Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

    Здравейте, на всички.Имам един много странен проблем със SsangYong Korando 2.3TDI 1999 година декември месец.Проблема е в охладителната система според мен, защото ми намалява нивото на антифриза в казанчето и съм забелязъл, че като пусна парното или климатика много бързо изчезва течноста.Огледах за течове и спукани маркучи, но не видях такива.От какво може да ми го прави този проблем?Знаете ли как се обезвъздушава (ако трябва това да се направи) охладителната система на този модел.Благодаря Ви предварително за отговора

  • #2
    До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

    Първоначално публикуван от korando_2.3tdi Преглед на мнение
    Здравейте, на всички.Имам един много странен проблем със SsangYong Korando 2.3TDI 1999 година декември месец.Проблема е в охладителната система според мен, защото ми намалява нивото на антифриза в казанчето и съм забелязъл, че като пусна парното или климатика много бързо изчезва течноста.Огледах за течове и спукани маркучи, но не видях такива.От какво може да ми го прави този проблем?Знаете ли как се обезвъздушава (ако трябва това да се направи) охладителната система на този модел.Благодаря Ви предварително за отговора
    Моето неангажиращо мнение е, че антифриза изчезва от двигателя по два начина:
    1,Течове от водните съединения или радиаторчето за парното
    2,През ауспуха - гарнитура или спукана глава

    има и случаи, когато отива на гости и в картера -при маслото - пак гарнитура или спукан охлаждащ елемент.

    Какво количество се губи?
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • #3
      До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

      Има още един начин-доста вероятен.Капчка на радиатор.Не работи клапана и при работно загряване течноста отива в разширителния съм,а оттам,през маркучето на отдушника,изтича навън...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

        Значи като не пускам парното и климатика съм го наблюдавал и не виждам промяна, но като пусна климатика или парното промяната е драстична.Значи беше пълно с антифриз някъде между мин и мах(до средата) и сега като стана студено се налага да се пуска парното и днеска баща ми като го е проверил на студен двигател е нямало нищо, а след като е отишъл до бензиностанцията да купи нова бутилка антифриз като е загрял малко съдът се бил напълнил много малко и той му е долял пак до половината, а и на таблото температурата си е до половината никога не е прегряван двигателя даже днеска като си говорихме дали не трябва да се обезвъздуши, защото ние мислим, че от въздух в системата се губи това количество той ми каза, че никога не е чувал да се включва перката за охлаждане и следователно няма как да е прецакана гарнитурата, а маслото го следим и не е пресякано => не отива в картера.Можете ли да ми кажете как се обезвъздуваша системата и какво да направя, че да не я губи тази течност.Благодаря предварително!

        Коментар


        • #5
          До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

          Някой може ли да отговори или да даде някакъв съвет

          Коментар


          • #6
            До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

            Проверете всички водни съединения на СТУДЕН двигател. А още по-добре си потърсите човек, който разбира от ДВГ-та....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

              Възможно е да има някъде струйка, която при загрял двигател да се изпарява веднага.... Имал съм такъв случай - антифриза изчезва, но не виждам някъде да губи... Оказа се маркуч, който струи съвсем леко и то при загрял двигател, когато малко или много се повишава налягането в системата, отваря се цепнатината и така..... Това, че губи при климатик или пуснато парно, а не губи ако не са пуснати - трябва да си 100% сигурен че е точно така и да търсиш специалисти по климатика, според мен....

              Коментар


              • #8
                До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

                Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
                Възможно е да има някъде струйка, която при загрял двигател да се изпарява веднага....
                Да и това е възможно, но на пръв поглед не видях да има течове трябва да поогледам по-обстойно.
                Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
                Това, че губи при климатик или пуснато парно, а не губи ако не са пуснати - трябва да си 100% сигурен че е точно така и да търсиш специалисти по климатика, според мен....
                За това не съм 100% сигурен

                И още нещо да Ви питам.Значи като запаля двигателя изчаквам го да си загрее всичко е ок, но като го изгася и пак като го запаля почва да тресе, което мисля, че не е нормално като отворя капака двигателя се тресе и от там и цялото купе също.От какво може да е това получава се доста често, но има и моменти, в който не се получава и ме кара да се замислям от какво може да е.Понякога се оправя като го изрежа на свободна скорост до към 3500 оборота
                Благодаря предварително на всички отзовали се.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

                  Здравейте колега. Намерихте ли решение на проблема със загубата на антифриза, защото и аз страдам от абсолютно същите симптоми на моето митсубиши. Забелязах също така, че количеството на загубения антифриз, зависи от степента на парното. При най-студения режим - не губи изобщо, при леко засилване (20 градуса на дисплея) - загубата е минимална, а при засилване на парното до край - антифриза просто се топи скоропостижно. Иначе и при мен не се забелязват никакви видими течове. Мислех си да не е от радиатора на парното, но ме разубедиха с аргументите, че ако беше от него, ще има теч в купето и че ако беще то, загуба би трябвало да има постоянно, независимо дали духа топло или студено, защото водата в него циркулирала постоянно. Ще се радвам да споделите дали сте намерили изход от проблема.
                  Поздрави!!!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

                    Здравейте, чак сега видях темата, но ще се опитам да помогна защото съм имал корандо както и подобен проблем при други МПС.
                    За тресенето на двигателя това за корандо е нормално като поостареят тампоните. на двигателя. На пръв поглед като погледнеш тампоните са здрави но така се втвърдяват че започва да тресе здраво. Проблема, е че двигателния агрегат е доста тежък, а се държи на 2 тампона отпред и доколкото си спомням само един на скоростната кутия. Сменяй ги всички без да се притесняваш и мисля, че не бяха скъпи.

                    По отношение на загубата на антифриза според мен при движение и загряване на двигателя се изхвърля малко кол течност от капачката например. При студен двигател охлаждащата течност се свива в някакви тесни граници и съответно се разширява при загряване. опитай да забележиш дали всеки път наливаш горе долу едно и също количество до даден белег.

                    Също така провери дали при спряно парно са топли маркучите към купето. Мисля, че няма значение дали е вкл или изкл парното за притока на вода. С копчето в купето се регулира притока на въздух през топлия радиатор.

                    Дано да съм ти помогнал

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

                      Проблема още не е отстранен, но сега не го карам много, защото съм млад шофьор и много много не смея да излзяза през зимата, защото не знам кой ще ме срещне или аз кого ще срещна .Винаги наливам антифриз между минимума и максимума където е белега, но като го проверя или е на минимум или под минимум.Това за тресенето на двигателя баща ми се съмнява да не смуче въздух от някъде и като загрее да се разширявя дупчицата или мястото от където смуче въздух и да тресе така.Бях чел в един форум, че като има възфух в системата също се губи антифриз.А и един път наскоро се беше пукнал маркуча, по който тече горивото и отива към двигателя и не искаше да запали въобще, но като го смених се оправи, но тресенето си остана .Трябва да погледна тези неща, който си ми казал и да видя какво мога да направя.Благодяря Ви.Ако имате други идеи ще се радвам да ги чуя.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

                        Колега, дано не бъркам, но климатика е различна система от парното..
                        Казвам го, защото преди време забелязах мой познат, през зимата си беше пуснал парното при вкючен климатик просто не знаел, че климата е само за охлаждане
                        За тресенето - карах такава машина 2 години, но беше преди 5 год
                        Възможно е да тресе при наличие на въздух, ако ти се занимава, с друг маркуч директно от туба с гориво... проба-грешка..
                        Иначе опитай диагностика..
                        Пиши откъде си ?
                        Николай
                        VITARA 1.6, 93 къса кабр
                        КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

                          Благодаря за съветите още веднъж.Аз съм от Силистра, но не знам тук по сервизите дали ще имат тази марка и модел в компютъра за диагностика.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

                            здравейте колеги !мое не ангажиращо мнение е че тресенето се дължи на разпръсквач който на моменти не работи или не впръсква горивото в нормални параметри(често срещано явление при дизелите особенно при корандо) Що се отнася до загубата на охладителна течност можеш лесно да елиминираш съмненията си за пробив в парното 1 ви фактор - по стъклата се появяват изпотявания 2ри фактор - в купето има странен мирис дори ако опиташ да търнеш с пръст по стъклото и опиташ на вкус и усетиш сладнене това е 100% гаранция за наличие на антифриз а той може да дойде само от питата на парното Успех

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем със SsangYong Korando 2.3TDI

                              Няма нито един от споменатите фактори, но се губи някъде антифриза shock: сега го наблюдавам и виждам, че не се губи толкова бързо колкото преди.Странна работа

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X