Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Твърда возия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Твърда возия

    Здравейте имам китайски пикап. Проблема е, че много друса. Задния мост е на ресьори казаха ми, че ако оставя само един лист ще вози много по меко. Дали е така или има и друго решение?

  • #2
    Тоя пакет с ресьори най-вероятно се заварил от ръжда и не работи. Разглобяваш, чистиш ръждата, мажеш с грес между листите.
    или си вози един бордюр, ама от старите, че новите са по 20кила.

    Коментар


    • #3
      всеки празен пикап от по-старите друса
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #4
        Те и новите друсат...
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • #5
          Ако ползваш джипката само за возене може да си правиш експерименти с окачването. В противен случай е противопоказно. Няма как да носи тон и половина и да вози като Кадилак Елдорадо, когато е празен.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #6
            Ако е копие на Митсубиши Л200, да. Направени са да носят товар. На моя ван Л 400, сложих нови ресори от Л 200, но наистина махнах 1 лист, и нещата се получиха. Все пак не го ползвам за товарно магаре.
            Другото е налягането в гумите.

            Коментар


            • #7
              Махането на листове от ресорите със сигурност е начин да се направят по-меки, но и със същата сигурност намаляват товароносимостта.

              Имам много сходен въпрос за решаване, но свалянето на листове от ресорите не е решение за мен, за вас разбира се, ако целта е да олекне колата и не се търси товароносимост - може да е лесно и безпроблемно решение.
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #8
                Смени обиците с 5 см. по дълги и настава комфорт.Вервай ми.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                  Махането на листове от ресорите със сигурност е начин да се направят по-меки, но и със същата сигурност намаляват товароносимостта.

                  Имам много сходен въпрос за решаване, но свалянето на листове от ресорите не е решение за мен, за вас разбира се, ако целта е да олекне колата и не се търси товароносимост - може да е лесно и безпроблемно решение.
                  С товаренето проблеми нямам монтирал съм въздушни възглавници. Като ги напомпам товари по 1000кг и седи като празен те поемат товара, но рядко го товаря толкова.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                    Смени обиците с 5 см. по дълги и настава комфорт.Вервай ми.
                    Продават ли се готови или трябва сам да си ги направя?

                    Коментар


                    • gimax
                      gimax коментира
                      Редактиране на коментар
                      Правиш ги,нищо сложно.

                  • #11
                    Интересно... как по-дългите обеци водят до омекотяване? Сигурно има някаква геометрична логика, с рамото което прилага усилието към ресора.. но не ми е ясно каква точно. Иначе за мен това би било идеално решение, има удължени обеци за модела и ще ме повдигнат точно колкото ми е нужно.
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #12
                      Не виждам , как с обеци ,shackles , ще се постигне омекотяване . Повече ходове ,или клиренс -да , с въртящи,двойни...(или NASA ) обеци . Но омекотяване...надали . Позаиграх се с BJ70 , ама при нея нямах забележки да вози твърдо ,когато всичко й е ОК , си е екстра .
                      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                      Коментар


                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Чисто геометрично ограничават движението на ресора по-късно, позволявайки по-голяма деформация с по-малко усилие.

                      • didooo
                        didooo коментира
                        Редактиране на коментар
                        Карал съм едни и същи ресори с фабричните обеци и после с по-дълги обеци ,тва в Крузър и в Трупър, в две различни машини . Не съм усетил да возят по-меко , не съм го и търсил тоя ефект .
                        Дали няма да изкопате схеми ,рисунки ... хич не виждам/разбирам ,за какво говорите .
                        Хеви дъти крузерите ,изпаднаха от погледа ми , заради това ресорно окачване . Много е добро , но за да ми хареса , трябва серизно изваждане -или чисто ново ,всичко , тойотско , или австралийско .

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        1. Представи си как ресора се изправя.
                        2. Сега си представи какво става с обеците - изнасят се навън и ъгъла между тях и ресора става все по-малък.
                        3. Сега си представи усилията, които сействат върху ресора и обецата - когато ресора изка да се сгъне (тоест дугата му да се изправи), ъгъла между обецата и него трябва да стане по-малък, тоест той трябва да избута обецата навън. Обаче колкото е по-малък ъгъла между него и обецата, толкова повече усилие трябва да се приложи, за да изтласка обецата още навън и да намали ъгъла още.
                        4. При по-дълга обеца усилието е по-малко, щото ъгъла е по-голям. Усилието е минимално при ъгъл,близък до 90 градуса.

                        Не знам как да го обясня по-подробно. На първо четене е наистина малко неинтуитивно.

                    • #13
                      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                      Коментар


                      • #14
                        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                        Коментар


                        • #15
                          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X