Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Re: От: Re: От: Re: От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

    Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
    Кой е писал че не искаме информация на готово.Май и ти не знаеш щом пишеш НЯКОЯ книга.Пиши поне коя книга да отворим.А най добре ще бъде да се изкаже някой който наистина знае.
    Който и да се изкаже, ако не е на вашето мнение - все "няма да знае"!
    Така че няма смисъл!
    Поздрави, колега!

    Коментар


    • #47
      Re: От: Re: От: Re: От: Re: От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

      Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
      Който и да се изкаже, ако не е на вашето мнение - все "няма да знае"!
      Така че няма смисъл!
      Поздрави, колега!
      Защо да няма смисъл?Аз искам да разбера кой е по добрия филтър.Вие колега явно не може да го докажете с факти.Но се надявам че все някой е учил физика и може да го докаже.Защото се чудя да сменям ли или да не сменям.
      Поздрави и на теб колега.

      Коментар


      • #48
        От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

        http://www.goatpark.force9.co.uk/tempsite/oilbath.htm

        LandRover Series Oil Bath Air Cleaner

        Един тест с цифрички кое и колко вади.

        Маслената баня е добра,но трудна за подрьжка,на много запрашен терен е добра,но за всеки ден синтетичния или хартиения са за предпочитане.

        Аз бих го сменил с голяма кутия и синтетичен филтьр или хартиен в зависимост от цената.Градско бих карал хартиен примерно,а оффроуд нещо от рода на К&Н който мога да го пера.


        На кратко - сменяй го.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #49
          От: Re: От: Re: От: Re: От: Re: От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

          Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
          Защо да няма смисъл?Аз искам да разбера кой е по добрия филтър.Вие колега явно не може да го докажете с факти.Но се надявам че все някой е учил физика и може да го докаже.Защото се чудя да сменям ли или да не сменям.
          Поздрави и на теб колега.
          Колега Токарев, въпреки руския псевдоним, с който сте се регистрирали очевидно не можете да четете руски. Или, ако можете очевидно сте пропуснали пост №20, където е качена сканирана страница от книга за руски автомобили и, където е казано, че масленият филтър спира 92% от частиците, докато хартиеният 99,3%. И се говори за другите недостатъци на масления филтър- по-лошо чисти на ниски обороти( слабо завихряне), проблем при обръщане(наклони), по-трудна поддръжка.
          Добре е преди да пишем да попрегледаме темата малко...
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • #50
            Re: От: Re: От: Re: От: Re: От: Re: От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            Колега Токарев, въпреки руския псевдоним, с който сте се регистрирали очевидно не можете да четете руски. Или, ако можете очевидно сте пропуснали пост №20, където е качена сканирана страница от книга за руски автомобили и, където е казано, че масленият филтър спира 92% от частиците, докато хартиеният 99,3%. И се говори за другите недостатъци на масления филтър- по-лошо чисти на ниски обороти( слабо завихряне), проблем при обръщане(наклони), по-трудна поддръжка.
            Добре е преди да пишем да попрегледаме темата малко...
            фамилията мие такава.Благодаря ти всичко ми се изясни.

            Коментар


            • #51
              От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

              Първоначално публикуван от Juraia
              Колега без да искам да ви обидя ,понеже не ви познавам , как да разбера и на какво основание да го направя , това ваше твърдение "Колега, Juraia едно нещо от мен " ? Вие кой сте ? Експерт ли сте ? Дайте факти ! Демонстрирате много високо самочуствие с тази фраза.
              Относно безумното твърдение за вакуума създаван от филтрите ,само да загатна , а турбо двигателите как работят без този вакуум ? ! Сигурно много зле .
              Колега, кой съм аз, какви дипломи имам, какво и колко съм учил, бих ви казал, ако кандидатствах да речем за работа при вас. Проблема е, че това надали някога ще стане.
              Не демонстрирам никакво самочувствие, просто твърдението ми е категорично, защото съм абсолютно сигурен в това, което казвам и без да съм "експерт", знам някои неща, които вие очевидно не знаете (както може би пък, сигурно и вие знаете нещо, което аз не знам).
              Относно фактите - в тази тема 100 души се изказаха в смисъла, в който и аз. И факти дадоха, и книги се снимаха, и какво ли не, но двама-трима от вас искат специален научен труд по въпроса и то, ако може написан от някой от твърдящите тази невъобразима ерес - да се осъвремени и подобри нещо, по този най-съвършен сред съвършените, роден с непорочно зачатие УАЗ (да ме прощавате, че споменавам Името му)!
              Ако съм ви засегнал с нещо в постовете си, ви моля да ме извините! Занапред ще гледам да пиша само, ако мненията ми са в пълен унисон с вашите.

