Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Покупка на УАЗ

    Здравейте
    Какви са минусите и плюсовете на Уазката? Редуктори намират ли се лесно? Защото и аз искам да си взема УАЗ. Искам да махна брезента и да сложа твърд таван,евтин ли е? Ако е повредена скоростното кутия или редукторите,колко излиза поправката като цена? Искам да си я карам на бензин,не на газ.

    Благодаря предварително

    Коментар


    • #17
      От: Покупка на УАЗ

      Извинете ме за спама но може ли да кежеше защо уазика е с няколко скоростни лоста не с 2 - бързи /бавни .

      Коментар


      • #18
        От: Покупка на УАЗ

        Баси мамата
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #19
          От: Покупка на УАЗ

          Минуси и плюсове зависи откъде го гледаш.
          Редуктори- ако искаш да кажеш за мостове-отговорът е да ако ти се дават пари.
          Твърд таван 600,700 лв
          Какво те кара да си мислиш че на газ няма да върви добре?
          Където не мога пеш продължавам с Уаза.
          Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
          Съдействие на закъсали автомобили

          Коментар


          • #20
            От: Покупка на УАЗ

            Първоначално публикуван от savagebs Преглед на мнение
            Извинете ме за спама но може ли да кежеше защо уазика е с няколко скоростни лоста не с 2 - бързи /бавни .
            Само един е скоростния лост!

            Ако прочетеш някои теми от тук:http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=72 ще разбереш и за какво са,другите два лоста.
            0осем9осем7шест0осем7едно
            Миро

            Коментар


            • #21
              От: Покупка на УАЗ

              Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
              Само един е скоростния лост!

              Ако прочетеш някои теми от тук:http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=72 ще разбереш и за какво са,другите два лоста.
              Ти па къде го метнА! Той ако искаше да чете нЕмаше да пита .
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #22
                От: Покупка на УАЗ

                Първоначално публикуван от boychoivanov Преглед на мнение
                Минуси и плюсове зависи откъде го гледаш.
                Редуктори- ако искаш да кажеш за мостове-отговорът е да ако ти се дават пари.
                Твърд таван 600,700 лв
                Какво те кара да си мислиш че на газ няма да върви добре?
                Ами ще го ползвам да ходя на вилата там където няма пътища. Мислил съм да го ползвам и за градски условия. Бензинът не е проблем за мен. Пък и не искам да карам на газ защото не дай си боже стане инцидент поради мърляв монтаж при незнайни газаджии. И отгоре на това не обичам автомобили с електроника,искам спартански условия и прост за обслужване двигател
                Виждам че търговците държат стабилно цени на части за УАЗ 469.....баси. Дали са реални цените?
                Ако купя джипка за 3000-4000 лв. и реша да сменя изцяло ходовата част с нови части, дали няма да е голяма инвестицията за подмяна?

                Коментар


                • #23
                  От: Покупка на УАЗ

                  1. Няма да ходиш при незнайни газаджии, за да няма изненади въпреки, че и знайните си оставят ръцете по такива автомобили.
                  2. Къде видя електроника във вакуумна газова уредба!?
                  3. Ако не си много вещ в определяне състоянието на детайлите по ходовата част на Уазика, намери някой, който разбира. Така няма да сменяваш всичко само защото ти е интересно. Освен това е хубаво да се осведомиш къде е най-добре да се пазарува, защото ако се набълбукаш с ментета, може да стане по-зле от преди ремонта. Има достатъчно теми в подкрепа на това ми твърдение в подфорума за УАЗ. Успех!
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Покупка на УАЗ

                    Благодаря за съветите колега. Исках да кажа че не обичам съвременните коли тъпкани с електроника.
                    Нещо не ми излезна линка с сайт където са указани цените на резервните части на УАЗ.
                    Все още чета форума и ще внимавам за ментета

                    Коментар


                    • #25
                      От: Покупка на УАЗ

                      Първоначално публикуван от КАМАЗ Преглед на мнение
                      Благодаря за съветите колега. Исках да кажа че не обичам съвременните коли тъпкани с електроника.
                      Нещо не ми излезна линка с сайт където са указани цените на резервните части на УАЗ.
                      Все още чета форума и ще внимавам за ментета
                      И аз не ги обичам колите с много електроника, ама да не ставаме крайни-в много случаи електрониката върши много добра работа.
                      Например електронното запалване. В пъти е по-добро от контактното(с чукче и наковалня).
                      Виж, разните педерастки измишльотини като парктроници, АБС-и и ЕСП да си ги слагат на колите предназначени за продажба на шофьори които не могат да карат, та се налага електрониката да поправя грешките им.

                      Обаче УАЗ си е машина от една друга епоха. Тя отдавна е отминала, и само носталгията и бедността ни кара все още да ги поддържаме живи и да ги караме.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Покупка на УАЗ

                        Та затова идват от цяла Европа в Пазарджик да се снимат с тролеите Шкода от 60-те дето дори ги няма никъде запазени......
                        Дори аз имам запазена Варшава 224 комби от 1973г и съм задал въпросите в подфорума Ретро какво да се предприеме да я възстановя,имам желание да я карам.....доскоро пратих на скрап стара пералня,бащата на Индезит от 1953 година,беше разбит напълно,но работеше до последно.
                        ,,България- гробница на световната техника,,така беше казал някой

                        Коментар


                        • #27
                          От: Покупка на УАЗ

                          Първоначално публикуван от КАМАЗ Преглед на мнение
                          Та затова идват от цяла Европа в Пазарджик да се снимат с тролеите Шкода от 60-те дето дори ги няма никъде запазени......
                          Дори аз имам запазена Варшава 224 комби от 1973г и съм задал въпросите в подфорума Ретро какво да се предприеме да я възстановя,имам желание да я карам.....доскоро пратих на скрап стара пералня,бащата на Индезит от 1953 година,беше разбит напълно,но работеше до последно.
                          ,,България- гробница на световната техника,,така беше казал някой
                          Колега дай снимки на Варшавата да я видим.
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • #28
                            От: Покупка на УАЗ

                            Ами като имам време ще я снимам. Там питах в другата тема колко парички ще ми излезе възстановяването

                            Коментар


                            • #29
                              От: Покупка на УАЗ

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Обаче УАЗ си е машина от една друга епоха. Тя отдавна е отминала, и само носталгията и бедността ни кара все още да ги поддържаме живи и да ги караме.
                              Определено бедността не е причина, защото не е много евтино да се поддържа един УАЗ. Пък за зареждане да не казвам. По скоро любовта ни (поне при мен е така) ни кара да ги харесваме обичаме и да се грижим за тях. Има си някакъв чар и красота. Можеш да си развиваш творческата мисъл, с въвеждане на удобства или конструиране на интересни и практични подобрения, сякаш тук го бях срещнал термина "улучшайзинг". А и не си зависим от сервизи, всичко е по силите на средно образован мераклия, не изключвам помощ от приятелите все пак. Пък и броя на детайлите и елементите е по малък от други джипове. Ако след известно съжителство с марката, не можеш да се оправяш самостоятелно, то това значи, че не сте един за друг разбира се. Така че ако се купи и след време не се получи не се сработите не ти допадне УАЗ-а винаги може да се продаде. Относно какво да се гледа, най вече купето и ръждата, оправя се може и трудно, може и лесно зависи, но защо да е така. Двигател, трансмисия и мостове, ходова част лекуват се и те. При избора и огледа, си ги има шумовете и вибрациите и нехарактерните звуци, по които да може да се ориентира за техническото състояние. И наистина под 2-3 хиляди си е на късмет да е идеален, ама и много скъп ако е пак не е гаранция. По добре е на някой колега от форума, ако продава да се довериш, или някой който е сигурен, че не е оставил изненади по машината. И все пак, всичко винаги си е до късмет!
                              Не важно кто напротив, важно кто рядом.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Покупка на УАЗ

                                Първоначално публикуван от vasil_karov Преглед на мнение
                                Определено бедността не е причина, защото не е много евтино да се поддържа един УАЗ. Пък за зареждане да не казвам. По скоро любовта ни (поне при мен е така) ни кара да ги харесваме обичаме и да се грижим за тях. Има си някакъв чар и красота. Можеш да си развиваш творческата мисъл, с въвеждане на удобства или конструиране на интересни и практични подобрения, сякаш тук го бях срещнал термина "улучшайзинг". А и не си зависим от сервизи, всичко е по силите на средно образован мераклия, не изключвам помощ от приятелите все пак. Пък и броя на детайлите и елементите е по малък от други джипове. Ако след известно съжителство с марката, не можеш да се оправяш самостоятелно, то това значи, че не сте един за друг разбира се. Така че ако се купи и след време не се получи не се сработите не ти допадне УАЗ-а винаги може да се продаде. Относно какво да се гледа, най вече купето и ръждата, оправя се може и трудно, може и лесно зависи, но защо да е така. Двигател, трансмисия и мостове, ходова част лекуват се и те. При избора и огледа, си ги има шумовете и вибрациите и нехарактерните звуци, по които да може да се ориентира за техническото състояние. И наистина под 2-3 хиляди си е на късмет да е идеален, ама и много скъп ако е пак не е гаранция. По добре е на някой колега от форума, ако продава да се довериш, или някой който е сигурен, че не е оставил изненади по машината. И все пак, всичко винаги си е до късмет!
                                Много точен отговор колега!
                                УАЗ 452 OPEL FRONTERA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X