернизация на парно на 31512.

    За радиатор може ли да се мисли?
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #3
      От: Модернизация на парно на 31512.

      Като уплътниш фугите на кутията на парното със силикон. Също може да затапиш двата кръгли отвора долу с тапи от дунапрен. Ел помпа не му трябва , стига да има топло от двигателя парното е силно.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #4
        От: Модернизация на парно на 31512.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0_1de13_b0d27eb5_XL.jpg
Прегледи:1
Размер:54.4 КБ
ID:5420615Или като смениш вентилатора с турбина,щом си чел в уазбуката. Нещо таква с най- малко преработки . На мен най ми харесва печката НАМИ-4 ,подобна по конструкциа е на леката ми кола,и духа като ураган.http://lab-nami.narod.ru/hotopl4.html
        Последно редактирано от ivan_; 30-10-12, 22:06.

        Коментар


        • #5
          От: Модернизация на парно на 31512.

          Колеги каквито и доработки да правите парното няма да се оправи-отговора е защото без перде през зимата не може да се държи температура 80 гр.Това се получава защото в блока има много вода с бавно движение за разлика от например японските двигатели.Решението е едно/пробвано/монтира се още едно парно за отопление на купето , а оригиналното е само за стъклата.Избирайте-малко парно с висока темп. или две,три парни с ниска темп.За руските двигатели най - удачен е втория вариант.Каквито и термостати да слагате не се получава.Температурата винаги ще люлее.И да вдигнете оборотите на помпата пак не става.Проблема е в големите разстояния вътре в блока.Успех.Борето . Относно вентилатора-много добър е вентилатор от М21.Довечера снимки на вентилатора.Ай на работа

          Коментар


          • #6
            От: Модернизация на парно на 31512.

            Колега сигурен ли си в това което приказваш явно не си случвал на термостат сега съм с термостат отварящ на 78 градуса зимата в големите студове още докато я изкарам от гаража и има 40 градуса и прехвърлям на газ отпред жалузите съм ги махнал от както уаза е при мен и карам без тях подържа си 80 градуса ,а при спускане по инерция пада малко под тях докато затвори термостата парното си е доволно силно при добре уплътнено купе (с твърд таван съм ) само малко обдухването на прозорците куца но се преживява
            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

            Коментар


            • #7
              От: Модернизация на парно на 31512.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:relax.jpg
Прегледи:1
Размер:35.6 КБ
ID:5420651Ето го решението за слабото обдухване.http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=25619&page=2,

              Коментар


              • #8
                От: Модернизация на парно на 31512.

                Здравей колега,аз монтирах парно от МВ-190 в неделя ходих да се повозя и да пробвам изобретението което съм сътворил останах много доволен поне за сега ще видим когато засвири онзи белия и при минусови тем.

                Коментар


                • #9
                  От: Модернизация на парно на 31512.

                  Благодаря за предложенията. Днес сутринта беше около 0 градуса и на градско със затворени жалюзи вдигна 80гр. на охл. течност, но извън градско и особенно на спускане температурата спада. Дайте препоръка и за добър термостат.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Модернизация на парно на 31512.

                    За кой двигател?
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #11
                      От: Модернизация на парно на 31512.

                      Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
                      Благодаря за предложенията. Днес сутринта беше около 0 градуса и на градско със затворени жалюзи вдигна 80гр. на охл. течност, но извън градско и особенно на спускане температурата спада. Дайте препоръка и за добър термостат.
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...07#post1852707 Пост 53. Човека който пише го познавам доста добре.
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #12
                        От: Модернизация на парно на 31512.

                        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                        За кой двигател?
                        417

                        Коментар


                        • #13
                          От: Модернизация на парно на 31512.

                          здравейте колеги!
                          скоро свалих един BEHR 2.087.80 бях доволен отработата му, но го свалих по други причини.
                          сега във момента съм с вернет ТН 5229.83 това е термостта на пежо 309 ІІ 1,8 дизел или турбо дизел държи 83 градуса и срещу идващата зима смятам че ще добре,това е едно клапанен термостат има и на 80 градуса но аз не можах да намеря такъв,преправяне по самият термостта няма,само е необходимо още една гарнитура защато периферията му е по широка
                          основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                          Коментар


                          • #14
                            От: Модернизация на парно на 31512.

                            Някога, когато карах УАЗ, бях сложил вътре задно парно от Ниса, което да отоплява салона. То е лесно за монтаж и е доста компактно. Наистина е по-шумно, отколкото ми се иска, но поне топли ефективно. Проблем е лошата циркулация на антифриза при празен ход, което се решава в някаква степен с електрическа помпа, която в никой случай не трябва да е от Газель. (изключителен боклук)
                            Има и по-адекватнo решениe - а именно мокро Webasto Запорожковата печка ще изхвърлите с шутове.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X