Дойде ред да покажа и аз една от моите машини.Има още много работа но смятам че съм достигнал някакво ниво като се има предвид че съм почнал от старо желязо така да се каже-С два счупени дифа ,изгнил(като колата на флинстон) с двигател 414 пред счупване без спирачки абе то като са замисля май само едни скорости имаше здрави.Отначало почнах на майтап правех го когато имах време и излишни пари но после ме обзе и сам похарчил около 2 бона без да знам къде ,а пак за време да не говорим. Следва продължение....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Уаз 469 Bpower
Свий
X
-
Последно редактирано от boychoivanov; 23-08-12, 18:37.Където не мога пеш продължавам с Уаза.
Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
Съдействие на закъсали автомобили
Коментар
-
От: Уаз 469 Bpower
Поздрави за машината! Тези 33ки ще има ли какво да ги върти ?Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнениеЩото се очакват някакви 33 поне.Газ 69 2.4i
Густо майна, пътят свърши !!!
GSM: О895 7О6О59
Коментар
-
От: Уаз 469 Bpower
Двигателя в момента е 414 с глава 417 свалена 3.8 мм ,разпределителен вал 24, обли колектори , карбуратор к 131(газ 53) нови основни и биелни лагери,със сигурност над 100 коня.Много по динамичен и рязък двигател в сравнение с 451,414,417 и 402.С я 192 не сам го карал на бавни освен на спускане.Лошото е че разхода при мен е много голям около 30.Просто който иска сила не си заслужава наливането на пари в уазкови двигатели.Постигат се резултати но като издръжливост и разход на гориво ги няма никакви.Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнениеПоздрави за машината! Тези 33ки ще има ли какво да ги върти ?Където не мога пеш продължавам с Уаза.
Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
Съдействие на закъсали автомобили
Коментар
-
От: Уаз 469 Bpower
Нататък за купето наистина е поизрязано и то доста много(долните панти са местени нагоре).Не знам за какво му се ядосах толкова много но го отнесе.Не е направено много изпипано защото това ми беше като учебно по заваряване и рязане, но долу горе стана.
Окачването е: 10 листа отпред и отзад отзад с амове от газ 53, и добри ходове.Където не мога пеш продължавам с Уаза.
Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
Съдействие на закъсали автомобили
Коментар
-
От: Уаз 469 Bpower
Монтирах газовата.Изпарителят е електрически трябва да му се сменят мембраните.Изгорих 20 литра газ за 60 км.Откъде тоя голям разход направо ме е срам.Някой може ли да ми каже как точно се настройва изпарителя?Карбуратора е от газ 53,Така че тройника го оставих отворен и регулирах само от изпарителя.Последно редактирано от boychoivanov; 21-09-12, 22:24.Където не мога пеш продължавам с Уаза.
Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
Съдействие на закъсали автомобили
Коментар
-
От: Уаз 469 Bpower
7,8 от тях са на асфалт а при положение че нищо не мъкна, джипа си е празен, няма и големи гуми , няма и кал още.Хората с осмаците дават 30 разход в гората.Където не мога пеш продължавам с Уаза.
Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
Съдействие на закъсали автомобили
Коментар
-
От: Уаз 469 Bpower
Ми това е причината ''тройника'',регулирай от него.Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнениеМонтирах газовата.Изпарителят е електрически трябва да му се сменят мембраните.Изгорих 20 литра газ за 60 км.Откъде тоя голям разход направо ме е срам.Някой може ли да ми каже как точно се настройва изпарителя?Карбуратора е от газ 53,Така че тройника го оставих отворен и регулирах само от изпарителя.
Коментар
-
От: Уаз 469 Bpower
Смених шенкелите с лагерни.Трябваха ми една камара пластини едвам едвам събрах по магазините.Чопчетата за законтряне не станаха и не ги сложих по съвети на Драго.Искам също да изкажа големи Благодарности на Драго,Румен,Марин, Цветан,Ник и общо взето на целият форум Без който Джипа нямаше да върви.Където не мога пеш продължавам с Уаза.
Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
Съдействие на закъсали автомобили
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар