Първоначално публикуван от Andrei
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Шевролет 1008 от военните?!
Свий
X
-
хавтоматикПървоначално публикуван от ChilioEпа да ги карат без стартер... нали са военни? Колко му е старшината да строи звода да бута за да запали
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Добра машина е само за асфалт. Бяга много, добре се ускорява и разхода е приличен. В по голям сняг става за паметник. Има страхотно парно Инсталацията и е на 12v но е с два акомулатора заради запалването. Като цяло е доста проблемен автомобил. Стартера къса болтове. Новите трябва да са оригинални защото тези които се правят на струг не изкарат много. До сега е изронил два венеца, повреди му се скоросната кутия(вината може и да е на шофьора защото се сменяли някакви филтри) Иначе всичко се побългарява. Много лесно пали в студа. Така и бензинов двигател не съм виждал да пали.
Коментар
-
Аз съм си шеви фен, и само хубави работи искам да кажа за този автомобил.
За съжеление не съм карал точно такъв.
Моя беше по малък ( 5.7Л ) и беше бензинов двигател.
Но съм карал боклук до гратското бунище ( китайска готварска печка неръждаема стомана ) и се оказа че тежи....5000 паунда ( около 2000кг)
Пикапа дереше със 60 мили в час ( около 90кмч) на черен път и хич не ги усети.
Тези автомобили имат 2 големи недостатъка
1. Гори много бензин около 12-14 на 100, и 2. е много тежък ( около 5000 паунда)
Но този двигател мисля че искарва около 400+ паунда торк ( мисля че се казва въртяш момент) и около 200 конски сили. Това не са лоши параметри за калта и баирите. Но определено със големите камъни ще имаш проблеми. Както и със по струмните бъири.
Сръвнчвал съм подобен със ранглер и определено ранглера го бие когато тръгнахме над камъните.
Под поста има линк със снимки, местото за което говоря е на снимката сус джипа в сняг. на това баирче джипа мина без проблеми на заден, със малко пребуксуване на преден, а пикапа застана на кантар на шасито, и 5000те паунда доказаха да са много за то баирче.
От друга страна пикапа скъсваше джипа на ускорение.
Така че има си и хубави работи и лоши, но за мене е една добра машина за угърта. На скали не бих го карал.
А относно цените за пощата отиди на www.usps.com и изчесли пощата според теглото. ( пиши в паундове )
Не знам лично колко тежи, но аз съм пращал колет 30-40 паунда и беше около $50. Разбирасе по бавната поща. Но стартера не може да е повече от 10-15 паунда.CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html
Коментар
-
Преди 2 3 години имах възможноста да купя 3 такива за много добри пари , но бяха блазери К5 но разлика нямат с този пикап само дето са малко по къси ,
двигатела е 6,2 и е 140 коня на Хумвитата слагат 6,4 и маи предплагам че са същитие , за проходимсот няма представа но на една разходка с ЛРЕ ни изнеада един такъв тръгнал за дърва и единя Дефендер разбирасе не беше с добри гуми продва да изкачи един наклон и не можа , Шевито беше с малатести кобра и изобшо не усети наклона , случи се през зиамта и тогава имаше сняг .някъде траа да имам снимки ще ги кача малко по късно да ги откриая
според мене тва е доста добра кола , и може доста да се напри по нея за да стане Оффроад Звар
Коментар
-
един приател си взе от военните същия пикам!Като проходимост не е толкова лош!Лошото е че отзад е много лек!Имаше една случка дето беше затънал един Патрул (дълга база) беше легнал отдолу в калта!Закачихме го с Шевито първо да го теглим на задна,но нетсана точно заради ниското тегло от зад.След като го обърнахме изкара Патрула без никакъв проблем!Доста сме се возиле из горите тук по Витоша и досега не е имало проблеми никъде с проходимоста му![size=7][color=GREEN]EnDuRo[/color][color=blue] & [/color][color=green]OFF_rOaD[/color][color=blue] TeAm[/color][color=green] BiStRiCa[/color][/size]
[img]http://www.autonet.bg/Offroad/deso%20tuning.jpg[/img]
Коментар
-
Ами те са едни и същи по принцип.
Пикапа го водят 1008,
Блейзъра е 1009
А линеиката 1010.
Двигателя и шасито са едни и същи, но не знам дали 1010 има по различно окачване.
Относно цените като гледам из интернета, поне тука в щатите са между $5,000 и $12,000 в зависимост от състоянието.
Относно тези със климатика е добре, обаче те са сигурно със старата охладителна система, която става все по скъпа и по трудна да се намери за потдръжка.
Плюс това, мое лично мнение поне, тези автомобили са за разходки из гората а не по центъра на града за кафе. Така че не виждам нуждата за климатик. Виж шноркел би бил по практичен за тях.
Относно теглото отзаде.......това е недостатък на всички пикапи. Затова много "танцуват" на леда.(знам от личен опит). Особено със автоматик.CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html
Коментар
-
А мойта идея е за "къмпингкар" да се ползва, или нещо подобно! За това е важен климатика!Първоначално публикуван от sharrkoПлюс това, мое лично мнение поне, тези автомобили са за разходки из гората а не по центъра на града за кафе. Така че не виждам нуждата за климатик. Виж шноркел би бил по практичен за тях.Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
0884837709
0878383528
Коментар
-
За това е направо готов
Ако закачиш и една каравана отзад ще имаш двустаен апартамент
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Еееех, кога ще си купя и аз каравана не е ясно...ама съм си го наумил.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Това не мисля че е практично решение. Да стои колата паркирана, двигателя да работи и да бръмчиш климатика не мисля че е добра идея.Първоначално публикуван от ves1А мойта идея е за "къмпингкар" да се ползва, или нещо подобно! За това е важен климатика!Първоначално публикуван от sharrkoПлюс това, мое лично мнение поне, тези автомобили са за разходки из гората а не по центъра на града за кафе. Така че не виждам нуждата за климатик. Виж шноркел би бил по практичен за тях.
По принцип двигателя ще прегрее но ако е линейка мисля че са оборудвани със система която да им позволи да работи на място.
Но мисля че има по добър вариант.
$200 за бензинов агрегат, и малък охладителен юнит за $ 100 ще бъде по добре.
Плюс това когато си на къмпинг обикновенно паркираш под дърво на сянка, пък и Българиа нямя толкова големи горещини.
Наи добрия вариант за теб ще бъде да си напоравиш електричен климатик който да го включваш на ток в къмпинга. Така ще избегнеш дишането на дизел също, пък и по икономично в $.CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар