Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 469(3151) - "крас"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • УАЗ 469(3151) - "крас"

    Някой чувал ли е за подобна модификация? В службата имаме няколко 469(3151)-редукторни мостове, но много странно за мен всички им викат "красчета" а за мен са си чисти 469 без Б или 3151, а не 31512.
    Имам някакъв спомен за модификация на 469, без задната седалка/3 местната/, предназначена за друго оборудване.
    Ще съм благодарен ако споделите познанията си.

  • #2
    От: УАЗ 469(3151)-крас

    http://www.uazbuka.ru/mdfmodel.htm#31512
    http://www.uazbuka.ru/models.htm#3151

    Много е важно да гледаш целия номер на модификацията (последните цифри).

    Хората са го написали и до сега което съм видял и сверил с тази информация е точно така (преди да бъде побългарявано ).

    Ако имаш още въпроси питай
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #3
      От: УАЗ 469(3151)-крас

      За целия номер ще проверя, но колегите от работилницата ги делят на 469 и 469Б по педалите/долни и горни/ а аз като член на форума и много четящ да не кажа и знаещ се опитах да им кажа, че най-съществената разлика са мостовете. Те като хор отговарят, че с редукторните мостове са УАЗ-КРАС.
      Някъде съм чел/предполагам в http://www.uazbuka.ru /, че модификацията КРАС е някаква работилница или нещо подобно.
      Нашите са без задни седалки с монтирани нещо като шлосерска маса с менгеме.

      Коментар


      • #4
        От: УАЗ 469(3151)-крас

        За пръв път чувам такова нещо. Видимо е местен фолклор. Например - щото ходи като Краз.
        Разделителната линия всъщност са долните/горни педали, не военните мостове. Това е 1985-та. Жабките са сменени с телескопични амортисьори, сложен е вакуумен усилвател на спирачките, и заради него педалите са отишли горе, а обиците на ресорите - отзад.

        Коментар


        • #5
          От: УАЗ 469(3151)-крас

          В теб ми беше надеждата да си чувал за подобно нещо. Със сигурност съм го чел някъде. Ако имам възможност утре ще се разровя по документацията.
          Съгласен съм за разделната линия, но за 469/3151 или 469Б/31512. Имах впредвид разликата 469/469Б или 3151/31512 основно са редукторните мостове, но има и други разлики.
          Вакумния усилвател е монтиран м/у 90 и 95-та година. Нито един от служебните УАЗ-и до 90 няма серво, имаме два 95-та оргинално са били със серво, но са побългарени-само помпа вероятно поради проблем с него.
          Последно редактирано от TONI 1977; 10-12-10, 21:33. Причина: допълване

          Коментар


          • #6
            От: УАЗ 469(3151)-крас

            Това вече е минавало и като окомплектовка, не непременно като модификация. У нас са кувани цели партиди, по държавна поръчка, и каквото са поръчали - това са сглобили.
            Плочите на моторния щит, на които е завинтена спирачната помпа, със и без ВУТ, са силно различни. Не може просто да махнеш тенджерата, и да оставиш само помпата.
            У нас военните мостове са рядкост, в Русия колхозните са редки. Причината е релефа, и факта че колхозите наистина се трошат по-рядко. Така и са избрани за масови у нас.

            Коментар


            • #7
              От: УАЗ 469(3151)-крас

              На голямата "дупка" на плочата е заварена планка за помпата и тръбичките стърчат малко повече. Друго нищо.

              Коментар


              • #8
                От: УАЗ 469(3151)-крас

                Тони недей да плашиш хората от форума ; ще си помислят че имате някой УАЗ голям като КРАЗ. Вземи го снимай ( ако може ) и ние да го видиме.
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #9
                  От: УАЗ 469(3151)-крас

                  Нищо особено. Най обикновен УАЗ 469/3151/ без тройната седалка, а на нейното място има шкаф с инструменти и менгеме.
                  Днес на никой не му се работеше/все пак е събота/ и не можах да се добера до документацията им. Надявам се идната седмица да успея да кача нещо.

