Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НАЙ-НАКРАЯ ОПРАВИХ ЧИБУРАШКА!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • НАЙ-НАКРАЯ ОПРАВИХ ЧИБУРАШКА!!!

    Ей,изтормози ме тази газова,има-нема 30 00км ми взе здравенцето...но да започна отначало.
    Преди почти 2г си купих джипката,знаете я. Имаше си газова-BRC,обикновена,изпарител с плочка,но вместо врътка за високите имаше стъпков мотор.Системата се казваше JUST.Като я подкарах,гледам няма мощност,харчи задоволително,но не върви.Свалям плочката и О-ужас,няма дифузьор.Баси системата,газта влизаше както си иска.Направих си нова плочка и известно време карах така.Но ''чек''-а си светеше постоянно.Леле,смених де що имаше датчици,сензори,но си свети,ама само на газ.На бензин си е ок.А и върви страшно,а на газ-спънат кон.И така,докато си купих газов инжекцион,с надеждата да си направя колата на газ,като на бензин...И епопеята започна... Системата се казва OMEGAS и е на RENZO-LANDI и за малко да оплюя зверски фирмата.Проблема е в това,че си я купих 2-ра употреба(нали за без пари,дет се вика) и не знаех в какво състояние е.Значи сравнително през ден бях в газ сервиза за центровка на газовата.Тя се прави на компютър и газанализатор.След около 2 месеца газаджиите вдигнаха ръце и казаха да сменя колата,не може да се направи.Аз викам,че жената сменям,ама джипката-НЕ!!!И те казаха да си я правя сам."На ти компютъра,чопли си,не ни занимавай..."И така още 2 месеца(тъп,но упорит).То беше едно мислене,едно тестване,мислене пак,тестване...Резултатът във всички случаи беше един и същ:ниво на изгорелите газове-3 пъти по-високо,вървеж-горе-долу,разход-20л/100км-средно...и най-лошото-гърмене е ауспуха зверски,все едно стреляш с пушка.И ''чек''-а си свети постоянно.Е,те това ме довърши окончателно!!!До такава степен полудях,че исках да сменям управлението на мотора с някакво друго,от друга кола.И тогава ми светна Да не би да не са ми правилни дюзите Те са 3 вида:малки(зелени)-да 70квт,средни(черни)-до 110квт и големи(бели)-над 110квт.Аз съм с черни,а мотора ми е 130кс,значи те трябва да са...ама колата иска друго,държи се като недохранена,а в ауспуха-много...Отивам при Сашо(шефа на газ сервиза,приятел ми е,страда с мен за проблема и мисли...)и той ми даде едни бели дюзи за тест,но преди това си игра два дена с мотора,като му свали колекторите и постави медни тръбички с отвор 4мм,които да стигат почти да клапаните.Идеята е газта да се впръсква директно в цилиндрите.Теста даде добри резултати,но колата пак попригръмкваше.Тогава вече сложихме другите дюзи и О-ЧУДО!!!Мотора замърка като на бензин.Започна да работи толкова равномерно,че можеш да сложиш изправена цигара в/у капака на клапаните без да падне.Направо не повярвах на очите се,бях изгубил всякаква надежда да карам на газ...Поиграх си 2 пъти по 10мин(след толкова много опити с грешни дюзи смятам,че познавам уредбата доста добре)и сега НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКВА РАЗЛИКА В РАБОТАТА НА ГАЗ И БЕНЗИН!!!
    Разхода падна с невероятните 7-8л и сега е някъде м/у 10 и 12л/100км.
    Пропуснах да спомена,че докато бяха свалени колекторите,занесох бензиновите дюзи на почистване с ултразвук в ДуневСпорт.Там ми взеха 4Х12лв=48лв и 2-3 часа ги вариха,вследствие на което мотора стана значително по-пъргав на бензин(а вече и на газ),а и сигурно ще свали малко разхода(не съм пробвал,нали сега съм на газ),но по-лесно пали сутрин.
    Цялото това го изписах,първо за да споделя радостта си(нали знаете като ви чопли нещо,че не става и човек се амбицира)и второ за да ОПРОВЕРГАЯ мнението,че всички газаджии са некъдърници.Сервиза на Сашо се отличава от останалите.Вече е видно.Най-малкото,никой друг нямаше да се занимава толкова много време,при положение,че изхода не е сигурен.А и не мисля,че другаде щяха да решат проблема въобще.Та,ето ви един добър газ-сервиз:Намира се в София,кв.''Хаджи Димитър'',ул.Васил Кънчев,малко преди излаза на ул.Резбарска.отдясно.има и тел. 0888/214197
    Успех
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  • #2
    супер най-после
    трябва да кажа на брат ми ако не я е чел темата че той е 128 коня и му свети като бесен чека и си харчи както си иска, сигурно ще е същото.
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      Личният ми извод от тази твоя случка е потвърждение на мнението ми че по-голяма мизерия от поставянето на газова уредба не би могъл човек сам да си причини.
      NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
      Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

      Коментар


      • #4
        Има случай всякакви аз не съм имал нито един проблем вече над 30 000 км. с тази кола и още над 200 000 с други 2 на газ, такаче изводи не могат да се правят от проблема на 1 човек. Всеки си решава сам какво да прави с колата си. Ако сметна колко пари съм спестил от разликата газ-бензин за тези години сигурно джипа ми е излязъл безплатен.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          РЕ:

          Първоначално публикуван от mihailkurkiev
          Личният ми извод от тази твоя случка е потвърждение на мнението ми че по-голяма мизерия от поставянето на газова уредба не би могъл човек сам да си причини.
          Аз 4 години карам на газ и нямам никакви проблеми, сменил съм 2 коли и сега карам джип пълен инжекцион и пак съм на газ и да ти кажа такива изводи са ми доста интересни . Май тия приказки си ги приказвате ей така защото не ви се дават пари за газово и се самоубеждавате че газта не е добра идея . Също като един приятел дето ми разправяше преди луд ли си как Фиат Браво, аз таква кола дето емблемата и е като слива не ща и да чувам и сега кара фиат браво и като го питаш нещо за колата и е като пружинка, изобщо не дава дума да му кажеш против нея .
          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

          Коментар


          • #6
            Re: РЕ:

            Първоначално публикуван от v0id
            Първоначално публикуван от mihailkurkiev
            Личният ми извод от тази твоя случка е потвърждение на мнението ми че по-голяма мизерия от поставянето на газова уредба не би могъл човек сам да си причини.
            Аз 4 години карам на газ и нямам никакви проблеми, сменил съм 2 коли и сега карам джип пълен инжекцион и пак съм на газ и да ти кажа такива изводи са ми доста интересни . Май тия приказки си ги приказвате ей така защото не ви се дават пари за газово и се самоубеждавате че газта не е добра идея . Също като един приятел дето ми разправяше преди луд ли си как Фиат Браво, аз таква кола дето емблемата и е като слива не ща и да чувам и сега кара фиат браво и като го питаш нещо за колата и е като пружинка, изобщо не дава дума да му кажеш против нея .
            Е,то нали знаеш,нашто гардже си е най-Убаво!!!По повод газта...теории много...Аз самия карам на газ от около 10г.За това време съм изминал проблизително 1 000 000км.С 4 коли!!!Никой на този свят не може да ме убеди във вредността на пропан-бутан-а.Според мен и опита,който имам за тези километри е даже обратното-газта пази двигателя,маже допълнително.Нека не започват безсмислени спорове за това,моля.Това си е мое мнение.С удоволствие ще помогна на всеки,който има проблем с газовата си уредба с каквото мога.
            Успех
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от fanatic
              супер най-после
              трябва да кажа на брат ми ако не я е чел темата че той е 128 коня и му свети като бесен чека и си харчи както си иска, сигурно ще е същото.
              На брат ти каква е колата и уредбата?Дай ми подробности.
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #8
                Re: РЕ:

                Първоначално публикуван от ninja_1
                ...от около 10г.За това време съм изминал проблизително 1 000 000км....
                Респект, 1 Милион километра си е Много, да не си професиолнален шофьор?
                Аз за моя кратък, но съдържателен живот надали имам повече от 300-350 Хиляди километра

                Коментар


                • #9
                  Re: РЕ:

                  Първоначално публикуван от alex_markov
                  Първоначално публикуван от ninja_1
                  ...от около 10г.За това време съм изминал проблизително 1 000 000км....
                  Респект, 1 Милион километра си е Много, да не си професиолнален шофьор?
                  Аз за моя кратък, но съдържателен живот надали имам повече от 300-350 Хиляди километра
                  Срам,не срам-такси,бате До преди 2 години...И това са км-три на газ.Общо,скоро ги смятах, са милион триста и нещо си хилки...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #10
                    Re: РЕ:

                    Първоначално публикуван от ninja_1
                    Първоначално публикуван от alex_markov
                    Първоначално публикуван от ninja_1
                    ...от около 10г.За това време съм изминал проблизително 1 000 000км....
                    Респект, 1 Милион километра си е Много, да не си професиолнален шофьор?
                    Аз за моя кратък, но съдържателен живот надали имам повече от 300-350 Хиляди километра
                    Срам,не срам-такси,бате До преди 2 години...И това са км-три на газ.Общо,скоро ги смятах, са милион триста и нещо си хилки...
                    ааааааааа Ти ли сиии ОНЯ таксиджия дето ми напраска помпата .
                    АЗ се чудех откъде те познавам

                    Сотиии честито с решаването на проблема ! Знам каво е усещането!
                    Дано дълго дълго и безаварийно си я шпориш Чибурашка (може и да ме повозиш, че с тоя лъскар не може да се давирам по деретата)

                    Коментар


                    • #11
                      Сотиии честито с решаването на проблема ! Знам каво е усещането!
                      Дано дълго дълго и безаварийно си я шпориш Чибурашка (може и да ме повозиш, че с тоя лъскар не може да се давирам по деретата)
                      Аз нали съм те поканил,забрави ли?Нема да драскаш дзверо залудо.Идвай!!!
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #12
                        Соти благодаря за поканата ! И да знаеш ще се възползвам !
                        Бири мири и работи ... от мене.
                        Пък да зема и аз нещо да понануча. Тая събота и неделя няма да съм наличен (прАсешки работи) за съжаление .. но -за следващата ..дано има РАСОДДКъъ
                        Не че нямада прежаля прасето - ама по-скоро съм призован като теглителна и прочие сила - роднинска му работа.
                        А дотогава може и да се дотътрим със оня дарак Нисана - да го видиме може ли да оди .. аколи не - съм ти куфар (с дръжка) да знаеш.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от ninja_1
                          Първоначално публикуван от fanatic
                          супер най-после
                          трябва да кажа на брат ми ако не я е чел темата че той е 128 коня и му свети като бесен чека и си харчи както си иска, сигурно ще е същото.
                          На брат ти каква е колата и уредбата?Дай ми подробности.
                          Здрасти колата е suzuki sidekick sport 1.8 16V 122 коня и след много ходене по мъките и аз си сложих г. инжекц. при мен проблема със светещия чек е, че смених сензора на дросела и със Севдо се пробвахме около 15 пъти да го ръчкаме с компютъра ама нестава.... чакам до 2 - 3 седмици да ми пратят от хамерика ремонтната книга за моята кола защото тук никой няма техн. документация. След като си настроя сензора на дросела ще си играя с газовата. В момента ми харчи около 16 градско и 13 извън... на бензин съм я засичал около 13 градско... а по каталог трябва да е 11.
                          ще видим ако и ти се сещаш нещо казвай но аз си мисля, че трябва първо да си оправя настройките на бензин и тогава...
                          LZ1RED

                          Коментар


                          • #14
                            За TPS-а ли говориш?Или за стъпковия мотор за празен ход.И какво се настройва там?
                            И аз съм на мнение,че трябва първо на бензин да проработи как си требва и после газта,за да има база за сравнение и настройка.А газ-инжекциона какъв е?Фирма,модел,къде е поставян?
                            А като отидеш при Севдо,дръннете един тел.да дойда да погледна...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #15
                              да ТПС-а мога да си го връткам в 2-те посоки по 2 - 3 см. на теория при максимално отворен дросел трябва да показва 100 % а при празен ход около 8 - 10 %.... а точно колко ще разбера като ми дойде книгата :-). А грешката е "богата смес"....
                              АГУ-то е БРЦ с японски инжектори за най-мощните двиг... не помня цветове. Монтираха я в един сервиз до моста чавдар в пряка на дондуков, приятели са на Севдо. Много кадърни хора и знаят какво правят.
                              LZ1RED

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X