Обява

Свий
Няма добавени обяви.

UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

    Толкова грозен та направо симпатичен...

    Аз лично съм виждал такива само на снимка. Ако някой е карал нека сподели впечатления.

    Отвън изглежда като португалски Дифендър. До колкото знам са рядкост извън въоръжените сили.

    ПС. Снимката е в PDF формат надявам се да излезе без проблем.
    Прикачени файлове
    [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
    [/COLOR]

  • #2
    До: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

    Колата е доста успешен милитъри автомобил с дизелов двигател от Пежо и френски корени. Португалците са откупили патента от франсетата. В Русе има такъв и колегата даже идва на един излет с него. Ако идваш откъм ТВ кулата по посока Ситняково в София, точно преди кръстовището на Ситняково в дясно на високото има един стар сив блок. До него има паркиран един такъв дзвер с чужд номер и май почти не се кара.
    В средата на 90-те дори имаше официален вносител и се продаваха в България за кратко.
    Последно редактирано от zzlatev; 30-10-08, 19:02.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • #3
      До: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

      Много е добро като изпълнение.В Ангола съм ги виждал доста.
      Двигателят е на Пежо 1.9 д .
      В някое от списанията има подробна статия за него.

      Коментар


      • #4
        До: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

        Машината е толкова ръбата и грозна,защото е "Стелт"!Не трябва да я засичат радарите при прелитане
        Чавдар Владимиров
        0887/912075
        Ленд Ровър Диско 1
        Самуад в проект

        Коментар


        • #5
          До: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

          Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
          Много е добро като изпълнение.В Ангола съм ги виждал доста.
          Двигателят е на Пежо 1.9 д .
          В някое от списанията има подробна статия за него.
          И в Мозамбик ги имаше, но там карат с десен волан и тези бяха редки, щото в Португалия е ляв волан.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #6
            От: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

            Двигателите и механиката наистина са на пежо ,но португалците са купили лиценза от АРО ,да от румънците!

            Коментар


            • #7
              От: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

              Първоначално публикуван от emokar Преглед на мнение
              Двигателите и механиката наистина са на пежо ,но португалците са купили лиценза от АРО ,да от румънците!
              Не могат да купят лиценза от АРО щото последният е лицензен на ГАЗ.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #8
                От: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

                [QUOTE=derhunter;1699352]Не могат да купят лиценза от АРО щото последният е лицензен на ГАЗ.[/QUOTE

                Дизеловите двигатели на АРО не са лиценз на ГАЗ.

                Коментар


                • #9
                  От: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

                  [QUOTE=emokar;1699392]
                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  Не могат да купят лиценза от АРО щото последният е лицензен на ГАЗ.[/QUOTE

                  Дизеловите двигатели на АРО не са лиценз на ГАЗ.
                  Да самата истина е, но точно в UMM рамата и ходовата концепция са руски, и то съвсем официално. Двигателят си е на Пежо.
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • #10
                    От: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

                    Една снимка на новият модел,изглежда доста добре...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25swhzs.jpg
Прегледи:1
Размер:81.9 КБ
ID:5325985

                    Коментар


                    • #11
                      От: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

                      Вижда ли сме; ето две снимки и накратко какво пише. Създаден във Франция под името " КУРНИЛ " . Четири цилиндров двигател ( 2498 ) турбокопресор -110 кс. Четири степенна предавателна кутия двустепенна раздатъчна кутия. Възможност за блокиране на диференциала в предния мост. Произвежда се и в Португалия с името UMM . Абе с две думи работна кола.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка2529.jpg
Прегледи:1
Размер:100.6 КБ
ID:5326942Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка2531.jpg
Прегледи:1
Размер:87.3 КБ
ID:5326943 Информацията е от вестник Авто- Мото Свят.
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #12
                        От: UMM - Виждали ли сте такъв рядък грозник?

                        [QUOTE=derhunter;1699620]
                        Първоначално публикуван от emokar Преглед на мнение

                        Да самата истина е, но точно в UMM рамата и ходовата концепция са руски, и то съвсем официално. Двигателят си е на Пежо.
                        Хайде да повдигнем темата. Някакъв източник ?
                        Щото тука друго пише:
                        http://en.wikipedia.org/wiki/Cournil
                        http://en.wikipedia.org/wiki/UMM_(Un...Mec%C3%A2nica)
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Студена война ver 2.0

                          Първоначално публикуван от turtey
                          Е, давц твърди, че умм няма нищо общо с ужаза
                          Всеки може да твърди каквото си иска, вкл.и аз но щом последната инстанция го твърди, не че някога го е виждал, камо ли ръчкал и ремонтирал, го приемам безрезервно и рязко дърпам назад- няма Португалия, няма UMM!
                          Два такива имахме в болницата и всичката ходова част си беше ама съвсем УАЗ а на единият и мостовете и раздатка и СК си бяха сделани в СССР. На другият си беше пълно копие но нямаше никакви надписи и си личеше явно доста по-качествената изработка. На мой приятел в Мозамбик такъв му беше служебният.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #14
                            От: Студена война ver 2.0

                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            ...
                            Два такива имахме в болницата и всичката ходова част си беше ама съвсем УАЗ а на единият и мостовете и раздатка и СК си бяха сделани в СССР. На другият си беше пълно копие но нямаше никакви надписи и си личеше явно доста по-качествената изработка. На мой приятел в Мозамбик такъв му беше служебният.
                            А колко оригинални бяха ? В смисъл - в Мозамбик може да е бил помозамбичен...

                            Историята на многократно фалирала фирма трудно може да се проследи, но местни фен-клубове не липсват. На тази страничка не се споменава нищо...


                            http://www.umm-passion.com/index.php...d=73&Itemid=60

                            А ако си беше съвсем официално - нямаше да има грам проблем да го споменат.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              От: Студена война ver 2.0

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Хайде да повдигнем темата. Някакъв източник ?
                              Щото тука друго пише:
                              http://en.wikipedia.org/wiki/Cournil
                              http://en.wikipedia.org/wiki/UMM_(Un...Mec%C3%A2nica)
                              Дизайна и двигателят-френски, особено по дизайна си личи

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              А колко оригинални бяха ? В смисъл - в Мозамбик може да е бил помозамбичен...
                              Цъ, адаша беше баровец там, съветник на министър и грозникът беше нов и лъскав. А и тези двата в Алжир си бяха на спец. служба и не личеше по нищо да са по--таковани от местни спецове но напълно еднакви и трите джипа. Тромави, спартански. За по-новата модификация нямам идея и не съм я виждал.
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-03-14, 23:54. Причина: цитат
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X