                  Коментар


                  • #10
                    От: УАЗ 469(3151)-крас

                    Другото нищо, е много друго нещо.
                    Това е възел, и не по ДС, а по ОН. Което значи отделен завод, отделна документация, отделни складове, транспортни потоци, монтаж, настройка, проверка. Отделен сервиз. И съпътстващите отделни умения и знания.
                    Както се вижда ...

                    Коментар


                    • #11
                      От: УАЗ 469(3151)-крас

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Другото нищо, е много друго нещо.
                      Това е възел, и не по ДС, а по ОН. Което значи отделен завод, отделна документация, отделни складове, транспортни потоци, монтаж, настройка, проверка. Отделен сервиз. И съпътстващите отделни умения и знания.
                      Както се вижда ...
                      Никакви заводи и документации. Просто криза - нямало е пари за нов ВУТ и нашите гении решили проблема като махнат ВУТ-а. Сделано в Болгарии.

                      Коментар


                      • #12
                        От: УАЗ 469(3151)-крас

                        те ако махнат ВУТ трябва и задни спирачни цилиндри да сменят и т.н.
                        Защото сервоусилвателя върви с 25 мм. задни.

                        По темата - Такъв модел не е имало.

                        Ако говориш за гранични войски - то колите там бяха с редукторни мостове.
                        Понеже не са имали необходимите части съм чувал че и мостовете са изхвърляли и са слагали обикновенни.
                        only 4 x 4,sim AWD

                        Коментар


                        • #13
                          От: УАЗ 469(3151)-крас

                          Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнение
                          те ако махнат ВУТ трябва и задни спирачни цилиндри да сменят и т.н.
                          Защото сервоусилвателя върви с 25 мм. задни.

                          По темата - Такъв модел не е имало.

                          Ако говориш за гранични войски - то колите там бяха с редукторни мостове.
                          Понеже не са имали необходимите части съм чувал че и мостовете са изхвърляли и са слагали обикновенни.
                          Не е ли с 28мм. задни?
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • #14
                            От: УАЗ 469(3151)-крас

                            С най-малките трябва да е, значи 25. И без това остават прекалено ефективни, та ако магьосника е изхвърлен, или не работи - задника танцува кат дърта мастия.

                            Коментар


                            • #15
                              От: УАЗ 469(3151)-крас

                              Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнение
                              те ако махнат ВУТ трябва и задни спирачни цилиндри да сменят и т.н.
                              Защото сервоусилвателя върви с 25 мм. задни.

                              По темата - Такъв модел не е имало.

                              Ако говориш за гранични войски - то колите там бяха с редукторни мостове.
                              Понеже не са имали необходимите части съм чувал че и мостовете са изхвърляли и са слагали обикновенни.
                              Не вярвам да са сменяни задните цилиндри. Аз съм го карал малко, но не съм забелязъл да има разлика в спирането от тези оргинално без ВУТ.
                              За модела, според мен си е нормален 469/3151/, но преоборудван в някой завод с горепосочения шкаф.
                              В гранична полиция Кюстендил има 3 от коментираната разновидност плюс 1 който беше с химическо оборудване, но го прехвърлиха на пожарната/беше на 1500 км./ всичките с редукторни мостове. Останалите УАЗ-ки до една са/бяха/ с граждански мостове.
                              На единия наистина са подменени и двата моста поради споменатата причина.
                              Повод за публикуване на темата е че закупих чрез търг два броя УАЗ 31512, но по документите единия го водят 469Б, а другия 469. При получаването си направих базик, че ще подам жалба докато не ми сложат редукторни мостове на 469 и почнаха едни спорове........
                              Предполагам, че УАЗ 469-крас е нещо като УАЗ 469 - ДИМ/Дорожный миноискатель на базе УАЗ/ http://www.uazbuka.ru/history/millitary/index.htm но като се добера до документацията ще дам повече инфо.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X