Здравейте имам китайски пикап. Проблема е, че много друса. Задния мост е на ресьори казаха ми, че ако оставя само един лист ще вози много по меко. Дали е така или има и друго решение?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Твърда возия
Свий
X
-
Ако ползваш джипката само за возене може да си правиш експерименти с окачването. В противен случай е противопоказно. Няма как да носи тон и половина и да вози като Кадилак Елдорадо, когато е празен.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 1 like
Коментар
-
Ако е копие на Митсубиши Л200, да. Направени са да носят товар. На моя ван Л 400, сложих нови ресори от Л 200, но наистина махнах 1 лист, и нещата се получиха. Все пак не го ползвам за товарно магаре.
Другото е налягането в гумите.
- 1 like
Коментар
-
Махането на листове от ресорите със сигурност е начин да се направят по-меки, но и със същата сигурност намаляват товароносимостта.
Имам много сходен въпрос за решаване, но свалянето на листове от ресорите не е решение за мен, за вас разбира се, ако целта е да олекне колата и не се търси товароносимост - може да е лесно и безпроблемно решение.Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнениеМахането на листове от ресорите със сигурност е начин да се направят по-меки, но и със същата сигурност намаляват товароносимостта.
Имам много сходен въпрос за решаване, но свалянето на листове от ресорите не е решение за мен, за вас разбира се, ако целта е да олекне колата и не се търси товароносимост - може да е лесно и безпроблемно решение.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнениеСмени обиците с 5 см. по дълги и настава комфорт.Вервай ми.
Коментар
-
Интересно... как по-дългите обеци водят до омекотяване? Сигурно има някаква геометрична логика, с рамото което прилага усилието към ресора.. но не ми е ясно каква точно. Иначе за мен това би било идеално решение, има удължени обеци за модела и ще ме повдигнат точно колкото ми е нужно.Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
Не виждам , как с обеци ,shackles , ще се постигне омекотяване . Повече ходове ,или клиренс -да , с въртящи,двойни...(или NASA ) обеци . Но омекотяване...надали . Позаиграх се с BJ70 , ама при нея нямах забележки да вози твърдо ,когато всичко й е ОК , си е екстра .TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Карал съм едни и същи ресори с фабричните обеци и после с по-дълги обеци ,тва в Крузър и в Трупър, в две различни машини . Не съм усетил да возят по-меко , не съм го и търсил тоя ефект .
Дали няма да изкопате схеми ,рисунки ... хич не виждам/разбирам ,за какво говорите .
Хеви дъти крузерите ,изпаднаха от погледа ми , заради това ресорно окачване . Много е добро , но за да ми хареса , трябва серизно изваждане -или чисто ново ,всичко , тойотско , или австралийско .
-
1. Представи си как ресора се изправя.
2. Сега си представи какво става с обеците - изнасят се навън и ъгъла между тях и ресора става все по-малък.
3. Сега си представи усилията, които сействат върху ресора и обецата - когато ресора изка да се сгъне (тоест дугата му да се изправи), ъгъла между обецата и него трябва да стане по-малък, тоест той трябва да избута обецата навън. Обаче колкото е по-малък ъгъла между него и обецата, толкова повече усилие трябва да се приложи, за да изтласка обецата още навън и да намали ъгъла още.
4. При по-дълга обеца усилието е по-малко, щото ъгъла е по-голям. Усилието е минимално при ъгъл,близък до 90 градуса.
Не знам как да го обясня по-подробно. На първо четене е наистина малко неинтуитивно.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар