Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ буханка (сравнение с УАЗ 469)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    за коко

    Приятелю,икономията е майка на мизерията.Преди години видях във Варна да влиза Самурай със софийска регистрация със син буркан на покрива/явно на някоя държавна институция/.Вътре имаше двама мъже,които очевидно бяха пропътували разстоянието София-Варна със Самураеца.Вярвай искрено ги съжалих,беше лято,вместо на плажа сигурно са лежали 3 дена по гръб в почивната станция и са ползвали рум-сервиз.Е иначе като техника япончето е желязно.Факт неоспорим!

    Коментар


    • #17
      за иван иванов

      какво субару си имал в момента имам леоне 1.8 инжекцион но каретата му заминаха каде има по ефтино и задни пружини

      Коментар


      • #18
        za kamen

        Мисля да я ползвам за леки товари и примерно при форс мажорни обстоятелства,като снега който падна при нас във Варна през февруари/щото тук много не чистят/Иначе като си пътувам в ежедневието си имам нов автомобил,който няма година.По отношение на ударите,всичко е божа работа,може да имаш 2 airbag-a на дупето и пак да не извадиш късмет.Е като бях в Техническия университет най шибаният дял от теоретичната механика беше-ТЕОРИЯ НА УДАРА.Това го казвам сериозно.

        Коментар


        • #19
          за коко

          Приятелю,автомобилите с марката SUBARU са едно от чудесата на света.Уникални,невероятни и кански здрави.Обаче ти ме питаш за модел,който момчетата от SUBARU са забравили,че ебил в производствената им гама.Японските коли са No 1 в света/поне за мен/,ама навъртят ли 10 години ги пускай по течението.Дет се вика има и LEGACY.

          Коментар


          • #20
            ))))))))))) И кво сега, безкапотната компоновка е по-безопасна от капотната?)) И 469 и 452 са конструирани по една технология, там няма демпфиращи елементи. Енергопоглъщащи са само бронята и рогата на рамата. Само че в 469 поне не си върху предния мост, а краката ти и пред него. На педя от началото на колата. И той естествено е по-безопасен от другите.
            Където започват историите с енергопоглъщащите конструкции уж за безопастност, там всъдехода свършва. Тия бушони няма как да познаят дали си се треснал в някой стълб, или просто местиш дотъркаляната от някой злобен съсед кофа за буклук, и за всеки случай се разпадат)
            А както показва живият живот, при среща на УАЗ с кво да е по-дребно от КАМАЗ, труповете не са в УАЗа... В скъпите проектирани за безопастни коли - също.
            Ако става дума за УАЗ, там изобщо труповете са най-малко статистически. Явно работата не е само в конструкцията, а и в стила на каране на хората които си купуват такова нещо. В него изобщо убива само откъсването на кабината от рамата - волана отнася главата на шофьора. Или неоткъсването И - тогава убива всички, щото все едно всички глави се откъсват от гръбнаците при -25 же.
            Мда.

            Само не вдянах кво общо има между дамското самурайче и бачкатора Головастик))

            Коментар


            • #21
              VPetrov Винаги съм уважавал Вашите мнения, но по въпроса за 452 и 469 може да обменим малко инфо ....

              Базата на 452 е 2300, а на 469 е 2380 ...
              За натоварения преден мост ... не знам, но на 452 двигателя и скоросната кутия са със 70 мм по- назад от предната ос ... за справка вижте дължина на кардани и чертеж на рама ...
              За това, че рамата на 452 е като дъска - ясно висок център на тежеста - да ... проблема и е че много "стърчи" пред предния и зад задния мост.

              Честито на ivan ivanov за придобивката .. супер машинка .... аз също карам японка ... ама имам и рама и всичко от 452 на което се опитвам (за сега) да сложа едно купе от стъклопластика
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #22
                VPetrov Винаги съм уважавал Вашите мнения, но по въпроса за 452 и 469 може да обменим малко инфо
                Благодаря за оценката А в обмена на информация е и смисъла на този портал. Аз не се причислявам към хората, които всичко знаят и винаги се радвам, ако мога да науча нещо. А сега защо мисля така:


                1.
                Базата на 452 е 2300, а на 469 е 2380 ...
                Базата е растоянието между осите на колелата т.е. базата на 469 е по-голяма при по-малки външни габарити които са 4460мм срещу 4025мм за 469 и то като се отчете факта че размерите на 469 включват и стърчащата резервна гума Естествено това влошава чувствително проходимостта.

                2. Предния и задния ъгъл на подход са за 469 - 52/42 градуса срещу 36/30 градуса за 452. По този важен за проходимостта параметър няма дори сравнение.

                3. При на практика еднакъв коловоз (разстояние между центровете на гумите на един мост) от 1445 мм външния габарит на 452 е 1940мм срещу 1785 мм за 469. Мисля е съвършено ясно какъв е резултата за проходимостта и устойчивостта.

