Къде се монтира бутилка на уаз? На мястото на резервара не е много удачно единият ми резервар вече пострада в гората. Моята е вътре в купето но се чудя къде и как да я изместя, и още нещо монтирал съм вентилатор от лада пред желюзите, но е с копче да го включвам само когато има нужда иначе си върти перката на двигателя но искам да сложа датчик на радиатора от какво може да стане.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
АГУ на УАЗ
Свий
X
-
До: АГУ на УАЗ
Датичк може да стане от всичко!
Трябва само да си избереш желания от теб дачтик(на колко градуса да я включва).
Ако не е от вън и не е вътре другаде къде искаш да я сложиш тая уретба .
Вътре е по удачния вариант според мен за разлика от мястото на резервоара,но ако използваш джипа често за товарене и не се движиш много по пътища където има опасност от удар си я сложи от вън.Луд умора нема,само се поти!!!
-
До: АГУ на УАЗ
Моята уредба беше монтирана на мястото на левият резервоар.При каране на по кофти терен закачва отодоло и прибрах бутилката вътре в купето.Сложих я между двете седалки отпред-по дължина.Като свалих бутилката и резервоарите видях че между самите резервоари и купето има доста място и там се събира много кал от което гние купето.Сега нямам резервоар а съм прикрепил желязна туба в багазжника понеже основно карам на газ.
Коментар
-
До: АГУ на УАЗ
Перката ми е от пред пред радиатора недостатък е че при висики треви вкарва много боклук в радиатора но аз разчитам основно на двигателната а електрическата да спасява положението, в моя край няма дълбоки води. Цветан,от какво ти е датчика на радиатора долу въпроса е за темперетурния режим, от лада не е ли висока темперетурата на включване."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
Коментар
-
До: АГУ на УАЗ
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеДатичк може да стане от всичко!
Трябва само да си избереш желания от теб дачтик(на колко градуса да я включва).
Ако не е от вън и не е вътре другаде къде искаш да я сложиш тая уретба .
Вътре е по удачния вариант според мен за разлика от мястото на резервоара,но ако използваш джипа често за товарене и не се движиш много по пътища където има опасност от удар си я сложи от вън.
Коментар
-
До: АГУ на УАЗ
Перките са от лада.
Дифузора също и както си видял е от 2 дифузора който ги заварих един за друг и стана така както се вижда.
Датичк можеш да вземеш какъвто решиш.
Резбата им е една на всички или поне на повечето.
Датчика си го избираш по температурния режим който е нанесен върхо самия него.
Трябва да внимаваш за колко градуса ти е щото температурата на прибура на таблото се мари в главата на двигателя,а в долната част на радиатора водата е по студена.
Аз сложих по "студен" датчик ама нещо не съм много доволен щото пуска преките при 80градуса което е ниско според мен,поне 90-95 мисля ще е най добре.Смятам да го сменя при първа възможност.
Нов датчик струва от 4-5 лв нагоре в зависимост от модела и марката.Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
До: АГУ на УАЗ
Аааааа и незнам защо ти е тая електрическа перка като ще оставяш да си седи оригиналната
Просто това упражнение няма смисъл.Ако всичко си му е в ред на Уаз-а нема да загрява със оригиналната перка ама явно имаш проблем с радиатора та да ти загрява и да пускаш ел.перка.Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
До: АГУ на УАЗ
Налагало ми е е да карам час време на първа бавна по много лош път с малки обороти и тогава ел.перката е незаменима особено когато е 40 градуса. При нормални условия наистина няма нужда от ел.перка."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар