Ей,изтормози ме тази газова,има-нема 30 00км ми взе здравенцето...но да започна отначало.
Преди почти 2г си купих джипката,знаете я. Имаше си газова-BRC,обикновена,изпарител с плочка,но вместо врътка за високите имаше стъпков мотор.Системата се казваше JUST.Като я подкарах,гледам няма мощност,харчи задоволително,но не върви.Свалям плочката и О-ужас,няма дифузьор.Баси системата,газта влизаше както си иска.Направих си нова плочка и известно време карах така.Но ''чек''-а си светеше постоянно.Леле,смених де що имаше датчици,сензори,но си свети,ама само на газ.На бензин си е ок.А и върви страшно,а на газ-спънат кон.И така,докато си купих газов инжекцион,с надеждата да си направя колата на газ,като на бензин...И епопеята започна... Системата се казва OMEGAS и е на RENZO-LANDI и за малко да оплюя зверски фирмата.Проблема е в това,че си я купих 2-ра употреба(нали за без пари,дет се вика) и не знаех в какво състояние е.Значи сравнително през ден бях в газ сервиза за центровка на газовата.Тя се прави на компютър и газанализатор.След около 2 месеца газаджиите вдигнаха ръце и казаха да сменя колата,не може да се направи.Аз викам,че жената сменям,ама джипката-НЕ!!!И те казаха да си я правя сам."На ти компютъра,чопли си,не ни занимавай..."И така още 2 месеца(тъп,но упорит).То беше едно мислене,едно тестване,мислене пак,тестване...Резултатът във всички случаи беше един и същ:ниво на изгорелите газове-3 пъти по-високо,вървеж-горе-долу,разход-20л/100км-средно...и най-лошото-гърмене е ауспуха зверски,все едно стреляш с пушка.И ''чек''-а си свети постоянно.Е,те това ме довърши окончателно!!!До такава степен полудях,че исках да сменям управлението на мотора с някакво друго,от друга кола.И тогава ми светна Да не би да не са ми правилни дюзите Те са 3 вида:малки(зелени)-да 70квт,средни(черни)-до 110квт и големи(бели)-над 110квт.Аз съм с черни,а мотора ми е 130кс,значи те трябва да са...ама колата иска друго,държи се като недохранена,а в ауспуха-много...Отивам при Сашо(шефа на газ сервиза,приятел ми е,страда с мен за проблема и мисли...)и той ми даде едни бели дюзи за тест,но преди това си игра два дена с мотора,като му свали колекторите и постави медни тръбички с отвор 4мм,които да стигат почти да клапаните.Идеята е газта да се впръсква директно в цилиндрите.Теста даде добри резултати,но колата пак попригръмкваше.Тогава вече сложихме другите дюзи и О-ЧУДО!!!Мотора замърка като на бензин.Започна да работи толкова равномерно,че можеш да сложиш изправена цигара в/у капака на клапаните без да падне.Направо не повярвах на очите се,бях изгубил всякаква надежда да карам на газ...Поиграх си 2 пъти по 10мин(след толкова много опити с грешни дюзи смятам,че познавам уредбата доста добре)и сега НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКВА РАЗЛИКА В РАБОТАТА НА ГАЗ И БЕНЗИН!!!
Разхода падна с невероятните 7-8л и сега е някъде м/у 10 и 12л/100км.
Пропуснах да спомена,че докато бяха свалени колекторите,занесох бензиновите дюзи на почистване с ултразвук в ДуневСпорт.Там ми взеха 4Х12лв=48лв и 2-3 часа ги вариха,вследствие на което мотора стана значително по-пъргав на бензин(а вече и на газ),а и сигурно ще свали малко разхода(не съм пробвал,нали сега съм на газ),но по-лесно пали сутрин.
Цялото това го изписах,първо за да споделя радостта си(нали знаете като ви чопли нещо,че не става и човек се амбицира)и второ за да ОПРОВЕРГАЯ мнението,че всички газаджии са некъдърници.Сервиза на Сашо се отличава от останалите.Вече е видно.Най-малкото,никой друг нямаше да се занимава толкова много време,при положение,че изхода не е сигурен.А и не мисля,че другаде щяха да решат проблема въобще.Та,ето ви един добър газ-сервиз:Намира се в София,кв.''Хаджи Димитър'',ул.Васил Кънчев,малко преди излаза на ул.Резбарска.отдясно.има и тел. 0888/214197
Успех
Преди почти 2г си купих джипката,знаете я. Имаше си газова-BRC,обикновена,изпарител с плочка,но вместо врътка за високите имаше стъпков мотор.Системата се казваше JUST.Като я подкарах,гледам няма мощност,харчи задоволително,но не върви.Свалям плочката и О-ужас,няма дифузьор.Баси системата,газта влизаше както си иска.Направих си нова плочка и известно време карах така.Но ''чек''-а си светеше постоянно.Леле,смених де що имаше датчици,сензори,но си свети,ама само на газ.На бензин си е ок.А и върви страшно,а на газ-спънат кон.И така,докато си купих газов инжекцион,с надеждата да си направя колата на газ,като на бензин...И епопеята започна... Системата се казва OMEGAS и е на RENZO-LANDI и за малко да оплюя зверски фирмата.Проблема е в това,че си я купих 2-ра употреба(нали за без пари,дет се вика) и не знаех в какво състояние е.Значи сравнително през ден бях в газ сервиза за центровка на газовата.Тя се прави на компютър и газанализатор.След около 2 месеца газаджиите вдигнаха ръце и казаха да сменя колата,не може да се направи.Аз викам,че жената сменям,ама джипката-НЕ!!!И те казаха да си я правя сам."На ти компютъра,чопли си,не ни занимавай..."И така още 2 месеца(тъп,но упорит).То беше едно мислене,едно тестване,мислене пак,тестване...Резултатът във всички случаи беше един и същ:ниво на изгорелите газове-3 пъти по-високо,вървеж-горе-долу,разход-20л/100км-средно...и най-лошото-гърмене е ауспуха зверски,все едно стреляш с пушка.И ''чек''-а си свети постоянно.Е,те това ме довърши окончателно!!!До такава степен полудях,че исках да сменям управлението на мотора с някакво друго,от друга кола.И тогава ми светна Да не би да не са ми правилни дюзите Те са 3 вида:малки(зелени)-да 70квт,средни(черни)-до 110квт и големи(бели)-над 110квт.Аз съм с черни,а мотора ми е 130кс,значи те трябва да са...ама колата иска друго,държи се като недохранена,а в ауспуха-много...Отивам при Сашо(шефа на газ сервиза,приятел ми е,страда с мен за проблема и мисли...)и той ми даде едни бели дюзи за тест,но преди това си игра два дена с мотора,като му свали колекторите и постави медни тръбички с отвор 4мм,които да стигат почти да клапаните.Идеята е газта да се впръсква директно в цилиндрите.Теста даде добри резултати,но колата пак попригръмкваше.Тогава вече сложихме другите дюзи и О-ЧУДО!!!Мотора замърка като на бензин.Започна да работи толкова равномерно,че можеш да сложиш изправена цигара в/у капака на клапаните без да падне.Направо не повярвах на очите се,бях изгубил всякаква надежда да карам на газ...Поиграх си 2 пъти по 10мин(след толкова много опити с грешни дюзи смятам,че познавам уредбата доста добре)и сега НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКВА РАЗЛИКА В РАБОТАТА НА ГАЗ И БЕНЗИН!!!
Разхода падна с невероятните 7-8л и сега е някъде м/у 10 и 12л/100км.
Пропуснах да спомена,че докато бяха свалени колекторите,занесох бензиновите дюзи на почистване с ултразвук в ДуневСпорт.Там ми взеха 4Х12лв=48лв и 2-3 часа ги вариха,вследствие на което мотора стана значително по-пъргав на бензин(а вече и на газ),а и сигурно ще свали малко разхода(не съм пробвал,нали сега съм на газ),но по-лесно пали сутрин.
Цялото това го изписах,първо за да споделя радостта си(нали знаете като ви чопли нещо,че не става и човек се амбицира)и второ за да ОПРОВЕРГАЯ мнението,че всички газаджии са некъдърници.Сервиза на Сашо се отличава от останалите.Вече е видно.Най-малкото,никой друг нямаше да се занимава толкова много време,при положение,че изхода не е сигурен.А и не мисля,че другаде щяха да решат проблема въобще.Та,ето ви един добър газ-сервиз:Намира се в София,кв.''Хаджи Димитър'',ул.Васил Кънчев,малко преди излаза на ул.Резбарска.отдясно.има и тел. 0888/214197
Успех
Коментар