Здравейте!
Преди малко имах възможността, благодарение на Дима, да разгледам от близо ей тая дзвЕр:


Дима се занимава много отдавна с него, правейки му т.н. "дискретни преработки", между които: 7" лифт, степенки от 3" тръба с горно и долно осветление...

Смяна на цялото предно окачване, като преди това старото бива надлежно нарязано на ситно
, само че тая снимка нещо ми е изчезнала. За резултата, вероятно Vladi333 ще обясни по-добре. Ролбари, ксенони и т.н.
Днес беше за гуми, не защото предишните бяха малки или износени, но новите, особено с новите джанти..... красота.


Машината е височка и комфортна. Знаете, че Дима не е много дребен, но колата си е голяма


Гумаджията хвърли голяма борба с тия валяци, но победи:

Единствените неща, които не ме изкефиха много, са неширокото пространство за краката отзад, освен ако пасажера не е един и да е легнал

И... разходът от 36-40/100 л/100 км на ей това агрегатче:

Някога може би ще имам такъв, ама сега се захласва по чуждите... Поне по калниците имам подобни декоративни "болтове"
Преди малко имах възможността, благодарение на Дима, да разгледам от близо ей тая дзвЕр:
Дима се занимава много отдавна с него, правейки му т.н. "дискретни преработки", между които: 7" лифт, степенки от 3" тръба с горно и долно осветление...
Смяна на цялото предно окачване, като преди това старото бива надлежно нарязано на ситно

Днес беше за гуми, не защото предишните бяха малки или износени, но новите, особено с новите джанти..... красота.
Машината е височка и комфортна. Знаете, че Дима не е много дребен, но колата си е голяма

Гумаджията хвърли голяма борба с тия валяци, но победи:
Единствените неща, които не ме изкефиха много, са неширокото пространство за краката отзад, освен ако пасажера не е един и да е легнал
И... разходът от 36-40/100 л/100 км на ей това агрегатче:
Някога може би ще имам такъв, ама сега се захласва по чуждите... Поне по калниците имам подобни декоративни "болтове"

Коментар