                4.
                За натоварения преден мост ... не знам, но на 452 двигателя и скоросната кутия са със 70 мм по- назад от предната ос ... за справка вижте дължина на кардани и чертеж на рама ...
                Тук въпросът е в общата компановка а не конкретното разположение на двигателя което разбира се влияе също. Но следва да се отчете, че водача и пътника до него се намират много по-напред заедно с кабина, врати и т.н. Като цяло натоварването на предния мост при 452 е много по-голямо и за празен и за пълен товар. Конкретно данните за 452 са зареден без товар преден мост 1000 кг. срещу 650 за задния мост При 469 предния мост е натоварен с 950 кг. при пълно натоварване на машината - тук въобще няма сравнение...

                Ако оставим настрани сухите цифри и сравнения същото мнение се споделя от всякакви други източници, които имам. Като общо мнение, което съм срещал на стотици места и в разговорите ми с много хора, които са експлоатирали и двата автомобила дълго време (аз нямам и не съм имал 452) винаги и единодушно всички са заявявали, че разликата в проходимостта е голяма и то в полза на 469.
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  г-н Петров очевидно сте непоправим УАЗ фен,но не изпълнихте обещанието си да ни държите в течение на това ,което се случва с УАЗ-а за 3500.Сега е момента да предоставите изчерпателна информация за мероприятията по направата на 469 -ката,машина за OFF-ROAD.Това може да се ползва от широк кръг читатели и го смятам заполезно.

                  Коментар


                  • #24
                    г-н Петров очевидно сте непоправим УАЗ фен
                    Аз не съм много поласкан защото думата фен ми навява визията за едни такива странни същества веещи знамена, пеещи, викащи и прочие за разни неща повечето от които не разбират

                    А сериозно, аз съм любител на всичко свързано с офроуда и интересните машини, не знам защо всички ме нарочихте за тясно УАЗ ориентиран. Ако беше така с Брат ми щяхме да сме нарекли портала UAZ.bg а не OFFRoad-Bulgaria.com, освен това всеки може да погледне колко статии на теми различни от УАЗ съм писал и за колко от другите марки също. И в тази връзка например много хора постоянно ми обясняват колко велика машина е HUMMER-a само че единствената статия по въпроса тук съм я писал аз... Само да не ме нарочите и за HUMMER фен сега

                    Проблема идва от факта, че много хора четат, а малко са готови да поработят и напишат нещо, което да е полезно на другите или поне да обяснят своята позиция... Но да се надяваме, че това ще се промени...



                    но не изпълнихте обещанието си да ни държите в течение на това ,което се случва с УАЗ-а за 3500.
                    Е моля за търпение, все пак време трябва, да не говорим, че имам и доста други задължения... Няма да пропусна да публикувам, когато има какво...

                    А дотогава ако не сте прочели можете да погледнете и другите ни проекти:

                    http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=267
                    http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=108
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #25
                      Благодаря за компетентния отговор на VPetrov ....
                      Аз разглеждам 452 само като шаси ... щото, другото съм го махнал ...
                      Разглеждайки цялостно автомобила, нещата са както сте ги описали ..
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #26
                        Аз разглеждам 452 само като шаси ... щото, другото съм го махнал ...
                        Е в такъв случай нещата естествено са съвършено различни, шасито е здраво, много здраво и при добро желание може да направите почти всичко от него...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #27
                          Ако искаш да сложиш на това шаси пластмасовата кабина от Царево, май ще имаш проблем с арките. Сигурно колелата ще влязат, ама не знам как ще изглежда.
                          Върни И обратно ламарините, и си направи кемпер, или каквото там ... Буханката е широка 2 метра, в нея напреки нормално спят четирима яки мъже.

                          http://452.dn.ru/site/
                          Зарежда се бавно.

                          Коментар


                          • #28
                            какъв друг мотор мога да сложа на УАЗа.че на едната тябва да и правя ремонт
                            "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                            Коментар


                            • #29
                              Съжалявам за заблуждението, колелата ще си дойдат съвсем на място. Сбъркал съм, ама като толкова поглеждем собствената си кола ...


                              С някакъв успех са слагани петцилиндровите дизели на Мерцедес, 617 ли беше, 616... И от Чайка Това е някаква модификация на ГАЗ-49, мотора на ГАЗ-53 и БТР-60. Камионския не става, слагаха ги с голям ентусиазъм, и после ги зарязваха, тежък е. 2L и 3L (и с Т) на Тойота, ама трябва с неговата си СК, става скъпо. В момента опитват някви Дайхацу и Исузу, сигурно след месец ще се чуе. Ходиха в Китай да се пазарят за уж прилични дизели, е, не за китайски пари, нищо не излезе. Други бензинови не слагат, няма смисъл. Разправията е много, подобрението никакво.

                              Коментар


                              • #30
                                diavol koleda

                                Ако искаш дизелов двигател наи добре пасва дизела от мерцедес 300d но има и недостатъци това са вибрации които могат да се появят и тежеста малко по тежък е дизела а и също трябва да си го сложиш с мерцедесовите скорости и раздатка от Газ-69
                                ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                                тел.088четири 9едно9 4нула4
                                -------------------------------------------------------

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X