Имам следния проблем: нивото на антифриза в разширителното казанче мистериозно намалява.Течове от охл.система не забелязах,няма надуване на маркучи и мехури в казанчето(при загрят двигател) ,но има две странни неща за които нямам обяснение: невинаги(но доста често) под капачката на маслото(на гърловината) се образува бледожълт конденз и при студен старт от ауспуха изхвърля доста течност.Kъде ми изчезва антифриза? Може ли да през някоя спукана гарнитура(или по-лошо) да се смесва с маслото и от там да се получава бледожълтия конденз? Може ли също охл. течност да премине към ауспуха на колата?( става дума за бензинов 6 цилиндров двигател 12V)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с охладителна течност
Свий
X
-
До: Проблем с охладителна течност
Първоначално публикуван от sunday_29 Преглед на мнениеМоже ли да през някоя спукана гарнитура(или по-лошо) да се смесва с маслото и от там да се получава бледожълтия конденз? Може ли също охл. течност да премине към ауспуха на колата?( става дума за бензинов 6 цилиндров двигател 12V)0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
-
До: Проблем с охладителна течност
Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнениеАз имах проблем с антифриза на MOTOX,просто се изпаряваше и благодарение на това издуха гарнитурата.Дано да нямаш чак такива проблеми ама шанса не е малък.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
-
До: Проблем с охладителна течност
Колега,това,че гумените съединения не се (надуват) при загряването е проблем.Или има някаде теч,или паровъздушния клапан изпуска. Ако имаш възможност тествай си охладителната система.Монтирай тройник и контролирано пусни въздух под налягане.Паровъздушния клапан трябва да сработи(отвори) при налягане над 0.8 ат. но не повече от 1.2 ат..Огледай за ,течове докато системата е под налягането.Сложи вестник под двигателя.
Коментар
-
До: Проблем с охладителна течност
Колкото по-рано отидеш на доктор-по-добре за колата.Ще спасиш повече неща.
Виж си маслото-цвят,вид,да не е като пресечено мляко.Конденза на капачката не е добър знак.
Пипни маркучите към радиатора трябва да са твърди при загрят мотор.
Това от ауспуха е нормално до някъде, даже добре говори за мотора ,но само докато загрее добре. Колко доста хвърля?
Дали колата загрява както преди?Това което ни липсва ни кара да мечтаем.
Коментар
-
До: Проблем с охладителна течност
Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнениеКолкото по-рано отидеш на доктор-по-добре за колата.Ще спасиш повече неща.
Виж си маслото-цвят,вид,да не е като пресечено мляко.Конденза на капачката не е добър знак.
Пипни маркучите към радиатора трябва да са твърди при загрят мотор.
Това от ауспуха е нормално до някъде, даже добре говори за мотора ,но само докато загрее добре. Колко доста хвърля?
Дали колата загрява както преди?. Знам ,че зимно време на всяка кола се образува конденз в ауспусите ,но чак пък толкова...
Коментар
-
До: Проблем с охладителна течност
Аз поне сьм отвратеняк ти давам една откачена идея - близни течноста и виж дали е сладникава и после пак говорим.
Колко течност изчезва???Да не ти тече леко водната помпа и от там да губи?На всяко палене ако губи по половин литьр лесно ще го хванеш при доливане.За 3 паления поне литьр и половина доливане.Ако сьбере 300 грама проблеми нямаш
Кажи колко губи и поне какьв мотор на каква кола е това?TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
До: Проблем с охладителна течност
Подкрепа за "Бенцбоса"не е отвратително, малко странно е и след това се плюе или се плакне устата, но....си е така "антифриза" каквато и да е марка си е отровен, но подчертано сладък на вкус, с металически отенък, т.е. ако си намокриш пръста с това което излиза от ауспуха на студено и го близнеш, ако е сладко - антифриз
, ако не - конденз
Иначе....ако си диагностирал правилно и така и така си за сериозен ремонт
, но ако грешим ....карай е така и гледай приборите, а то ще си покаже
може и да няма нищо страшно
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Проблем с охладителна течност
Лизни не бой се,аз кви работи сьм лизал и нищо ми няма
Според мен е МНОГО половин литьр да изтече в генерацията и то само на студена кола.На топла ще пуши и ще смьрди,а не само на студена да хвьрля вода и после нищо да и няма.
Аз поне да пьлни ауспуха докато спи не сьм чувал,тва ше да е ебати цепката.
Провери си водна помпа,капачката на разширителния или на радиатора,парното,радиатори на трансмисията ..............и кажи каква е колата.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар