Първоначално публикуван от братчеда
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
"Чудовището" на Yordan Kolev
Свий
X
-
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
Първоначално публикуван от Софианитказначи, да разбирам, че не са слагани чипове и още кончета- което едва ли му трябва при положение, че купето е олекотено
И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти ![img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]
Коментар
-
Относно конските сили и въртящият момент се оказва, че и двете са в повече. Но лошо няма, ще ходим на божурище
Малко по назад по темата Goldy е обяснил как джипа минава 40 градуса наклон без понижаваща предавка (всъшност не знам дали са 40 щото като застана долу ми изглежда като отвесна стена, но той най вероятно го е мерил). Това се дължи точно на въртящият момент който се оказва доста сериозен още в ниските обороти. Почти съм сигурен че друг джип от там няма да мине без понижаваща предавка.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Асен ВасилевДвигателя е от БМВ 3,5 R6! Този двигател е основния на Е23, слага се на E34 и т.н.! Много добър мотор! Мощноста му е около 220 к.с.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Yordan Kolevа и не ми допадна схемата с хидравличен спирачен усилвател (повече маркучи - повече проблеми).Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Първоначално публикуван от Стефан)) Значи, умрем от любопитство каква точно е тактиката на използването на климатизатора в джип
Като през минута отваряш - затваряш вратите.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от tZv3t0zArАми то за джиповете трябва по-голям бъртящ момент при по-ниски обороти ... не толкова повече кончета, защото те се постигат при високи обороти, а джиповете не са като състезателните коли да работят във високи обороти, ами те по често работят в ниски !
И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти !помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/Първоначално публикуван от tZv3t0zArАми то за джиповете трябва по-голям бъртящ момент при по-ниски обороти ... не толкова повече кончета, защото те се постигат при високи обороти, а джиповете не са като състезателните коли да работят във високи обороти, ами те по често работят в ниски !
И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти !
А пояснявам, че за джип не са толкова от значение конските сили, колкото въртящият момент
А за мотора на Вранглера ако е 6 цилиндровия 4.0л. ми е ясно защо изкачва и без понижаваща предавка ![img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]
Коментар
-
Днес остана време затова пускам малко снимки.
Всичко започна от тук
После изработих нови обеци от 10мм неръждаема стомана и монтирах кормилната кутия от БМВ-то
После дойде ред на мотора скоростите и раздатката
Идва ред на големите гуми 35х12.5х15 които вече се оказват доста малки
Раздатката
Радиатора е снабден с 2 ел. перки
Тук е монтиран резервоара и гредите за окачване на купето
Вече има подова конструкция
Джантите бяха размер като за Вранглер и затова претърпяха преработка
Тук започва да се оформя купето
Тук вече е готов тавана и пода който е облицован отдолу с неръждаема ламарина
Започвам изграждането на предния кош и рамката за предното стъкло
Тъй като хидравличната помпа пречеше на кормилнита кутия тя бе преместена от другата страна и сместена до компресора. За целта бяха изработени и нови шайби за ремъка
Изглед отвътре
Вече е с врати
До Багирата на Стефан
Почти е оформен предния кош
Тук вече е боядисан и започва сглобяването
От тук на там сте ориентирани
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар