Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

    Колеги искам да попитам ако удължа испускателната система на УАЗ-а и я кача покрай задния стоп по калника до нивото на брезента,ще има ли промени в параметрите на работата на двигателя?Каде трябва да се намира гърнето,на старото място или по-близо до края на генерацията?Колко дебели трябва да са тръбите,със същото фи или по широки за да компенсират с по-големия си диаметър по-дългия път на изгорелите газове?С двигател ЗМЗ 24д съм,карам основно на газ,карборатор к126гм,подготвил съм за монташ карборатор от ГАЗ 53 К126Б.
    Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

  • #2
    От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

    Не е нужно да пускаш една тема 2 пъти. За сметка на това, много е належащо да се постараеш в правописа.

    Коментар


    • #3
      От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

      Приемам упрека,ще се постарая да не повтарям грешката си.
      Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

      Коментар


      • #4
        От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

        Ето ти тогава отговорите:
        Използвай същия диаметър тръба или по-широк и мощността няма да се измени осезаемо, тази изпускателна уредба е ненастроена. Не е зле топлоизолация да направиш, да не стане злополука.

        Карбураторът също не е ограничаващ фактор в УАЗа и май няма да промениш нищо, освен да направиш двигателя по-нервен и по-трудно контролируем.

        Коментар


        • #5
          От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

          За аспуха не знам но практиката ,показва че с карб,от газ-53 върви осезателно по-добре

          Коментар


          • #6
            От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

            Да съгласен съм,че на бензин ще има резултат но аз карам предимно на газ,та дали ще има промяна на газ.Гледам,че двете клапи отварят едновременно и са с около 3мм по-голями от тези на карб. к126гм.По пътя на логиката след като са по големи клапите трябва повече въздух и повече гориво(газ) съответно и по голям вървеш,но това са само мои предположения в които не съм 100% сигурен.Моля колегата Р.Вардаров да сподели черната текезесарка на с.Рельово на газ ли е или на бензин?
            Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

            Коментар


            • #7
              От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

              И на газ, и на бензин е еднакво. Тези 3мм в диаметъра дават някакъв малък, но реален принос. Обаче основното е, че заради по-големите и едновременно отварящи се клапи, всичката мощ идва в първите милиметри на педала, което дава впечатление за яката работа.

              Коментар


              • #8
                От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

                И черната,текезесарка,и този Уаз,който спечели в първия ден,и моя са с карб.от Газ-53,на газ,работи даже по-добре отколкото на бензин.

                Коментар


                • #9
                  От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

                  Благодаря от сърце за бързите и точни отговори колеги.Всичките ми съмнения се разсеяха,ще монтирам карба.На УАЗ-а му трябват точно тия начални милиметри на педала понякога,защото докато отвори втората клапа и се развърти той е в стръмното и силата му пада изведнъш,поне така е с моя 24д,силата му е след 3000 оборота,падне ли под тях в някое стръмно бързо губи сили.
                  Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                  Коментар


                  • #10
                    От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

                    Колеги,знам,че най-лесния за някои начин е замяната на руския мотор със западен или друг по-мощен и пъргав мотор,но аз вярвам,че и руския агрегат може да се изцеди доста. По този въпрос се замислям ще има ли ефект ако на ЗМЗ-24д се сложи глава от 421 с висока компресия?Там клапаните са по-големи,а и тук съм срещал информация,че някои УМЗ-417 са с такива глави.А ако се замени и разпределителния вал на 24-та с такъв от 417 или 421,би ли подобрило това параметрите на двигателя ?
                    Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                    Коментар


                    • #11
                      От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

                      Не можеш ,да монтираш,на 24-д глава от 402 или 421 защото там водната помпа е на блока,а на 24-д е на главата.Ако искаш по-голям въртящ момент ти трябва по-голям маховик а на 24-няма как да се сложи.Повече от 5-10 кс на 24-ка няма как да изцедиш,став само с бутала трети ремонт,още малко съргане на главата и карб от газка.по лесния начин е с мотор 402 или 421 но последния е скъп и още доста малко се среща.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

                        По въпроса с маховика, може да се сложи уазков съединител (по голям, по тежък, по як), на кила имат малка разлика.
                        Глава също може да сложиш, дупките отговарят да я направиш с твойта водна помпа и корпуса на термостата, но требва задължително да извадиш от твойта ламаринка (водоразпределителната тръба) от главата и да я набиеш в новата. Тези глави понякога дават проблеми, търси ЗМЗ с същите клапни 402, 410.
                        К-126г също много лесно се прави да отваря калапите паралелно, само се вади една шайба от лостовата система на клапите.
                        При мен изупскателната система е пък много къса, гърнето излиза под прага, и ми се струва /може и да не е от това/че неможе да извади много стабилни ниски.
                        Случайни хора УАЗ не карат

                        Коментар


                        • #13
                          От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

                          Колега Nik да разбирам ли,че като удължа генерацията,ще имам по-стабилни ниски.Имам и 21 мотор,кой от двата ще бъде по-добър за истискване? 24-вия е след основен ремонт на около 2000км. и не ми се сменя,че аз смених 3 мотора докато попадна на читав.Щатния 451 беше разбил леглото в блока на 3 цил. и му бяха счупени сегментите,мешаше вода с масло,взех 21АЕ в сравнение със стария летеше.Но ми попадна 24д без пари та го смених отново,изпуши масло,бяха счупени сегменти и ризите бяха много износени,ядосах се и взех,че му направих основен ремонт,но понякога съжалявам,че не направих 21-цата.Сега се двоумя кой двигател да бъде...
                          Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                          Коментар


                          • #14
                            От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

                            Здравей колега!!!
                            За нула време си поставил хиляда въпроса, пък темата тие за изпускателната система и нейната дължина,тука колегита са ти отговорили че изпускателната ти сиситема е ненастроена, за да стане настроена трябва да следваш правилото 4-2-1,което ще рече изпускателните колектори тръгват поотделно за всеки цилиндър,преминават във 2 и после продължават в една тръба.Говориш за двигател 24Д и си мисля че за някои от тях, щото не ги познавам из детайли, това правило е спазено и тъй като по едно си време и аз се интересувах, по нянкава формула изчислих че дължината на 2 или иначе казано от изпускателните колектори до преминаването в 1/ една тръба/ трябва да е 1350 мм при запазен сегашун диаметър на тръбата и цялата тази гимнастика довежда до реална печалба от около 5 конски сили.
                            Тук из форума беше изяснено че двигател 24 Д/динамик/ е за лека кола Волга и гори бензин 92 и е с повишена компресия,не казваш нищо за височината на главата,дали е намалена за да спечелиш още малко конски сили?Характерното за този двигател е достига максимален въртящ момент на по високи обороти щото е за лека кола,за джипа изисакванията са други- максимален въртящ момент на по ниски обороти, оттук идват и разликите във разпределителните валове-"низовой" на джиповете и "верховой" на леките коли.
                            За карбуратора колегите мисля че ти дават добър акъл-направи от двукамерен с последователно отваряне на клапите- еднокамерен с едно временно отваряне на клапите.
                            основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                            Коментар


                            • #15
                              От: Удължаване на изпускателната система на УАЗ 469 Б

                              Пропуснал си също да споменеш дали изпускателната ти система е от старите със тънката тръба и едното гърне или е от новите със широката ,дебелата тръба и двете гърнета,ако ще се прави настроена изпускалента система тръбта трябва да е от новите.. и аз пропуснах да пожелая успех в начинанието,съжалявам че не мога да цитирам формулата за изчисляване на дължината на тръбите
                              основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X