Днес се установи въпросното тропане, след пътуване от София до Правец и обратно. Волгов двигател, температура и мазане са нормални, мощност си има. Какво им се чупи по принцип на тези двигатели около газоразпределението?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тропане с честотата на разпределителния вал
Свий
X
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Нищо, освен мазането. Нали ти казах да сипеш масло ххW43? Още ли вярваш че няма такова?
Същото като 40, просто за бензинови мотори, които скръндзите карат на газ.
Щото така пише в една книжка, ама тя е на български, и не всички модератори могат да я вденат. Пък и струва 10 лева, яко кинти.
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Колега,има няколко възможности.Случвало ми се е да се разхлаби шпилката на газоразпределителния вал ,и да почне да чука така и да падне циментация на клапан в ъв втория случай чукаше около 2-3 год.Ако е шпилката скоро ще почне и да губи мощност щото неработи клапана правилно.Може и да има счупена пружина на клапана ,но всичко това е при положение че си сигурен че повредата е около газоразпределянето.Това за маслото което ти пише Стефан са легенди,няма да ти пиша че карам вече 3 двигателя от Волга,вече моколо 17г,с най-обикновенно масло и само на газ.При нас се карат масово и не с специално масло.Ако имаш път към Самоков,се обади ,ще го погледнеме,пари не взима ме.Тъкмо ще видиш и един мотор 402 с ъс зилови ризи и 100мм.бутала,за него също казваха че неможе да стане,но в България много неща са възможни
Коментар
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Бутален болт се чува така, в такт с работата на буталото.Все едно ти брои запалванията в цилиндъра, ускорява и намалява заедно с оборотите му.
Тракането е отчетливо, не глухо, все едно слушаш шевна машина, руска естествено.
Коментар
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Това обяснявам досега, че не е в такт с буталата, а двойно по-бавно. Със сигурност е нещо, което се задвижва от разпределителния вал. Нещо клапани, кобилици, тласкачи... бензиновата помпа няма толкова масивни детайли, маслената не работи на тласъци, а равномерно - значи и двете отпадат.
Коментар
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Ангренаж, разваляй, гледай и ако не е продължавай да разглобяваш.
На мен ми чука, мисля бутален болт, чука само на ниски обороти, като подам газ изчезва, но така го карам вече втора година, докага незнам."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
Коментар
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
Това за хлабините на клапаните е възможно. Ще четем.
Коментар
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Капака на клапаните се сваля за минути. Хлабините и без друго е добре да се регулират... И май имаше схемичка да го направиш по-набързо. Ако не откриеш проблема там, карай "смело и безотговорно", то ще си покаже(вероятно баш когато не трябва но си е вариант). Виж и цените на работещи двигатели втора употреба и вероятно ще се успокоиш. А и винаги ще имаш шанс да си ремонтираш твоя, след като окончателно спре. Иначе сериозно–по метода на изключването, ако не са кобилици, оси, повдигачи, пръти...отиваме на ангренажните колела(по спомен имаше нЕкое текстолитово от тях) и накрая вече лагери на валове и бутален болт. Добре е да чуеш и откъде горе-долу идва шумът, така може да изключиш примерно ангренажа, въпреки че "слушането" е малко със съмнителна точност(зависи кой колко чува).
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Вади кабелите на свещите един по един и пробвай с рязко даване на газ или дори в движение.
Аз залагам на бутален болт или биелен лагер (по-вероятно). Ако при изваден кабел на свещта спре-това е твоя цилиндър. Ако не спре-значи може да минеш тънко.
ПП Книжката за която говори Стефан е от братя Грим. Много е хубава.Последно редактирано от drukman; 26-07-11, 23:12.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Тропане с честотата на разпределителния вал
Не е ли слушан двигателя до сега със стетоскоп. Текстолитовото колело има навика да се рони в неподходящ момент. Може да се прослуша и с летва ако няма истински стетоскоп. Веднага ще разбереш къде има по-непонятни звуци. Прослушването е добре да се прави при загрял напълно двигател и помощник, който да подава газ.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар