Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Чудовището" на Yordan Kolev

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от братчеда
    тука вече не мога да го разбера.дава се мило и драго за този чудесен проект.човека си е отделил две години.и сега газ.за какво?ще върви повече или ще стане по-проходим или ще навърта по 30 000км на градско?тоз мотор от бмв със сигурност му трябва и по-скъпа газова уредба.не го разбирам.иначе колата е връх,та връх.
    Ето пак едно неподготвено изказване. Ти май не си наясно за какво му трябва на човека - за фън. Нито ще прави експедиции за по 10 дни в пущинака, нито ще участва в състезания. Газовата уредба си е съвсем нормална, просто е с по-усилен изпарител. Колкото до бензина, изобщо няма бензинова система, нито помпа (електрическа), нито дебитомер (електронен), нито дюзи (и те такива)...е, кой е глупав сега? А за вървенето...хахахаха, върви неистово, върти без проблем всичките гуми...а са 35"...и това на сух асфалт...и при тази цена на газта и бензина просто мисля че е излишно някой да се изхвърля с такива постове. Моля ви, като искате да се правите на велики, спокойно можете да постигнете разход от 25 литра и с Москвич и той да не върви. Умните хора правят големи коли, които вървят с малко гориво (и евтино) и вървят много. Мисля че темата с газ-бензин на дадения автомобил е приключена. Не че е мой, но съм наясно с разбиранията на човека.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #62
      и скаква мощност е звярът

      Коментар


      • #63
        Двигателя е от БМВ 3,5 R6! Този двигател е основния на Е23, слага се на E34 и т.н.! Много добър мотор! Мощноста му е около 220 к.с.
        RB Patrol Team

        Коментар


        • #64
          значи, да разбирам, че не са слагани чипове и още кончета- което едва ли му трябва при положение, че купето е олекотено

          Коментар


          • #65
            Цялото тежи малко повече от един тон. Ще има проблеми тъкмо с мощността. Т.е. заради нея.
            Оценките ми обаче са много предварителни и изобщо не искам да грача, че белята си няма друга работа.

            Коментар


            • #66
              Първоначално публикуван от Софианитка
              значи, да разбирам, че не са слагани чипове и още кончета- което едва ли му трябва при положение, че купето е олекотено
              Ами то за джиповете трябва по-голям бъртящ момент при по-ниски обороти ... не толкова повече кончета, защото те се постигат при високи обороти, а джиповете не са като състезателните коли да работят във високи обороти, ами те по често работят в ниски !

              И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти !
              [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

              Коментар


              • #67
                ами ако не може да се пипа двигателя на джипа според мен това си е жив недостатък - защото би означавало по-мощен двигател от друго с всичките си последствия и смени на останали неща

                Коментар


                • #68
                  Относно конските сили и въртящият момент се оказва, че и двете са в повече. Но лошо няма, ще ходим на божурище
                  Малко по назад по темата Goldy е обяснил как джипа минава 40 градуса наклон без понижаваща предавка (всъшност не знам дали са 40 щото като застана долу ми изглежда като отвесна стена, но той най вероятно го е мерил). Това се дължи точно на въртящият момент който се оказва доста сериозен още в ниските обороти. Почти съм сигурен че друг джип от там няма да мине без понижаваща предавка.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от Асен Василев
                    Двигателя е от БМВ 3,5 R6! Този двигател е основния на Е23, слага се на E34 и т.н.! Много добър мотор! Мощноста му е около 220 к.с.
                    Напълно си прав, но целта бе използван модел Е32 735. В някои отношения седмицата е по добра и затова се спрях на нея. С малки изключения като спирачките които са от Е34 М5 заради големия диаметър на спирачната помпа, а и не ми допадна схемата с хидравличен спирачен усилвател (повече маркучи - повече проблеми).
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #70
                      Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                      а и не ми допадна схемата с хидравличен спирачен усилвател (повече маркучи - повече проблеми).
                      тъй де, както всички знаем - което го няма - не може да се счупи. Поздравления и от мен за добре свършената работа
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #71
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        )) Значи, умрем от любопитство каква точно е тактиката на използването на климатизатора в джип
                        Като през минута отваряш - затваряш вратите.
                        Стефане, личи си, че не си свикнал с климатик... Като отваряш вратите няма да се стопли, ако климатика работи... Иначе както е черно това животно, ще се изпечеш вътре...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #72
                          Първоначално публикуван от tZv3t0zAr
                          Ами то за джиповете трябва по-голям бъртящ момент при по-ниски обороти ... не толкова повече кончета, защото те се постигат при високи обороти, а джиповете не са като състезателните коли да работят във високи обороти, ами те по често работят в ниски !

                          И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти !
                          БМВ735 с въпросния мотор тръгва на 3-та с въртене на гуми - сам си направи извод за въртящия момент... Това не е 316i
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #73
                            Оня ден правя десен завой с около 30км/ч на трета и без много газ усещам че задна дясна гума почнала да се пали. Цирк
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #74
                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                              Първоначално публикуван от tZv3t0zAr
                              Ами то за джиповете трябва по-голям бъртящ момент при по-ниски обороти ... не толкова повече кончета, защото те се постигат при високи обороти, а джиповете не са като състезателните коли да работят във високи обороти, ами те по често работят в ниски !

                              И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти !
                              БМВ735 с въпросния мотор тръгва на 3-та с въртене на гуми - сам си направи извод за въртящия момент... Това не е 316i
                              Аз никъде не съм писал че мотора е слаб !
                              А пояснявам, че за джип не са толкова от значение конските сили, колкото въртящият момент

                              А за мотора на Вранглера ако е 6 цилиндровия 4.0л. ми е ясно защо изкачва и без понижаваща предавка !
                              [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

                              Коментар


                              • #75
                                Днес остана време затова пускам малко снимки.
                                Всичко започна от тук



                                После изработих нови обеци от 10мм неръждаема стомана и монтирах кормилната кутия от БМВ-то



                                После дойде ред на мотора скоростите и раздатката



                                Идва ред на големите гуми 35х12.5х15 които вече се оказват доста малки



                                Раздатката



                                Радиатора е снабден с 2 ел. перки



                                Тук е монтиран резервоара и гредите за окачване на купето



                                Вече има подова конструкция





                                Джантите бяха размер като за Вранглер и затова претърпяха преработка



                                Тук започва да се оформя купето



                                Тук вече е готов тавана и пода който е облицован отдолу с неръждаема ламарина



                                Започвам изграждането на предния кош и рамката за предното стъкло



                                Тъй като хидравличната помпа пречеше на кормилнита кутия тя бе преместена от другата страна и сместена до компресора. За целта бяха изработени и нови шайби за ремъка



                                Изглед отвътре



                                Вече е с врати



                                До Багирата на Стефан



                                Почти е оформен предния кош



                                Тук вече е боядисан и започва сглобяването



                                От тук на там сте ориентирани
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X