Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за лостовете на раздатката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за лостовете на раздатката

    С риск малко да се изложа, искам да Ви попитам следното нещо:
    От няколко дни съм горд собственик на УАЗ 469 б. Но искам да ви попитам кой лост за какво е, имам предвид двата малки лоста в дясно.Доколкото знам са за бързи-бавни и преден-заден мост. И бих ви помолил да кажете в какво положение трябва да са един от друг, защото вчера едвам успях да подкарам джипката. А имам и още един-последен въпрос: Докато си ръчках лостовете(за да нацеля , кога ще тръгне ) замириса доста на феродо и се чудя дали му има нещо.
    Благодаря Ви предварително, поздрави, Георги.
    "Но там, където добрата стара УАЗ-ка може да издрапа, достигат само високопланинските кози."

  • #2
    От: Въпрос

    А трябва ли да са в някакво положение един от друг?
    "Но там, където добрата стара УАЗ-ка може да издрапа, достигат само високопланинските кози."

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос

      Писано е, но да го повторим.

      Десният лост е за включване на предния мост. Той е с две(2) положения.
      Когато е назад си на задно. Бутнеш ли го напред включваш и предния мост.

      Левият лост. Той е с три(3) положения.
      От там управляваш раздатката за "бързи" и "бавни", а също така и неутралното и положение.
      Когато лостът е напред си на бързи. Дърпаш назад до средно положение и си на неутрална, дърпаш назад до края и си на бавни.

      Раздатката има защита - Не можеш да включиш "бавните" без да си включил предния мост(това е с цел да не претовариш задния мост, чрез "бавните" предавки).
      Когато си само на заден мост, левият лост може да достигне само до "неутрална".
      Опцията "неутрална" на раздатката е полезна за много неща, едно от тях е подгряването на маслото в скоростите зимата в студа. Палиш мотора, дърпаш лоста на "неутрална", а на скоростите вкарваш примерно 4-та предавка и така до като дойде време да тръгваш.

      Положенията на лостовете са само "крайни". Изключение прави само "неутралната", но джипа не може да тръгне на нея, така че ще я намериш лесно.
      По таблото би трябвало да имаш схеми на всички лостове, ако някой преди теб не ги е изкъртил.

      Повече подробности търси във форума с търсачката. Писано е много по въпроса. Как се включват отделните трансмисии, скорост на движение, двойно амбриране, хъркане, износване, хъбове и "таралежи", и т.н.

      Успех!
      Последно редактирано от Жоро Донечки; 14-10-10, 18:33.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос

        Благодаря много за изчерпателния отговор, както и за всички други! Тази събота и неделя ще го раздвижа малко, да го видя как се справя в калта. Също така занапред смятам да го приведа в някакъв по-добър вид.
        "Но там, където добрата стара УАЗ-ка може да издрапа, достигат само високопланинските кози."

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X