Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята джипка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моята джипка

    Ето,че дойде време да си покажа и аз движимото имущество готово на около 95%



    Но както си му е реда нека да започнем от начало.

    Преди повече от година се сдобих с УАЗ469 и от бързане да пробвам как пасва двигател ЗМЗ24 забравих да го снимам в целия му вид,но се надявам,че и така ще се добие представа за вида му преди ремонта му







    След проверката настъпи пълно "разколачване" на машината и се захванах с обраотка на рамата и добаваяне не стойки за амортисьори от телескопичен вид.





    Рамата се изтъркава с помоща на телена четка до чисто желязо след което се грундира и боядисва черна













    След като я боядисах черна рамата направо "изчезна" от фотоапарата

    После беше ред на окачването.Всички гумени тампони баха сменени с нови.Също така бяха сменени няколко счупени листа на ресьорите.

    Обаче забележета какъв ред даже аз се очудвам на себе си







    Посдле монтирах мностовете и двигателя.









    Дойде ред на купето.То беше малъ УЖАС
    То също претърпя сваляне на старата боя,изкърпване и грундиране.После го намазах с боди и сега само ще гледам за колко време ще се скапе пак



















    Тъй като исках спирачките да са със серво се наложи да се монтират педали от типа горни и да се поизреже купето.Е стана почти като истинско









    Ето тука пак какъв ред е въведено,а са нещо нищо не мога да намеря из гаража









    А ето тика присъства и нах важния инструмент без който сме за наникъде



    После дойде ред да се "упгрейдне" охладителната с-ма.
    Монтирах електрически вентилатори за да може при необходимост да се изключват при преминаването на по дълбок брод като по този начин се предотвратява наразването на радиатора и разпръскване на вода по делкото



    Тука съм направил отвор за датичка за включване-на всичкото отгоре даже и работи цялата с-ма



    Ето го и монтиран само,че се наложи преместване долу на стойките и мърдане с няколко см щото перките щяха да опират у шайбите,но и това не ме уплаши



    После се захванах с направата на хидравлика на волана.
    Идеи взех от този човек http://www.mktb.ru/fotki/.
    В общи линии стана но засеха от 50 км немога да твърдя нищо сериозно.

















    После се захванах с карбуратора.Твърдо бях решен да е К151.Е докопах се до 2 такива за едно шише водка и захванах да ги почистя и приведа в приличен вид.















    Трабаваше и доста да се покитосва(отвратителна работа )





    После пристъпих към ел инсталацията която беше напълно сменена и малко усъваршенствана.Към всеки консъматор беше пусната по отделна жица за маса за по голяма надежност.







    Тука е вече пръсната с шприц кит който незнайно защо се напука като суха пръст и после на баоята малко си личеше ама клоните ще я оправят



    Ето го вече и крайния ЛЪСКАВ резултат













    Ето го и до по големият му брат






    Е за сега това е всичко от мен.Надявам се да не съм ви отекчил много.

    Предстоят нови гуми,бризент и много други неща за който сега не се сещам.
    Луд умора нема,само се поти!!!

  • #2
    До: Моята джипка

    Браво, мераклийска работа...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      До: Моята джипка

      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      Браво, мераклийска работа...
      Мерси.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #4
        До: Моята джипка

        Цецо поиграл си си доста,но смятам ,че и уазика ще ти се отблагодари с безаварйно пътуване.
        Поздравления!
        Густо майна , пътят свърши !!!

        Коментар


        • #5
          До: Моята джипка

          Браво!!!
          Only after the last tree has been cut down,
          Only after the last river has been poisoned,
          Only after the last fish has been caught,
          Only then will you find that money cannot be eaten.

          Коментар


          • #6
            До: Моята джипка

            Поздравявам те за мерака и за добрата работа, дето си я свършил с този козел.
            Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
            NULLA TENACI INVIA EST VIA

            Коментар


            • #7
              До: Моята джипка

              Браво!!!!


              на това се вика да направиш от нищо, нещо!
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #8
                До: Моята джипка

                Готов филм за дискавари ченъл Браво
                Grand Cherokee WJ 4.7 V8
                Това е положението.

                Коментар


                • #9
                  До: Моята джипка

                  Страхотно!! Честит да ти е и безаварийно каране!
                  Като знам че и мен ме чака, чак не ми се почва
                  Все пак виж и това - ха ха!!!
                  http://www.exoticauto.ru/cars/suv-small/x-gaz-gaz69-a
                  Успех!!
                  Когато нямаме това, което ни трябва,
                  ни трябва това, което имаме!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Моята джипка

                    Не знам дали си мислил да лифтоваш джипката, но ако е така не е трябвало да заваряваш ушите на рамата за предните амортесори. В този си вид има и още една причина да не са там и това е, че обеците на предните ресори са пред ресорите и следователно амотесорите не трябва да са наведени назад. Почти всички ги слагат така дори и аз, но не е правилно, така амортесора почти не работи. Моя съвет е да ги изправиш вертикално и задължително осите да са по дължина на рамата, в противен случай непрекъснато ще късаш ушите на амортесорите.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #11
                      До: Моята джипка

                      Браво УАЗика е перфектен Пожелавам ти да те слуша и да изминеш много безаварийни километри с този красавец
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • #12
                        До: Моята джипка

                        Респект !

                        Коментар


                        • #13
                          До: Моята джипка

                          Бравомного добре е станал УАЗ-ика.Пожелавам ти да те радва много и хиляди безаварийни километри.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Моята джипка

                            Браво!Поздравления и от мен.И ако не е тайна колко време ти отне?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Моята джипка

                              Просто чудесна работа с много подобрения, продължавай в същия дух остават ти повече от 5% както си почнал за да стане още по добра и модернизирана Браво
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X