Първоначално публикуван от dobrito1
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Глава от 24Д фрезована с 2мм
Свий
X
-
От: Прилики и разлики между УМЗ и ЗМЗ
а на какъв модел уаз е сложен и какъв разход прави на газ, ако имаПървоначално публикуван от kemby Преглед на мнениеМоя двигател 24д и фрезовах главата с още 2мм.и сега компресията му е 12атм
Коментар
-
От: Прилики и разлики между УМЗ и ЗМЗ
На манометъра показва 12кг/см2.Мисля че има разлика м/у атм. и кг/см2,но незнам каква е.Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеВъзможно ли е?
Коментар
-
От: Прилики и разлики между УМЗ и ЗМЗ
Монтиран е на УАЗ"Буханка",разход за сега немога да кажа,защото преди няколко дни я пуснах в движение и е на бензин.На пролет ще слажа газ.Предполагам че ще има разлика в разхода,все пак мощноста трябва да се е вдигнала.Първоначално публикуван от dobrito1 Преглед на мнениеа на какъв модел уаз е сложен и какъв разход прави на газ, ако има
Коментар
-
От: Прилики и разлики между УМЗ и ЗМЗ
Разликата е минимална, 1атм. е 1кг. на кв. см.Първоначално публикуван от kemby Преглед на мнениеНа манометъра показва 12кг/см2.Мисля че има разлика м/у атм. и кг/см2,но незнам каква е.
Коментар
-
От: Глава от 24Д фрезована с 2мм
Предишната глава на моя двигател беше свалена с 2,5 мм( почти до резбата на свеща). Работеше добре и разхода беше добър, но грееше. Сега съм с глава свалена с 0,5мм, като разхода е почти същия и не грее.
Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
От: Глава от 24Д фрезована с 2мм
няма логика да грее.Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнениеПредишната глава на моя двигател беше свалена с 2,5 мм( почти до резбата на свеща). Работеше добре и разхода беше добър, но грееше. Сега съм с глава свалена с 0,5мм, като разхода е почти същия и не грее.
Коментар
-
От: Глава от 24Д фрезована с 2мм
Напротив има колега , повишената степен на сгъстяване в комбинация с фазите на разпределителния вал които са за ниска степен са причина за детонационно горене което пък от своя страна причинява греенето и няма спасение , ако върнеш делкото спира детонациите но пък загубва мощност и т.н. Затова трябва сгъстяването на тея допотопни мотори да се прави умерено ! В момента съм отворил мотора на моята тойота който също е на ниска степен 8.8:1 и ми предстои отнемане на главата но преди това трябва да реша колко да отнема за да е умерен резултата и как да опъна веригата след това
честита нова година !2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
-
От: Глава от 24Д фрезована с 2мм
причина за детонационото горене е горивото.като свалиш главата с 2мм минаваш на бензин с по голямо октаново число или на гас и двигателя няма да грее.така че има спасение.Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнениеНапротив има колега , повишената степен на сгъстяване в комбинация с фазите на разпределителния вал които са за ниска степен са причина за детонационно горене което пък от своя страна причинява греенето и няма спасение , ако върнеш делкото спира детонациите но пък загубва мощност и т.н. Затова трябва сгъстяването на тея допотопни мотори да се прави умерено ! В момента съм отворил мотора на моята тойота който също е на ниска степен 8.8:1 и ми предстои отнемане на главата но преди това трябва да реша колко да отнема за да е умерен резултата и как да опъна веригата след това
честита нова година !
Коментар
-
От: Глава от 24Д фрезована с 2мм
Ами правил съм го и не съм съвсем съгласен с теб
Първо горивото с по голямо октаново число дето върши работа е скъпо второ газта която ни сипват тук е адски кофти гориво за двигател с повишена степен и неподходящ разпределителен вал и архаична архитектура на горивната камера и от там пак стигаме до извода че аванса трябва да е занижен което пък малко обезмисля цялото упражнение ...Но всеки има глава на раменете си информацията в наши дни е лесно достъпна и бързо може да се ориентира акое наясно какво точно иска от един автомобил
2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
-
От: Глава от 24Д фрезована с 2мм
Размиваш ме.По голямата степен на сгъстяване и по голямото октаново число на горивото дават икономии.Ида знаеш разпределителния вал няма нищо общо.Но щом ти се вижда скъпо горивото не си сгъстявай двигателя на тойтата.На уаз и газ24 свалянето на главата се отразява перфектно.
Коментар
-
От: Глава от 24Д фрезована с 2мм
Радвам се че ти действам така , но въпреки това не си прав и не знам защо не го осъзнаваш ! Високооктановия бензин и собственик на УАЗ са две трудносъвместими понятия а приказките за пропан бутана и метана и високия им октан ги има само в учебниците по ДВГ практиката показва друго ! А твърдението ти че разпределителния вал няма нищо общо с степентта на сгъстяване и процеса на работа на двигателя дори не бих искал да ги коментирам не искам да звуча грубо ама да вземе да попрочетеш малко дебели книги по тематаПървоначално публикуван от токарев Преглед на мнениеРазмиваш ме.По голямата степен на сгъстяване и по голямото октаново число на горивото дават икономии.Ида знаеш разпределителния вал няма нищо общо.Но щом ти се вижда скъпо горивото не си сгъстявай двигателя на тойтата.На уаз и газ24 свалянето на главата се отразява перфектно.
2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар