Привет отново- с китаеца съм... Shuanghuan Ceo 2.4i (или BMW X5 / Mitsubishi 2,4i )
От доста време ме глозга дилемата дали да го сменям с друг Дъргел който да има и Бавни.
Като гледам Златните цени, това че повечето са дизел и автомат и тотално се отказах...после взех да търся вариант за модифициране на китайската сила с бавни и след бърза среща с Дядо Владо (за което безкрайно му Благодаря) ми даде насоки кое къде да проверя.
На пръв поглед раздатката изглежда като повечето на BorgWarner дето гледах в нета
-аз имам (по копче) 2WD/ 4WD /N/
-след инструкцийте на Дядо Владо свалих моторчето и отдолу какво да видя? о чудо пише 4L...
- да, ама Не...когато вкл.копчето на N, моторчето завърта на 4L-по надписа на корпуса, но явно вътре няма НИКОЙ-кухите китайци или някой майстор е спестил няколко зъбни колела, раздатката изглежда отваряна щото по долния ръб си личи черния силикон за гарнитура, а и на моторчето също има....(аз я влк. и изкл. на ръка-с френски ключ въртейки триъгълната ос)
....а гледах в нета че има и Такова Животно: Но моята не е това,а горната снимка!
Разучавах преди това и ключовете-като моя (със "N), има в Тераканите, но там вместо "N си е 4L...имах съмнение за по малко кабели до купето, но НЕ-от моторчето тръгват 5 и в ключа ми стигат 5кабела, Но един пин на буксата остава празен (6ти) ???, дали и на Тераканите е така?-6 пина 5 кабела?
И сега си мисля...понеже на Great Wall Hover H3 знам че двигателя е същия 4G64 дали ако се замени моята раздатка с неговата(която има и 4L)- опашката на скоростите биха паснали с моите шлици на опашката
Колкото до окабеляването и бутона-той би трябвало да си остане същия защото когато го завъртя моя на "N, дефакто в раздатката ми отива на кухото 4L.
(двете сн. отдясно са примерни)
От доста време ме глозга дилемата дали да го сменям с друг Дъргел който да има и Бавни.
Като гледам Златните цени, това че повечето са дизел и автомат и тотално се отказах...после взех да търся вариант за модифициране на китайската сила с бавни и след бърза среща с Дядо Владо (за което безкрайно му Благодаря) ми даде насоки кое къде да проверя.
На пръв поглед раздатката изглежда като повечето на BorgWarner дето гледах в нета
-аз имам (по копче) 2WD/ 4WD /N/
-след инструкцийте на Дядо Владо свалих моторчето и отдолу какво да видя? о чудо пише 4L...
- да, ама Не...когато вкл.копчето на N, моторчето завърта на 4L-по надписа на корпуса, но явно вътре няма НИКОЙ-кухите китайци или някой майстор е спестил няколко зъбни колела, раздатката изглежда отваряна щото по долния ръб си личи черния силикон за гарнитура, а и на моторчето също има....(аз я влк. и изкл. на ръка-с френски ключ въртейки триъгълната ос)
....а гледах в нета че има и Такова Животно: Но моята не е това,а горната снимка!
Разучавах преди това и ключовете-като моя (със "N), има в Тераканите, но там вместо "N си е 4L...имах съмнение за по малко кабели до купето, но НЕ-от моторчето тръгват 5 и в ключа ми стигат 5кабела, Но един пин на буксата остава празен (6ти) ???, дали и на Тераканите е така?-6 пина 5 кабела?
И сега си мисля...понеже на Great Wall Hover H3 знам че двигателя е същия 4G64 дали ако се замени моята раздатка с неговата(която има и 4L)- опашката на скоростите биха паснали с моите шлици на опашката
Колкото до окабеляването и бутона-той би трябвало да си остане същия защото когато го завъртя моя на "N, дефакто в раздатката ми отива на кухото 4L.
(двете сн. отдясно са примерни)