Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Канго 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Рено Канго 4х4

    Това с 3 диференцияла ли е?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      До: Рено Канго 4х4

      Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
      Мислиш ли? Щото на мен ми се струват по-различни като концепция...
      Така четох в едно списание.

      Коментар


      • #18
        До: Рено Канго 4х4

        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
        Това с 3 диференцияла ли е?
        До колкото четох в статията е с хидравличен съединиетел (или куплунг-може да бъркам термина).Идеята е като загуби сцепление предния мост,да се прехвърля въртящ момент и към задния.Нещо като виско съединителя на RX4 но решено по дръг начин.Не знам кой е по-удачния честно казано
        Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

        Коментар


        • #19
          До: Рено Канго 4х4

          Точно така с хидравличен съединител е. Лошото е че ако дълго време прехвърля към задния мост нещо прегрява тази джаджа, изключва задния мост, започват скоростите да влизат много трудно и трябва да чакаш да поизстине малко че да продължиш.

          Коментар


          • #20
            До: Рено Канго 4х4

            някой ще каже ли нещо ново за кангоо 4х4
            какви са му най-честите дефекти

            Коментар


            • #21
              До: Рено Канго 4х4

              Първоначално публикуван от momo76 Преглед на мнение
              Точно така с хидравличен съединител е. Лошото е че ако дълго време прехвърля към задния мост нещо прегрява тази джаджа, изключва задния мост, започват скоростите да влизат много трудно и трябва да чакаш да поизстине малко че да продължиш.
              Споко, половината нови паркетници са така, включително и Санта Фе и Каптива
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: Рено Канго 4х4

                Колега и аз се присъединявам към негативното мнение на останалите ,виждам че си от София ще ти разкажа за да имаш представа с такова Рено се опитахме да изкачим една малка ливада на която се прави даунхил състезание (там е финала) ,а тя се намира от лявата страна по уличката по която се стига до Романс-Симеоново предполагам доста от вас познават въпросната ливада от нея започва и горската пътека ,та колата си стоеше на място с двама човека и три колела на трева бях шокиран ,но явно Рено не са успяли да направят сполучлив товарен 4x4 автомобил ,за разхода действително си харчи и собственикът му се оплакваше от него .Може би повишеният клиренс е единственото качество.

                Коментар


                • #23
                  До: Рено Канго 4х4

                  Здравейте колеги.

                  Значи преди време бях писал за Партнер 4х4. За 35000км. останах с много положителни вЧепетления за автомобила- неравномерно изяждане не задните гуми - такъв проблем нямам, среден разход- ЗИМАТА с А/С и WEBASTO - 5.9 в ГРАДА и 6.2 (по пътя към Чепеларе с изпреварвания), много комфортна вози, без никакви проблеми напълвам багажника до страничните прозорци и 5 пътници до ВАРНА (аз съм от Пловдив) на магистралата с CRUISE CONTROL при 150км/ч ми дава разход (борд компютър) 9/100, още не е почнала да скърца колицата и материалите са що-годе качествени. Имам 4 Въздушни възглавници и АБС и изобщо за ~ 40000лв е прекрасна.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #24
                    До: Рено Канго 4х4

                    Здравейте.Преди време бях писал,че в списание OFF-Road BG бр.40 в статията за Канго 4x4 е споменато,че задвижването на задния мост е посредством хидравличен куплунг.Тъй като стана въпрос и малък спор с един колега искам да ви питам това понятие хидравличен куплунг (в кангото) същото ли е като виско съединителя (в РХ4)?Какви са разликите ако има такива?Ще съм ви благодарен да внесете малко пояснение
                    Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

                    Коментар


                    • #25
                      До: Рено Канго 4х4

                      Най-вероятно да. Виско муфа в раздатката е най-честия случай.

                      Има си и предимства, и недостатъци. Нека по опитните колеги да кажат.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Рено Канго 4х4

                        Ми май са си едно и също, като се замисля...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Рено Канго 4х4

                          Такам, да кажа за 40000км. с какви впечетления съм. Ами повече от доволен- не скърца изобщо,гори малко, много проходим-катери доста големи баири с четирима души и багаж, много комфортна возия, усиленото окачване и подкартерната си струват и досега (да чукна на дърво) не съм имал никакви проблеми- изяждане на гуми,виене на дифовете,тропания и тн. Абе като цяло префектно.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X