абе то с цените на нафтата и бензина маи е по добре да си слагам пак 24-ката и да ми е мирна глават
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
УАЗ буханка (сравнение с УАЗ 469)
Свий
X
-
Re: diavol koleda
Прави се фланец и си става и с Уаз-ковите скорости и раздатка!!!Първоначално публикуван от diavol koledaАко искаш дизелов двигател наи добре пасва дизела от мерцедес 300d но има и недостатъци това са вибрации които могат да се появят и тежеста малко по тежък е дизела а и също трябва да си го сложиш с мерцедесовите скорости и раздатка от Газ-69Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
Купе на 469
А мен ме интересува следния момент: технически възможно ли е и с цената на какви доработки да се сложи купе на 469 на шаси, мостове, двг и раздатки на 452?
Някой правил ли е подобно нещо и как го предвиждате като разходи?
Много благодаря за отговорите по темата.
Коментар
-
Те нямат нищо общо. Даже базата на Буханката е по-къса от джиповата. Ще трябва да направиш нова кола. Разходите - според каквото имаш, ама работата отсекъде е повече от страшна. Смисъл в тая работа виждам само ако си решил да правиш съвсем къс и изрязан триален джип.
Коментар
-
Много благодаря за съвета... При тия цени на купета, май експеримента ще е повече от опасен, за траял може би, но не и при моите възможности. Иначе нова кола си е ей тва:Първоначално публикуван от СтефанТе нямат нищо общо. Даже базата на Буханката е по-къса от джиповата. Ще трябва да направиш нова кола. Разходите - според каквото имаш, ама работата отсекъде е повече от страшна. Смисъл в тая работа виждам само ако си решил да правиш съвсем къс и изрязан триален джип.
новия модел който га ше излезне не е ясно
Коментар
-
До: УАЗ буханка (сравнение с УАЗ 469)
Макесуса на времето направи Буханка с редуктори, после със спайсери. Имаше някакви въртели, но станаха. Бухлобуса веднага стана жива легенда. После живота отвя Макесуса на къде ли не, продаде всички уазове и всъщност спря да кара. Но става много хубава кола. Не е за спорт, защото няма муцуна и е опасно, за кеф обаче е незаменимо. Хем зъл джип, хем кемпер.
Коментар
-
До: УАЗ буханка (сравнение с УАЗ 469)
С риск да засегна някого ще изкажа мнение-за мен 452 е по-добра от 469.Колегите ми от ловната дружинка са възхитени от възможностите и.Ако е с умерен товар отзад просто няма къде да спре.Имах и 469,но не ми правеше особено впечетление,докато с 452 си върша и мн.полезни дейности-я дърва,я камъни....Е,от значение е и задкормилното устройство и хубавите гуми.Живот и здраве да е само като се стопли почвам едната с доработките.Впечетлен съм от компетентността на колегите от ФОРУМА и на някой техни произведения.
Коментар
-
До: УАЗ буханка (сравнение с УАЗ 469)
Благодаря колега, то и аз съм в това числоПървоначално публикуван от PiroMan Преглед на мнениеЕто едана готина руска страничка за колегата ачо5, с оргинални идеи за уаз 452, 469 и патриот.
http://www.uazik.ru/tuning/dir/2/
sigpic УАЗ-452
Коментар
-
До: УАЗ буханка (сравнение с УАЗ 469)
Браво!Първоначално публикуван от PiroMan Преглед на мнениеЕто едана готина руска страничка за колегата ачо5, с оргинални идеи за уаз 452, 469 и патриот.
http://www.uazik.ru/tuning/dir/2/ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: УАЗ буханка (сравнение с УАЗ 469)
На мен също ми харесва 452 в смисъл, че може да се направи нещо като каравана
Много удобно за излети и за лов, но май не е много практично за офроуд. Ето още един интересен линк, ако не го знаете разбира се
http://www.mega-motors.ru/tuning/39625.phpПоследно редактирано от Pursie; 05-02-09, 14:16.
Коментар
-
До: УАЗ буханка (сравнение с УАЗ 469)
Браво колега!Първоначално публикуван от PiroMan Преглед на мнениеЕто едана готина руска страничка за колегата ачо5, с оргинални идеи за уаз 452, 469 и патриот.
http://www.uazik.ru/tuning/dir/2/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар