Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с "новата" синхронизирана СК

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с "новата" синхронизирана СК

    Значи визмам си аз нова скоростна за джипа 4 степенна цялостно синхгонизирана-НОВА.

    Слагам я и вече мераклия да се возя,паля слягам на задна да изкарам от гаража и джипа не иска да тръгне. Слагам на първа тръгва лекичко напред ама така тръгва все едно буксува съединителя. Връщам на задна пак джипа седи на място. Пуснах съединителя и джипа си седи на задана на едно място и нищо. Пофорсирах го лекичко и започва някак си плавно но мудно да тръгва докато не захапа някак си и тръгна. Излизам от гаража и слагам на първа и пак същия номер.
    Тръгвам вече някак си след 300 зора и редейки си нагоре скоростите забелязвам,че на втора прави подобен номер. Слагам на 3-та и 4-та и никакви ядове не се забелязват. Повозих се малко и като,че ли проблема се оправи но някак си понякога се проявяваше.
    Идва време за състезание Самоков и трескава подготовка по джипката правя. Гое долу всичко е готово и в деня на състезанието отивам и не мога да се добера до старта. Като засана тоя джип на място и си се форсира и си седи.
    Някак си захапа и тръгнахме. Обаче при зор в байр най вече все едно някой отрязва оста на първичния вал със страшна злоба.

    След дълги умувания и заблуди,че съединителя дава някакви ядове стигнах до извида,че има проблем в скоростите. Свалих капака и с една отверка сложих първа и какво да видя. Междинния вал се върти половината,а другата половина не се върти. Точно тази половина е за 1,2 и задна скорост

    Настъпи сваляне на скоростие и какво се оказва? Междинния вал е от 2 половини които са свързани не със шлициова сглобка както стария модел кутии а с т.н. топла сглобка която в моя случай е превъртяла.

    Не вярвах,че такъв вид сглобки може да се приложи на скоростна кутия,но ето,че и тук се прилага и освен повечето кученца,синхронизатори и др. има още ено слабо място в тази кутия.

    Ако не и бях купил чисто нов капак за скоростие директно щях да я сваля и да си сложа по здравата и надежна синхронизирната кутия но уви.

    Ето тук устроиство на кутията за да видите разликите и къде е превъртяло.

    Старата кутия:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:232.jpg
Прегледи:1
Размер:112.0 КБ
ID:5908706

    Новата:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:137.jpg
Прегледи:1
Размер:116.9 КБ
ID:5908707
    Последно редактирано от Tsvetan; 04-12-10, 15:33.
    Луд умора нема,само се поти!!!

  • #2
    От: Няма такава простотия

    Мисля да заваря сега 2-та вала един за друг там където е позиция 28(зегерка) и евентуално на тяло 27 да се продупчат 2 дупки и там да се завари за тяло 23.
    Не искам да взимам нов не за друго,а защото и той може да превърти.
    Последно редактирано от Tsvetan; 04-12-10, 17:07.
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #3
      От: Няма такава простотия

      Ako междинниа вал може да се вади цял от кутията 3 дупки и заварки на МИГ-МАГ или ТИГ.Начини много но винаги се стига до електронитоване(заваряване).Може и да срежеш на струг или флекс и да завариш двете половини за вала, само да не се изкриви.
      Последно редактирано от ivan_; 04-12-10, 19:04.

      Коментар


      • #4
        От: Няма такава простотия

        Аз имам някави спомени че на някой от моделите там е с шлици, като при старите, но не съм го снимал баш това
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04144.jpg
Прегледи:1
Размер:144.2 КБ
ID:5233010

        А може да съм в голяма заблуда...

        Прави му някак си шпонка дълга примерно, аз не бих заварявал там (то това остава и скоротите да почнеме да заварваме) )

        Успех!
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #5
          От: Няма такава простотия

          На сглобка термична.

          Но все си мисля,че въобще не е имало сглобка.

