Значи визмам си аз нова скоростна за джипа 4 степенна цялостно синхгонизирана-НОВА.
Слагам я и вече мераклия да се возя,паля слягам на задна да изкарам от гаража и джипа не иска да тръгне. Слагам на първа тръгва лекичко напред ама така тръгва все едно буксува съединителя. Връщам на задна пак джипа седи на място. Пуснах съединителя и джипа си седи на задана на едно място и нищо. Пофорсирах го лекичко и започва някак си плавно но мудно да тръгва докато не захапа някак си и тръгна. Излизам от гаража и слагам на първа и пак същия номер.
Тръгвам вече някак си след 300 зора и редейки си нагоре скоростите забелязвам,че на втора прави подобен номер. Слагам на 3-та и 4-та и никакви ядове не се забелязват. Повозих се малко и като,че ли проблема се оправи но някак си понякога се проявяваше.
Идва време за състезание Самоков и трескава подготовка по джипката правя. Гое долу всичко е готово и в деня на състезанието отивам и не мога да се добера до старта. Като засана тоя джип на място и си се форсира и си седи.
Някак си захапа и тръгнахме. Обаче при зор в байр най вече все едно някой отрязва оста на първичния вал със страшна злоба.
След дълги умувания и заблуди,че съединителя дава някакви ядове стигнах до извида,че има проблем в скоростите. Свалих капака и с една отверка сложих първа и какво да видя. Междинния вал се върти половината,а другата половина не се върти. Точно тази половина е за 1,2 и задна скорост
Настъпи сваляне на скоростие и какво се оказва? Междинния вал е от 2 половини които са свързани не със шлициова сглобка както стария модел кутии а с т.н. топла сглобка която в моя случай е превъртяла.
Не вярвах,че такъв вид сглобки може да се приложи на скоростна кутия,но ето,че и тук се прилага и освен повечето кученца,синхронизатори и др. има още ено слабо място в тази кутия.
Ако не и бях купил чисто нов капак за скоростие директно щях да я сваля и да си сложа по здравата и надежна синхронизирната кутия но уви.
Ето тук устроиство на кутията за да видите разликите и къде е превъртяло.
Старата кутия:
Новата:
Слагам я и вече мераклия да се возя,паля слягам на задна да изкарам от гаража и джипа не иска да тръгне. Слагам на първа тръгва лекичко напред ама така тръгва все едно буксува съединителя. Връщам на задна пак джипа седи на място. Пуснах съединителя и джипа си седи на задана на едно място и нищо. Пофорсирах го лекичко и започва някак си плавно но мудно да тръгва докато не захапа някак си и тръгна. Излизам от гаража и слагам на първа и пак същия номер.
Тръгвам вече някак си след 300 зора и редейки си нагоре скоростите забелязвам,че на втора прави подобен номер. Слагам на 3-та и 4-та и никакви ядове не се забелязват. Повозих се малко и като,че ли проблема се оправи но някак си понякога се проявяваше.
Идва време за състезание Самоков и трескава подготовка по джипката правя. Гое долу всичко е готово и в деня на състезанието отивам и не мога да се добера до старта. Като засана тоя джип на място и си се форсира и си седи.
Някак си захапа и тръгнахме. Обаче при зор в байр най вече все едно някой отрязва оста на първичния вал със страшна злоба.
След дълги умувания и заблуди,че съединителя дава някакви ядове стигнах до извида,че има проблем в скоростите. Свалих капака и с една отверка сложих първа и какво да видя. Междинния вал се върти половината,а другата половина не се върти. Точно тази половина е за 1,2 и задна скорост
Настъпи сваляне на скоростие и какво се оказва? Междинния вал е от 2 половини които са свързани не със шлициова сглобка както стария модел кутии а с т.н. топла сглобка която в моя случай е превъртяла.
Не вярвах,че такъв вид сглобки може да се приложи на скоростна кутия,но ето,че и тук се прилага и освен повечето кученца,синхронизатори и др. има още ено слабо място в тази кутия.
Ако не и бях купил чисто нов капак за скоростие директно щях да я сваля и да си сложа по здравата и надежна синхронизирната кутия но уви.
Ето тук устроиство на кутията за да видите разликите и къде е превъртяло.
Старата кутия:
Новата:
Коментар