Ето,че дойде време да си покажа и аз движимото имущество
готово на около 95%

Но както си му е реда нека да започнем от начало.
Преди повече от година се сдобих с УАЗ469 и от бързане да пробвам как пасва двигател ЗМЗ24 забравих да го снимам в целия му вид,но се надявам,че и така ще се добие представа за вида му преди ремонта му



След проверката настъпи пълно "разколачване" на машината и се захванах с обраотка на рамата и добаваяне не стойки за амортисьори от телескопичен вид.


Рамата се изтъркава с помоща на телена четка до чисто желязо след което се грундира и боядисва черна






След като я боядисах черна рамата направо "изчезна" от фотоапарата
После беше ред на окачването.Всички гумени тампони баха сменени с нови.Също така бяха сменени няколко счупени листа на ресьорите.
Обаче забележета какъв ред
даже аз се очудвам на себе си 



Посдле монтирах мностовете и двигателя.




Дойде ред на купето.То беше малъ УЖАС
То също претърпя сваляне на старата боя,изкърпване и грундиране.После го намазах с боди и сега само ще гледам за колко време ще се скапе пак









Тъй като исках спирачките да са със серво се наложи да се монтират педали от типа горни и да се поизреже купето.Е стана почти като истинско




Ето тука пак какъв ред е въведено,а са нещо нищо не мога да намеря из гаража




А ето тика присъства и нах важния инструмент без който сме за наникъде

После дойде ред да се "упгрейдне" охладителната с-ма.
Монтирах електрически вентилатори за да може при необходимост да се изключват при преминаването на по дълбок брод като по този начин се предотвратява наразването на радиатора и разпръскване на вода по делкото

Тука съм направил отвор за датичка за включване-на всичкото отгоре даже и работи цялата с-ма

Ето го и монтиран само,че се наложи преместване долу на стойките и мърдане с няколко см щото перките щяха да опират у шайбите,но и това не ме уплаши

После се захванах с направата на хидравлика на волана.
Идеи взех от този човек http://www.mktb.ru/fotki/.
В общи линии стана но засеха от 50 км немога да твърдя нищо сериозно.








После се захванах с карбуратора.Твърдо бях решен да е К151.Е докопах се до 2 такива за едно шише водка и захванах да ги почистя и приведа в приличен вид.






Трабаваше и доста да се покитосва(отвратителна работа
)


После пристъпих към ел инсталацията която беше напълно сменена и малко усъваршенствана.Към всеки консъматор беше пусната по отделна жица за маса за по голяма надежност.



Тука е вече пръсната с шприц кит който незнайно защо се напука като суха пръст
и после на баоята малко си личеше ама клоните ще я оправят


Ето го вече и крайния ЛЪСКАВ
резултат






Ето го и до по големият му брат


Е за сега това е всичко от мен.Надявам се да не съм ви отекчил много.
Предстоят нови гуми,бризент и много други неща за който сега не се сещам.


Но както си му е реда нека да започнем от начало.
Преди повече от година се сдобих с УАЗ469 и от бързане да пробвам как пасва двигател ЗМЗ24 забравих да го снимам в целия му вид,но се надявам,че и така ще се добие представа за вида му преди ремонта му



След проверката настъпи пълно "разколачване" на машината и се захванах с обраотка на рамата и добаваяне не стойки за амортисьори от телескопичен вид.


Рамата се изтъркава с помоща на телена четка до чисто желязо след което се грундира и боядисва черна






След като я боядисах черна рамата направо "изчезна" от фотоапарата

После беше ред на окачването.Всички гумени тампони баха сменени с нови.Също така бяха сменени няколко счупени листа на ресьорите.
Обаче забележета какъв ред





Посдле монтирах мностовете и двигателя.




Дойде ред на купето.То беше малъ УЖАС


То също претърпя сваляне на старата боя,изкърпване и грундиране.После го намазах с боди и сега само ще гледам за колко време ще се скапе пак










Тъй като исках спирачките да са със серво се наложи да се монтират педали от типа горни и да се поизреже купето.Е стана почти като истинско





Ето тука пак какъв ред е въведено,а са нещо нищо не мога да намеря из гаража





А ето тика присъства и нах важния инструмент без който сме за наникъде


После дойде ред да се "упгрейдне" охладителната с-ма.
Монтирах електрически вентилатори за да може при необходимост да се изключват при преминаването на по дълбок брод като по този начин се предотвратява наразването на радиатора и разпръскване на вода по делкото


Тука съм направил отвор за датичка за включване-на всичкото отгоре даже и работи цялата с-ма


Ето го и монтиран само,че се наложи преместване долу на стойките и мърдане с няколко см щото перките щяха да опират у шайбите,но и това не ме уплаши


После се захванах с направата на хидравлика на волана.
Идеи взех от този човек http://www.mktb.ru/fotki/.
В общи линии стана но засеха от 50 км немога да твърдя нищо сериозно.








После се захванах с карбуратора.Твърдо бях решен да е К151.Е докопах се до 2 такива за едно шише водка и захванах да ги почистя и приведа в приличен вид.






Трабаваше и доста да се покитосва(отвратителна работа



После пристъпих към ел инсталацията която беше напълно сменена и малко усъваршенствана.Към всеки консъматор беше пусната по отделна жица за маса за по голяма надежност.



Тука е вече пръсната с шприц кит който незнайно защо се напука като суха пръст




Ето го вече и крайния ЛЪСКАВ







Ето го и до по големият му брат



Е за сега това е всичко от мен.Надявам се да не съм ви отекчил много.
Предстоят нови гуми,бризент и много други неща за който сега не се сещам.
Коментар