Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

    Здрасти Драго, да питам и аз нещо. Гледам че и ти като мен си със масления въздушен филтър, а тук видни УАЗ-каджии ,курифеи, твърдят че е добре да се смени със сух филтър . Какво е твоето мнение ?


    Мод.
    Темата произлиза от дискусия породена в "темата за джипа на Драго".
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 24-03-11, 23:49. Причина: разделяне

  • #2
    От: Моята УАЗка 31512

    Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
    Здрасти Драго, да питам и аз нещо. Гледам че и ти като мен си със масления въздушен филтър, а тук видни УАЗ-каджии ,курифеи, твърдят че е добре да се смени със сух филтър . Какво е твоето мнение ?
    Аз съм си доволен от този филтър и не мисля да го сменявам със сух филтър.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      От: Моята УАЗка 31512

      Откакто съм със сух филтър, вътре карбуратора е чист.
      Моят е от москвич Алеко и добре се получава ;
      sigpic УАЗ-452

      Коментар


      • #4
        От: Моята УАЗка 31512

        Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
        Аз съм си доволен от този филтър и не мисля да го сменявам със сух филтър.
        И аз така ще направя ,ще си оставя масления, докато не ми създава проблеми . Благодаря за мнението .

        Коментар


        • #5
          От: Моята УАЗка 31512

          Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
          Интересно ми е как е разхода, примерно на газ ?
          А и той нали става на шпилките или с преход нещо ..запалихте ме, щом се усещало осезаем ефект , а и хубавото е че няма гаден преходен режим ;
          Според мен, неможе да върви повече, без да гори повече !? Работата става ,от нищо - нещо. Но може и да бъркам.

          Коментар


          • #6
            От: Моята УАЗка 31512

            Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
            И аз така ще направя ,ще си оставя масления, докато не ми създава проблеми . Благодаря за мнението .
            Моята УАЗка също е с масления фъздушен филтър работи на газ и никога не ми е правила проблеми.
            УАЗ 31512 Мицубиши L 200

            Коментар


            • #7
              От: Моята УАЗка 31512

              А вие какви проблеми очаквате да ви направи масления въздушен филтър?

              Разбира се, че няма да имате проблеми - да не очаквате да се счупи нещо ила да прекъсва, или какво там ви се върти из главите?

              Просто този филтър не очиства така финно праховите частици, както го прави един съвременен хартиен. Това е.

              И това разбира се си става проблем, ако карате често на черен прашен терен, в колона от други МПСта, които вдигат пред вас облак от прах.
              Та дори само от вашето си МПС се вдига прахоляк и се завихря отпред в коша.
              Не че ще надерете цилиндрите за едно каране, но мръсотията му е в повече, която влиза вътре.

              Ако някой държи да има ретро машина, изцяло в оригинален вид - да, не го пипайте и си го оставете този филтър.
              Но ако това не е вашата "ретро любимка" просто разкарайте тази 60 годишна технология за очистване на въздуха и сложете малко по-съвременна.

              Нещо все едно да сравнявате апарат за гмуркане от 50-те и такъв от 21 век и да питате дали ще имате проблем - ми няма да имате и с този от 50-те пак ще се гмурнете и ще видите водата отдолу, както са го правили навремето.

              Коментар


              • #8
                От: Моята УАЗка 31512

                Жоре, проблем е и също, че този филтер "цапа" двигателя отвън, а карбуратора и от вътре, аз поне за това го смених, кара ли се на нормално положение маслото в тенджерката и катериш ли се и слизаш ли на стръмни участъци и наклони на които спира да качва масло на спускане, оклепването е сигугрно. А като е с по малко масло не омазва но и не е ефективен. Това е според мен.
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  От: Моята УАЗка 31512

