Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уаз 469 Bpower

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Уаз 469 Bpower

    Дойде ред да покажа и аз една от моите машини.Има още много работа но смятам че съм достигнал някакво ниво като се има предвид че съм почнал от старо желязо така да се каже-С два счупени дифа ,изгнил(като колата на флинстон) с двигател 414 пред счупване без спирачки абе то като са замисля май само едни скорости имаше здрави.Отначало почнах на майтап правех го когато имах време и излишни пари но после ме обзе и сам похарчил около 2 бона без да знам къде ,а пак за време да не говорим. Следва продължение.... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20111121_160350.jpg
Прегледи:1
Размер:151.8 КБ
ID:5982246
    Където не мога пеш продължавам с Уаза.
    Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
    Съдействие на закъсали автомобили

  • #2
    От: Уаз 469 Bpower

    Много си го орязал що така ? Позагубил му се е фасона.
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #3
      От: Уаз 469 Bpower

      Щото се очакват някакви 33 поне.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20120810_194036.jpg
Прегледи:1
Размер:95.1 КБ
ID:5402576,след като старите гуми са за изхвърляне,но за съжаление за сега сам си намерил 7,50 16.(финанси за жалост)
      Последно редактирано от boychoivanov; 23-08-12, 17:37.
      Където не мога пеш продължавам с Уаза.
      Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
      Съдействие на закъсали автомобили

      Коментар


      • #4
        От: Уаз 469 Bpower

        Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнение
        Щото се очакват някакви 33 поне.
        Поздрави за машината! Тези 33ки ще има ли какво да ги върти ?
        Газ 69 2.4i
        Густо майна, пътят свърши !!!
        GSM: О895 7О6О59

        Коментар


        • #5
          От: Уаз 469 Bpower

          Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнение
          Поздрави за машината! Тези 33ки ще има ли какво да ги върти ?
          Двигателя в момента е 414 с глава 417 свалена 3.8 мм ,разпределителен вал 24, обли колектори , карбуратор к 131(газ 53) нови основни и биелни лагери,със сигурност над 100 коня.Много по динамичен и рязък двигател в сравнение с 451,414,417 и 402.С я 192 не сам го карал на бавни освен на спускане.Лошото е че разхода при мен е много голям около 30.Просто който иска сила не си заслужава наливането на пари в уазкови двигатели.Постигат се резултати но като издръжливост и разход на гориво ги няма никакви.
          Където не мога пеш продължавам с Уаза.
          Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
          Съдействие на закъсали автомобили

          Коментар


          • #6
            От: Уаз 469 Bpower

            Нататък за купето наистина е поизрязано и то доста много(долните панти са местени нагоре).Не знам за какво му се ядосах толкова много но го отнесе.Не е направено много изпипано защото това ми беше като учебно по заваряване и рязане, но долу горе стана.
            Окачването е: 10 листа отпред и отзад отзад с амове от газ 53, и добри ходове.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20120516_150411.jpg
Прегледи:2
Размер:91.3 КБ
ID:5402578Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20120516_150416.jpg
Прегледи:1
Размер:116.3 КБ
ID:5402579Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20120518_095248.jpg
Прегледи:1
Размер:152.9 КБ
ID:5402580
            Където не мога пеш продължавам с Уаза.
            Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
            Съдействие на закъсали автомобили

            Коментар


            • #7
              От: Уаз 469 Bpower

              Все си мисля, че в тези начинания е най-важно удовлетворението. Щом така си решил и ти харесва.
              Успехи и качвай сн с подобренията, ще ги следим!
              SUBARU FORESTER 2.0XT '03
              УАЗ

              Коментар


              • #8
                От: Уаз 469 Bpower

                успех , едни големи гуми ще й отиват.

                Коментар


                • #9
                  От: Уаз 469 Bpower

                  Монтирах газовата.Изпарителят е електрически трябва да му се сменят мембраните.Изгорих 20 литра газ за 60 км.Откъде тоя голям разход направо ме е срам.Някой може ли да ми каже как точно се настройва изпарителя?Карбуратора е от газ 53,Така че тройника го оставих отворен и регулирах само от изпарителя.
                  Последно редактирано от boychoivanov; 21-09-12, 21:24.
                  Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                  Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                  Съдействие на закъсали автомобили

                  Коментар


                  • #10
                    От: Уаз 469 Bpower

                    Тези 60км какво каране са ? В гората ? Ако да е нормално
                    Газ 69 2.4i
                    Густо майна, пътят свърши !!!
                    GSM: О895 7О6О59

                    Коментар


                    • #11
                      От: Уаз 469 Bpower

                      7,8 от тях са на асфалт а при положение че нищо не мъкна, джипа си е празен, няма и големи гуми , няма и кал още.Хората с осмаците дават 30 разход в гората.
                      Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                      Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                      Съдействие на закъсали автомобили

                      Коментар


                      • #12
                        От: Уаз 469 Bpower

                        Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнение
                        Монтирах газовата.Изпарителят е електрически трябва да му се сменят мембраните.Изгорих 20 литра газ за 60 км.Откъде тоя голям разход направо ме е срам.Някой може ли да ми каже как точно се настройва изпарителя?Карбуратора е от газ 53,Така че тройника го оставих отворен и регулирах само от изпарителя.
                        Ми това е причината ''тройника'',регулирай от него.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Уаз 469 Bpower

                          Да затварям едновременно и двата крана ли? Защото и дроселите се отварят едновременно.
                          Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                          Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                          Съдействие на закъсали автомобили

                          Коментар


                          • #14
                            От: Уаз 469 Bpower

                            Смених шенкелите с лагерни.Трябваха ми една камара пластини едвам едвам събрах по магазините.Чопчетата за законтряне не станаха и не ги сложих по съвети на Драго.Искам също да изкажа големи Благодарности на Драго,Румен,Марин, Цветан,Ник и общо взето на целият форум Без който Джипа нямаше да върви.
                            Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                            Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                            Съдействие на закъсали автомобили

                            Коментар


                            • #15
                              От: Уаз 469 Bpower

                              Мерси, кажи какъв е изпарителя, освен че е електрически...
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X