Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене при загрял двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палене при загрял двигател

    Здравейте,
    Като влезне в работна температура (около 80градуса) и започва да палли трудно и с много въртене на стартер и даване на газ, Не се дави, като истине или при първото палене (като е студен) хваща от четвърт.
    Мисля си за няколко причини:
    1 Центровка (върви много добре, правена е по книга),октан коректора
    2 Топлинно число на свещите (карам с Бриск Супер)
    3 Бензиновата помпа да не качва като загрее (или поне да намалява дебита, но съм сменил платното и не е от него освен да са клапанчета)
    Някой ако е имал такъв проблем моля да сподели как го е отстранил
    Мерси предварително
    П.С. забравих да уточня че става дума за каране на бензин, двигател 417
    Случайни хора УАЗ не карат

  • #2
    До: Трудно палене при загрял двигател

    А карбураторът кой е?

    Коментар


    • #3
      До: Трудно палене при загрял двигател

      Нищожни водни пари от маслото на двигателя или капчици вода в делкото започват да се отделят и тръгват към дистрибуторната капачка след като започне да загрява двигателя. Полепват по вътрешната и повърхност и кондензират. В следствие на това загрял двигател не пали.

      Има и такъв момент. Кондензаторчето е изправно но връзката му с делкото е разхлабена.

      Заради кондензаторче смених: кабели, два комплекта свещи, нова дистрибуторна капачка, палец, чукче, нова центровка и най- важното горкия карбуратор претърпя парна и бензинова баня тотално разглобяване педантична проверка на всички жигльори .

      Коментар


      • #4
        До: Трудно палене при загрял двигател

        Първоначално публикуван от Жечко Русчев Преглед на мнение
        Има и такъв момент. Кондензаторчето е изправно но връзката му с делкото е разхлабена.

        Заради кондензаторче смених: кабели, два комплекта свещи, нова дистрибуторна капачка, палец, чукче, нова центровка и най- важното горкия карбуратор претърпя парна и бензинова баня тотално разглобяване педантична проверка на всички жигльори .
        ЗА това използвай безконтактно делко поне да не сменяш толкова много неща
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #5
          До: Трудно палене при загрял двигател

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          А карбураторът кой е?
          Какво имаш впредвид???

          Интересува ме всеки гаден номер който би могъл да направи К151
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #6
            До: Трудно палене при загрял двигател

            Ето:

            http://wwwboards.auto.ru/uaz/677471.html

            Коментар


            • #7
              До: Трудно палене при загрял двигател

              Що не си измериш компресията ?
              Уморените коне не ги убиват , нали ??

              Коментар


              • #8
                До: Трудно палене при загрял двигател

                Карбураторът е К 126Г Волгов 24 (или П единия е Москвичов ама кой е бъркам ги)
                Компресията е мерена преди 2-3месеца - около 10,5- С Волгова глава съм
                Мерси на всички, но да питам може ли да е от клапаните (топлинната хлабина), защото установих че първия (изпускателния на 1ви цилиндър) е пренатегнат
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  До: Трудно палене при загрял двигател

                  Стига бе, от един нерабогещ цилиндър ще работи кофти, ама ще си пали. Виж там по линка при руснаците, те много нещо отговориха. Ако трябва - пак ще питам.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Трудно палене при загрял двигател

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    Стига бе, от един нерабогещ цилиндър ще работи кофти, ама ще си пали. Виж там по линка при руснаците, те много нещо отговориха. Ако трябва - пак ще питам.
                    Аз само първия успях да напипам през гърловината на капака на клапаните пък то сигорно и други има, ще отворя тия дни и ще видя какво е положението, регулирам, ще му направя пак центровка на запалването и ще видим
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #11
                      До: Трудно палене при загрял двигател

                      Много даже добре. Но в жегите верно има триста причини един карбуратор да се прави на госпожица. Както и в големи студове.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Трудно палене при загрял двигател

                        Ако клапаните са пренатегнати компресия няма начин да има... или поне ще е нещо фиктивно. Компресията се мери на топъл мотор с подадена пълна газ!
                        Друга причина е бобината като загрее да недава ток или да дава, но да е слаб.
                        Веднага като запали работи ли добре или се мачи и се губат цилиндри?
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Трудно палене при загрял двигател

                          Оказа се че клапаните даже са хлабави, регулирахме ги на 0,35, първия и последния 0,40 като по книга, направих една обиколка, утре ще излизам по планината и ще видя дли прави същото, сложих и Жигулов въздушен филтер, щото масления омазва карбуратора при всеки наклон и имам опасения че даже и засмуква масло в баир, и затова губи ниските обороти, хлабината на чукчето е нормална, ако ми остане време утре ще сваля свещите да видя каква е картинката там
                          Да, компресия знам как се мери, като запали и работи като часовник, даже понякога не се чува че е запалил и стартера изхърква но този момент изпусне ли се върти 3 -4 секунди с газ за да запали и пак пали от веднъж не е да припалва
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #14
                            До: Трудно палене при загрял двигател

                            Иглата затвара при поплавака.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Трудно палене при загрял двигател

                              На прозорчето си държи равномерно ниво (малко под средата) така съм го регулирал иначе сичко е ОК, ниски си държи като запали много равномерно, ама днеска на няколко пъти пак така трудно пали
                              Вече почвам да се замислям за безконтактно делко
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X