              П.П.Ще следя темата с интерес, за да видя още колко страници ще се изпишат, за да стигнете до отговор, който се съдържа в самия въпрос и който по някаква ирония сте задали самият Вие - "Да сменим ли въздушния филтър с ПО-СЪВРЕМЕНЕН"
              Последно редактирано от radikyokushin; 14-04-11, 22:36.

              Коментар


              • #52
                От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

                Много добре сте го казали колега ,остава и да го спазите ! Относно въпроса,да аз го зададох ,но не под формата на тема ,а към конкретен човек от форума. Да се превърне в тема и да пише че съм я създал аз ,вина имат само модераторите на сайта.

                Коментар


                • #53
                  От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

                  Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
                  Много добре сте го казали колега ,остава и да го спазите ! Относно въпроса,да аз го зададох ,но не под формата на тема ,а към конкретен човек от форума. Да се превърне в тема и да пише че съм я създал аз ,вина имат само модераторите на сайта.
                  Ок! Нищо лично!
                  Поздрави и успех!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

                    А аз не разбрах. От къде да намеря малко тракторно циклонче, за отгоре на шнорхела? Наистина вече ми трябва, нямам размерите.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

                      Такова нещо ли е от трактор?


                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #56
                        От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

                        А аз искам да ви питам, нещо което ми е интересно, ..
                        Ако монтирам нещо като шнорхел на уазката, ще я души ли или не, казвали са ми, че на газ е кофти ...Не знам колко е вярно, то зависи и от Фи на тръбата или маркуча ..
                        Мисля да го прекарам зад кабината.
                        sigpic УАЗ-452

                        Коментар


                        • #57
                          От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

                          Само не разбирам смисъла на шнорхела. Кой Уаз ще успее да се потопи толкова преди да загасне,че да глътне вода?
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

                            Да, нещо такова. Може и по-малко, и не толкова красиво. Ако може па да е и българско ...

                            Метър над пътя, прахоляка е 60% по-малко, отколкото в района на щатния въздухозаборник. Затова и всичката работна техника има шнорхели и циклони, макар че комбайните Нива, и шосейните влекачи, не са и чували за състезания по офроуд. По-нагоре - още по-малко. Пести филтри, двигател, гориво.

                            Да, калпавия шнорхел души мотора. За да ги няма тия ядове, просто се прави един и половина пъти по-дебел от фабричния маркуч.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Да сменим ли въздушния филтър с по-съвременен

                              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                              Да, нещо такова. Може и по-малко, и не толкова красиво. Ако може па да е и българско ...

                              Метър над пътя, прахоляка е 60% по-малко, отколкото в района на щатния въздухозаборник. Затова и всичката работна техника има шнорхели и циклони, макар че комбайните Нива, и шосейните влекачи, не са и чували за състезания по офроуд. По-нагоре - още по-малко. Пести филтри, двигател, гориво.

                              Да, калпавия шнорхел души мотора. За да ги няма тия ядове, просто се прави един и половина пъти по-дебел от фабричния маркуч.
                              Да, всичко е точно както го е казал Стефан.
                              "Ежедневната" полза от шнорхела е именно щаденето на въздушният филтър и двигателя от прахоляк (който по нашите пътища си е почти като в Африка ).
                              Относно циклонния филтър за трактора - има ги във всеки магазин за резервни части за земеделска техника (за съжаление за Сф не мога да ти кажа конкретно такъв магазин).
                              Този на снимката мисля, че е от МТЗ и е с ф70 мм. на тръбата, което ми се струва, че е добре като размер и цена около 7-8 лева. Руски е мисля и е от хубава пластмаса - мека и еластична - мисля, че ще има относително дълъг живот. Така или иначе цената му е смешна и дори да се превърне в консуматив не е проблем да се сменя често.
                              Хубавото на този "накрайник" за шнорхел е, че освен че пази надеждно от влизане на дъждовна вода в тръбата, допълнително пречиства въздуха благодарение на конструкцията си - въздухът се завихря при постъпването си и ценробежните сили изхвърлят в периферията му по-тежките и твърди частици на прахта. Може да се отваря и да се чисти. Според мен е перфектното решение за ТНТМ шнорхел.
                              Преди няколко дни си взех такъв циклонен филтър за МТЗ и пластмасови тръби, и колена и съм започнал да си правя шнорхел на Паджерото. Като го направя ще кача тема със снимки и инфо.
                              Поздрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X