                  Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                  Жоре, проблем е и също, че този филтер "цапа" двигателя отвън, а карбуратора и от вътре, аз поне за това го смених, кара ли се на нормално положение маслото в тенджерката и катериш ли се и слизаш ли на стръмни участъци и наклони на които спира да качва масло на спускане, оклепването е сигугрно. А като е с по малко масло не омазва но и не е ефективен. Това е според мен.
                  Така е. Мен също ме дразни тая работа. Но не исках да го изтъквам като Голям недостатък, защото някой би казал - Ми аз такива наклони не катеря - и би имал право.
                  Но цапането на карба няма как да се избегне, макар че за това спомага и отдушника, който също е наврян в него.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Моята УАЗка 31512

                    Аз пък аз се чудя, че като се заговори за руски двигател и все едно става въпрос за нещо различно и ....
                    Двигателя си е такъв, независимо руски , шведски и, в този ред на мисли както на ферарито има нужда от КАЧЕСТВЕН ФИЛТЪР, така и уаза ...
                    Уаза си е уаз и без маслен филтър ;
                    Не може шепа слама и 200гр. масло да чистят въздуха, ...
                    Преди доста години, повтарям се, но с масления карборатор бешен много прашен, сега с хартиения е чист като на всеки нормално и модерно обслужван мотор !
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #11
                      От: Моята УАЗка 31512

                      Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                      А вие какви проблеми очаквате да ви направи масления въздушен филтър?

                      Разбира се, че няма да имате проблеми - да не очаквате да се счупи нещо ила да прекъсва, или какво там ви се върти из главите?

                      Просто този филтър не очиства така финно праховите частици, както го прави един съвременен хартиен. Това е.

                      И това разбира се си става проблем, ако карате често на черен прашен терен, в колона от други МПСта, които вдигат пред вас облак от прах.
                      Та дори само от вашето си МПС се вдига прахоляк и се завихря отпред в коша.
                      Не че ще надерете цилиндрите за едно каране, но мръсотията му е в повече, която влиза вътре.

                      Ако някой държи да има ретро машина, изцяло в оригинален вид - да, не го пипайте и си го оставете този филтър.
                      Но ако това не е вашата "ретро любимка" просто разкарайте тази 60 годишна технология за очистване на въздуха и сложете малко по-съвременна.

                      Нещо все едно да сравнявате апарат за гмуркане от 50-те и такъв от 21 век и да питате дали ще имате проблем - ми няма да имате и с този от 50-те пак ще се гмурнете и ще видите водата отдолу, както са го правили навремето.
                      Жоро ,чел ли си някъде че този тип филтри чистят по- лошо? Или мнението ти е базирано на факта ,че е просто стара разработка и конструкция. И още един въпрос:
                      Новите хартиени филтри чистят ли по-добре ? Къде мога да прочета мнение на хора специалисти , които са правили тестове на лабораторен принцип , и го доказват ?
                      Последно редактирано от Juraia; 23-03-11, 18:30.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Моята УАЗка 31512

                        Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                        Аз пък аз се чудя, че като се заговори за руски двигател и все едно става въпрос за нещо различно и ....
                        Двигателя си е такъв, независимо руски , шведски и, в този ред на мисли както на ферарито има нужда от КАЧЕСТВЕН ФИЛТЪР, така и уаза ...
                        Уаза си е уаз и без маслен филтър ;
                        Не може шепа слама и 200гр. масло да чистят въздуха, ...
                        Преди доста години, повтарям се, но с масления карборатор бешен много прашен, сега с хартиения е чист като на всеки нормално и модерно обслужван мотор !
                        Може колега , може ! Това е принципа на инерционните филтри ! Между другото ,да вметна само че , всички прахосмукачки са с хартиени филтри !!! А кажете ми тогава ,защо прахосмукачките марка "Рейнбоу", всички сте ги чували надявам се , се гордеят и славят най-много с това че са с воден инерционен филтър ?!?!? Точно при техни изпитания са правени тестове и измервания , и се оказва че въздуха който излиза след като си е свършил работата , е с чистота 100% !!!???!!?
                        Последно редактирано от Juraia; 23-03-11, 18:29.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Моята УАЗка 31512

