Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Peugeot (заобикаляне на имобилайзер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Peugeot (заобикаляне на имобилайзер)

    Темат не е точно за този саит (за което се извинявам) но имам едно пежо 405 което си има заводски сложен имобилаизер които е с код.Акумолатора ми беше паднал, аз го свалих за да го зареда и след това като го слозих набирам кода на имобилаизера то ми светва зелената лампичка че кода е верен но в шъштото време продалжава да си мига и червената и не ми дава да запала.Един приател ми каза че тои е има суштия проблем трябвало да го държа около половин час на контакт и тогава да се пробвам да запала но нестана.Питах в пежо но от там ми казват да им закарам колата,а тя е автоматик и прекарването е малко трудно.Моля ако някои знае как да го оправа да даде ъкъл.

    Предварително благодаря

  • #2
    батка, темата ти е тотално офф топик ама нали си закъсал и за да не ти одере кожляка някой квартален токаджия прочети ВНИМАТЕЛНО долните процедури и си запали пежака. съветвам те да си ги принтираш даже за бъдеща употреба...

    Пускане в ход на мотора
    Включен контакт (ключът за запалване в позиция М)
    - Запалена зелена светлинка: възможно пускане в ход
    - Запалена червена светлинка: активизирана възбрана
    - За да се запали мотора е необходимо да се въведе секретния код от четири цифри: загасва червената светлинка и светва зелената.
    - При случай на грешка, да се въведе отново секретния код от четири цифри. При всяко натискане на клавишите (бутони, копчета), се чува акустичен сигнал.
    В случай на грешка при въвеждането на код (или в процедурата по модификация /промяна/ на кода), операцията се анулира и е сигнализирана от акустичен сигнал, продължаващ 2 секунди.
    При осъществен контакт, ако се опитате да пуснете в ход, въпреки кода за възбрана (antiavviamento), се чува акустичен сигнал, който трае докато е включен контактът.

    В случай на три погрешни последователни въвеждания, клавиатурата блокира автоматично за 30 минути.

    Първо въвеждане на кода
    Включете в контакт
    1 – Въведете кода 1111
    2 – Натиснете бутон С
    3 – Въведете секретния код от 4 цифри
    4 – Натиснете бутон С, за да потвърдите. Потвърждението се сигнализира от 4 присвятквания на зелената светлинка и от 4 акустични сигнала.
    Модификация на кода
    Включете в контакт
    1 – Въведете вече запомнения код
    2 – Натиснете бутон С
    3 – Въведете новия код от 4 цифри
    4 – Натиснете бутон С, за да потвърдите. Потвърждението се сигнализира от 4 присвятквания на зелената светлинка и от 4 акустични сигнала.

    Мерки за сигурност
    Както старият, така и новият кодове остават запаметени до момента, в който единият от двата влезе в употреба; дотогава и двата кода са активиращи.
    Ако кодът не се утвърди, трябва да отнемете и после да подновите контакта на запалване; следователно, повторете операцията по въвеждането.
    Едновременно запалване на зелената и червената светлинка, показва лоша употреба или проблем във функционирането. В такъв случай изчакайте около 1 минута, прекъснете контакта и после подновете.
    Ако затруднението продължава, отнесете се до представителството на Пежо.
    Постановка за начина на действие
    Тази процедура позволява (допуска) употребата на автомобила, когато сте го дали в услуга, или когато се намира в сервиз.
    Този начин позволява, освен това, да употребявате възбраната за пускане в ход (antiavviamento) с един променлив код, различен от секретния с 4 цифри.
    Включете в контакт
    - въведете секретния код, значи натиснете бутон (клавиш, копче) S,
    - въведете сервизния код от 4 цифри, различни от тези на секретния код и натиснете бутон S.
    Регистрацията на операцията се сигнализира от 6 присвятквания на зелената лампичка и от акустични сигнали.
    Сервизният код се анулира автоматично след въвеждането на секретния код.
    За да се пусне отново в ход автомобила, е достатъчно въвеждането на секретния код, който ще дезактивира функцията на възбрана (аларм. сист.), ще се възобнови действието на автомобила, без да е необходимо да се модифицира (променя) кода.

    Функция на блокиране

    Блокажът се осъществява автоматично, след като сте изключили контакта.
    - веднага, след като сте затворили вратите с telecomando, или веднага, след като сте отворили вратата на водача, след около 30 сек.
    Или пък най-много 10 минути след изключване от контакт.

    Идентификация

    След 20 секунди блокажът на системата се сигнализира от червената светлинка на клавиатурата (или някакво табло).

    Тази светлинка остава запалена 10 секунди след блокирането на системата, следователно присветва до следващото включване в контакт.

    Внимание: Когато закарвате колата си на ремонт, Ви съветваме да употребите сервизния код (виж постановка за начина на действие), за да избегнете нуждата да съобщавате секретния код. Секретният код тогава остава запаметен и може да бъде модифициран (променян) само от този, който го знае.
    В случай на аномалии, или когато е отделен акумулаторът, секретният код остава запаметен.
    За да се почисти клавиатурата, използвайте изключително само спирт.
    В случай, че загубите секретния код, ще бъде необходима важна по същност и скъпа по стойност намеса.

    аре успех и пиши дали терапията е фанала декиш!
    "..there is no substitute for cubic inches.."

    Коментар


    • #3
      пробвах но пак не стана един приятел ми каза да пробвам като парво откача плуса на акумолатора после дам на контакт пак закача плуса журна контакта и тогава да пробвам да запала.Ще пробвам и този начин надявам се да стане щото иначе трябва да я карак кам пежо

      Коментар


      • #4
        ....ееее яд ме е повече от тебе. преди да снесеш на "майсторите" в пежо се обърни към колегите във форума http://peugeotclub.info/forum/ там ще намериш някой да ти подскаже

        успех и не спирай да експериментираш! ако си я поправиш сам ше се кефиш 100 пъти повече и ще знаеш как става
        "..there is no substitute for cubic inches.."

        Коментар


        • #5
          аз писах парво там ма никоя не ми даде отговор само ми разглеждаха темата наскоро ми дадоха една идея но и тя нестана.Са ще вида вече нема на каде повече да бугна имобилайзера ще пробвам вече сичко коеото ми доиде на ъкъла па ше видиме резолтата

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X