Вече мога да се похваля че Уаза спира.
Благодарение на Йордан Колев и на Соти.
Усилията и парите хвърлени по този проект си заслужават.
Уазика вече има твърд спирачен педал и при натискане на спирачките започва абсолютно равномерно да намалява скороста на движение.
До скоро не можех да се похваля с равномерност при спирането.
Получаваше се една зверска борба с волана, съчетана с тегления
в ляво и дясно.
Другото което констатирах е че при заставане на баира в "тест полигон Голди" Уазика послушно остава на място в самият наклон без да има склонноста да се отпуска назад и без да ме принуждава да изкривявам волана от недоброволно измислената лостова система между волан и спирачка.
Първият тест е с констатация изцяло в полза на дисковите спирачки.
Следват тестове при големи натоварвания (дълги баири) и силни замърсявания ( кал,прах).
Още веднъж искам да благодаря на Йордан Колев за положените усилия.

Благодарение на Йордан Колев и на Соти.
Усилията и парите хвърлени по този проект си заслужават.
Уазика вече има твърд спирачен педал и при натискане на спирачките започва абсолютно равномерно да намалява скороста на движение.
До скоро не можех да се похваля с равномерност при спирането.
Получаваше се една зверска борба с волана, съчетана с тегления
в ляво и дясно.
Другото което констатирах е че при заставане на баира в "тест полигон Голди" Уазика послушно остава на място в самият наклон без да има склонноста да се отпуска назад и без да ме принуждава да изкривявам волана от недоброволно измислената лостова система между волан и спирачка.
Първият тест е с констатация изцяло в полза на дисковите спирачки.
Следват тестове при големи натоварвания (дълги баири) и силни замърсявания ( кал,прах).
Още веднъж искам да благодаря на Йордан Колев за положените усилия.
Коментар