http://membres.lycos.fr/dangelman/
Анри Данжел.В началото на 70-те години той конструира малки състезателни коли.Към вида 4х4 той поглежда едва през 1980г,когато представя една трансформация на базата на брейк 504.Много грижлива и интелигентна реализация, която много бързо печели много голям успех.После създава пикапа 504,после работи върху брейк 505.Днес той се ориентира повече към утилитарните автомобили,отколкото към тези от вида 4х4.Причината е в изискванията и пазарната ориентация на Peugeot.В продължение на близо 10-ет години Данжел работи усилено върху няколко типа берлини от гамата на Peugeot.На него дължим модела 305 после 309GTi,както и 205GTi.Mоделът брейк 505 е изоставен през 1993г.
Анри Данжел.В началото на 70-те години той конструира малки състезателни коли.Към вида 4х4 той поглежда едва през 1980г,когато представя една трансформация на базата на брейк 504.Много грижлива и интелигентна реализация, която много бързо печели много голям успех.После създава пикапа 504,после работи върху брейк 505.Днес той се ориентира повече към утилитарните автомобили,отколкото към тези от вида 4х4.Причината е в изискванията и пазарната ориентация на Peugeot.В продължение на близо 10-ет години Данжел работи усилено върху няколко типа берлини от гамата на Peugeot.На него дължим модела 305 после 309GTi,както и 205GTi.Mоделът брейк 505 е изоставен през 1993г.
Коментар