                          Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
                          Може колега , може ! Това е принципа на инерционните филтри ! Между другото ,да вметна само че , всички прахосмукачки са с хартиени филтри !!! А кажете ми тогава ,защо прахосмукачките марка "Рейнбоу", всички сте ги чували надявам се , се гордеят и славят най-много с това че са с воден инерционен филтър ?!?!? Точно при техни изпитания са правени тестове и измервания , и се оказва че въздуха който излиза след като си е свършил работата , е с чистота 100% !!!???!!?
                          Колега всичко добре, различни мнения, но като прочетох за лабораторни изследвания и то на вид филтри ,които се използват от десетилетия и се монтират на 99% от произвежданите двигатели .... еми явно са с доказани възможности ...
                          Сламата с какво пречиства по-качествено входящият въздух .... или от инерцията твърдите частици трябва да ги спре маслото ...
                          Това е военна разработка, за да може машината като е някъде си в тайгата и няма магазин за филтри, с няколко движения да се смени маслото и да изтупат сламата!
                          Но това не означава, че че е по ефективен !
                          Ако искаш филтър, който не се сменява си вземи K и N, и той се мие
                          И не всичко измислено началото на мин. век е качествено и не виждам причина в случая да не бъде заменено с нещо подходящо за времето и мястото, на което живеем и си караме Уазисите
                          И не на последно място, преди карбуратора ми беше пълен фин абразивен прах, а сега е чист, а ако се сложи и по-качествен филтрираш хартиен елемнт от нещо по- истинско а не Алеко , може би ще е по-добре ....
                          И още нещо, известно ли ти е, че всички турбинни и компресорни двигатели не търпят никакви филтри, освен хартиени!!!!!!!!!!Това са изключително натоварени елементи и нищо не може да спре и най-дребните абразиви от хартията , дори и K и N !
                          А сложи на компресорен мотор този Оригинален маслен филтър ......
                          За прахосмукачките сме чували и имаме, но еми ето идея, патентевош технологията и ... в реда на шегата естествено, но мислиш ли че световните инженери не знаят какво правят и, че не знаят за прахосмукачките ... ;
                          Последно редактирано от JC_Явор; 23-03-11, 20:51.
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #14
                            От: Моята УАЗка 31512

                            Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
                            Жоро ,чел ли си някъде че този тип филтри чистят по- лошо? Или мнението ти е базирано на факта ,че е просто стара разработка и конструкция. И още един въпрос:
                            Новите хартиени филтри чистят ли по-добре ? Къде мога да прочета мнение на хора специалисти , които са правили тестове на лабораторен принцип , и го доказват ?
                            Това е все едно да спорим кое черно и кое бяло ;
                            Какви специалисти колега, в модерните двигатели, освен пречеистване на въздуха, много важен момент е и необходимият създаван вакуум от филтрите, затова и Уаза работи по-добре на газ с хартиен, отколкото с оригиналният ;
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • #15
                              От: Моята УАЗка 31512

                              Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                              Това е все едно да спорим кое черно и кое бяло ;
                              Какви специалисти колега, в модерните двигатели, освен пречеистване на въздуха, много важен момент е и необходимият създаван вакуум от филтрите, затова и Уаза работи по-добре на газ с хартиен, отколкото с оригиналният ;
                              Колега , не искам да навлизам в спор , и да пълним темата на Драго с плява .Затова подчертавам че ще ти отговоря само веднъж въпреки че въобще не смятам че си прав . За да се наложат хартиените филтри има редица причини, но сигурно наи-малката е че евентуално чистят наи-добре !А за световните инженери да ти кажа също съм сигурен че са наясно че в доста елементи метала е за предпочитане пред пастмасата,но продължават да я прилагат все повече! Това не означава обаче че е по-надеждна или по-трайна от металния съответен еквивалент! А идеята за прахосмукачките е патентована отдавна ! И още , в тези филтри не чисти "сламата" , както я наричаш, а маслото и инерцията на по-тежките от въздуха частици. В карбуратора ти е имало фин прах ,защото е смучел въздух и от друго място освен от филтъра !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X