Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси относно диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси относно диференциал

    Здравейте колеги За пореден път потроших диференциал Обмислих варианта да мина на 37/8 но мисля да си остана със бавните... Днес реших да отида до един приятел и както си търсех 4-та започна нещо изведнъж да вие много гадно... спрях и тръгнах на 1-ва и установих че звука идва от предния диф. Прибрах се в нас и вдигнах на крика и установих че наистина вие от предния диф. Утре мисля да го разцепя да видиме какво се е случило... Преди една година махнах и на двата моста опорните лагерчета понеже не бях много на ясно и се водех по акъла на мой приятели Въпроса ми е как да го направя ?
    Да си сложа опорно лагерче или да сложа бронзова втулка... Наясно съм че със втулката по трудно се регулира... но от едно лагерче имам много лоши спомени Потрошими пиньона и короната та даже и касетата Тъй като нямам в запас опорни лагери дайте и съвет от къде и какви да си купя че неискам по средата на ловния сезон да се ядосвам и да правя...
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

  • #2
    От: Въпроси относно диференциал

    И защо се регулира по трудно с втулка?
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #3
      От: Въпроси относно диференциал

      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
      И защо се регулира по трудно с втулка?
      Така предполагам
      Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

      Коментар


      • #4
        От: Въпроси относно диференциал

        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
        И защо се регулира по трудно с втулка?
        Ами и аз това се питам?!?!?Дали със втулка или с лагерче ще се прави(което е задалжително),изобщо не би трябвало да има какъвто и да е проблем и усложнение с регулировката,даже никакви!!!.Просто не знам от къде ги измисляте тия небивалици!

        Коментар


        • #5
          От: Въпроси относно диференциал

          Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
          Здравейте колеги За пореден път потроших диференциал Обмислих варианта да мина на 37/8 но мисля да си остана със бавните... Днес реших да отида до един приятел и както си търсех 4-та започна нещо изведнъж да вие много гадно... спрях и тръгнах на 1-ва и установих че звука идва от предния диф. Прибрах се в нас и вдигнах на крика и установих че наистина вие от предния диф. Утре мисля да го разцепя да видиме какво се е случило... Преди една година махнах и на двата моста опорните лагерчета понеже не бях много на ясно и се водех по акъла на мой приятели Въпроса ми е как да го направя ?
          Да си сложа опорно лагерче или да сложа бронзова втулка... Наясно съм че със втулката по трудно се регулира... но от едно лагерче имам много лоши спомени Потрошими пиньона и короната та даже и касетата Тъй като нямам в запас опорни лагери дайте и съвет от къде и какви да си купя че неискам по средата на ловния сезон да се ядосвам и да правя...
          Както казваш за да няма"за пореден път" сложи волгови и забрави.....
          няма начин да няма начин
          http://album.bg/offroad_
          0878 613 163

          Коментар


          • #6
            От: Въпроси относно диференциал

            Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнение
            Както казваш за да няма"за пореден път" сложи волгови и забрави.....
            Този вариянт няма никога да го направя!!! Аз си искам бавните мостове... но не ги събирах качествено... защото слутах "маркови" специялисти... Слагам си лагерчето отпред и озад и си свиркам... Приключих с така наречените тестове... стягам си машинката за лов и софт а не за терор Та сега обмислям лагер или втулка ???
            Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

            Коментар


            • #7
              От: Въпроси относно диференциал

              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=63609 Те ти я темата за втулка на задния диференциал. Чети и решавай - лагер или втулка.
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #8
                От: Въпроси относно диференциал

                Точно тази тема търсех но нея откривах Бладарности на колегата Реших го ще си правя отпред втулка и озад ще сложа но трябва да сменя ръкава... Весело изкарване на празника Колеги !!!
                Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                Коментар


                • #9
                  От: Въпроси относно диференциал

                  Аз отдоста време си мисля че съм намерил решение на проблема, (но от както съм се сетил несъм правил диф и поради тази причина насъм сигорен в идеята). На мястото на опорният лагер да се набие втулка (стомана 45 даречем) във която да се набие иглен лагер.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпроси относно диференциал

                    Проблема не е в лагерчето,и дали е ролково или иглено.Или в корпуса на оригиналниа ролков лагер ,вместо ролките се сложи бронзова втулка.Проблема е в архаичната конструкциа,глупавиа начин на реглаж,и малкиа модул на зъбната двойка при 41/8 ГП. За ГАЗ 69 може, с неговиа слаб мотор,но с 417 или трилитровиа не.Да не забравяме че конструкциата е предвоенен модел на Форд,и отдавна е забравен.Още на ГАЗ 53 е същиа ,но не се чупи всеки път като го претоварят.
                    http://www.autosoft.ru/online/acat/?...mark=4&atype=1
                    http://www.youtube.com/watch?v=sYNW7...eature=related
                    http://www.youtube.com/watch?v=Kzzre...EFB6&index=171
                    Последно редактирано от Yaro; 18-08-11, 08:07.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпроси относно диференциал

                      Няма нищо общо дали мотора е 417 или 3-литров,проблема е в калпавите майстори.Караме много време с 3-литров мотот и с 417-със заварен диф,отделно всички Самоковски машини с двигатели от Опел,или Форд със 150 или 132кс,са с мостове от Уаз и се чупят много по-рядко от оригиналните на Дайхацу,Сузуки Витара или Самурай.Просто си трябва здрав мост със здраво опорно лагерче и ако се кара на Уазка,да се прочете какво пише преди това.Полезен товар-800кг,а не 2-3 тона и от гората надолу,нагоре.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпроси относно диференциал

                        Съгласен съм Румене!!! И аз съм със заварка-8/37 с 417 мотор,който аз съм си го правил както и мн други,карам го от 6 месеца,а и братовчед ми с лилавия Уаз и тои е със заварка-8/41,кара го от близо година и то само натоварен,а преди това да се направи всеки месец правеше мост,без изключения..Както казва Румен-Нема слаби мостове,има калпави маистори!!!!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпроси относно диференциал

                          Пичове много сте прави Грешката е в реглажа и ще досега слушах тоя и оня да карам без лагерче...
                          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпроси относно диференциал

                            Днес го зглобих... Всички лагери бяха за смяна... беше влизала вода Не знам само колко го регулирах Три пъти го разглабях и зглабях и накрая като го зглобих ми хареса как е луфта и как лежи и го събрах Направих си втулка но вместо нея заложих на лягер... Ако издържи другия уикентд значи съм се справил... Поздрави и наздраве!!!
                            Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпроси относно диференциал

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              Няма нищо общо дали мотора е 417 или 3-литров,проблема е в калпавите майстори.Караме много време с 3-литров мотот и с 417-със заварен диф,отделно всички Самоковски машини с двигатели от Опел,или Форд със 150 или 132кс,са с мостове от Уаз и се чупят много по-рядко от оригиналните на Дайхацу,Сузуки Витара или Самурай.Просто си трябва здрав мост със здраво опорно лагерче и ако се кара на Уазка,да се прочете какво пише преди това.Полезен товар-800кг,а не 2-3 тона и от гората надолу,нагоре.
                              Заварен диф какво представлява, на моята уазка леглото за опорния лагер на задния диференциал беше счупено и срязах преден ръкав със здраво легло и го заварих за задния ръкав?Това ли имате предвид за заварен диференциал или нещо друго?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X