          Кутията като е нова - от кого е купена от нас ли.

          Дай малко история.

          Този случай ми е интересен . До сега такова чудо не бях срещал.

          Имал си късмет че не е помляло всичко.

          В повечето случаи като превърти пораженията са драстични.

          Но чак пък на нова кутиял
          only 4 x 4,sim AWD

          Коментар


          • #6
            От: Няма такава простотия

            Прилича на фабричен дефект - просто смени вала. Не се вкарвай в приключения със заваряване, ще стане по-лошо.

            Коментар


            • #7
              От: Няма такава простотия

              Историята е следната. Кутията не е купена от магазин. Кутията е нова или в най-лошия случай слагана и след като е създала този проблем е свалена. Явно е била на фургон или за фургон защото беше с такъв капак. Кутията мисля,че е от тези на енергото колите. Сега за да не се почне тая кутия кои знае на колко километра е била ще кажа,че доста железа от обсъжданата марка са минали през ръцете ми и имам представа кое какво е . Вече не помня но мисля,че и на кожуха си личеше че не са навивани гайките за закрепването и,както и по вървичния вал нямаше спечифичните белизи да се е движил феродовия диск Мога и да я снимам

              А това,че е превъртяля няма какво толкова да са драстични пораженеията защото не се случва нищо друго освен да не тръгне джипа. Нямаше никакви нито шумове нито щракания нито нищо.

              Попринцип имам и друга такава кутия и най лесно бих и свалил вала и да го монтирам в сегашната кутия,но нещо не ми харесва. Все пак е карана и си личи доста износването и шуплите по колелата. Не е проблем да си купя и нов вал,но започва да ме притеснява факта и качеството на тези кутии спрямо стария модел. Нито желая да я свалям пак нито желя отново прблеми в близко бъдеще. За това смятам да заложа на заваряването защото първо от мотора до гумите усилието е 5 пъти и нещо по малкоп и второ гледам масово руснаците преправят раздатката от 1.9 на 2.6 и нагоре предавателни число и в този случай отново играе електрожена доста голяма роля и доколкото знам си ги карат хората
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #8
                От: Няма такава простотия

                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                Аз имам някави спомени че на някой от моделите там е с шлици, като при старите, но не съм го снимал баш това
                [ATTACH=CONFIG]276284[/ATTACH]

                А може да съм в голяма заблуда...

                Прави му някак си шпонка дълга примерно, аз не бих заварявал там (то това остава и скоротите да почнеме да заварваме) )

                Успех!
                Така като гледам каталози и картинки мисля,че грешиш пък незнам. Като сваляш пак някоя ще кажеш.


                А аз пък бих заварил там без особени притеснения. Щом така вървеше и се движеше какво ще му пречи и със заварка да се движи. А и както казах по горе-раздатките преправят пък не виждам разлика скоростите защо не. Попринцип ти подкрепяше тази идея с раздатката преди така,че не виждам особено голяма разлика

                Най е лесно да ида да купя нов вал но просто не искам. Щом един път е станало няма никаква гаранция ,че няма да стане пак. Така,че ще пробвам първо друг метод и ако и той се окаже неподходящ си връщам старата здрава и наджена кутия
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Няма такава простотия

                  Заварявай,смело,ние на Волговите сме заварили,даже и фланеца за кардана пък и на двете държи вече толкова време с постоянен товар,и почти всекидневно каране.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Няма такава простотия

                    Такива неща, като ги завариш, после се късат от двете страни, току до заварката. И няма начин да не дръпне от нагряването, та ще се разправяш и с баланс и изправяне. Иначе постоянно ще чупи всичко.
                    Всяко такова производство има някакъв процент заводски брак, ако ще да е мерцедес. А всички откази по тая причина, се случват в първите 1 ... 3 месеца от експлоатацията. Така че няма нищо необикновенно. Че е гадно, и че келешите са знаели че ти дават неизправен агрегат, пък не са те предупредили, е друг въпрос.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X