Здр
ето и подължение на темата Бархан-Камаз в която обещах малко информаци предоставена ми от чичо ми който се занимава с проекта и конструирането на автомобилите Бархан .
Малко история около машините "Бархан" история и факти
Първата машина Бархан е започната през 2000г и е завършена през 2002 .Участвала е в Автоекзотика в Москва през същата година. Есента на 2002 започват работа по втората машина Бархан-Акула завършват я през 2004 и участва в Автоекзотика в Москва през 2005 г.
На 23 февруари и двете машини взимат участие в състезанието Мурманск-Владивосток като съпровождащи автомобили разстоянието на цялото трасе е цели 17 000 км мдаам цели 17 000 км минават го без нито една повреда ако имам възможност ще пусна снимки и от списанието специално за това състезание . В момента и двете коли са в Москва .
През 2005 започва проекта Бархан- Камаз на базата на Камаз 43501 с по къса база .Машината е показана на изложението Сухопътни войски в москва полигон Броници около Москва .
През 2006 започват работа по Бархан-Тайган и Бархан-Булат . Сега в проект са още три машини на базата на газ 66.
Двигатели:
Бархан и Бархан-Акула са с двигатели от БТР ЗМЗ-41
Бархан-Булат е с двигател от мерцедес дизел 4 литров
Бархан-Тайган е с двигател от газ 66
На следващите три автомобила ще бъдат поставени двигатели:
МАН дизел 6 литров
Мерцедес дизел 4 и 6 литрови
Всички автомобили са с дискови спирачки собствено производство .
Колите се събират в Киргистан в град Бишкек .Групата е от четири човека :
1 Барханский Петр Александров моят чичо
2 Скляров Александров
3 Борисов Максим
4 Борисов Андрей
На две на три това е засега по нататък ще има снимки на трите нови машини и допълнителна информация надявам се да ви харесат
ето отново снимки на тази тема

Малко история около машините "Бархан" история и факти

Първата машина Бархан е започната през 2000г и е завършена през 2002 .Участвала е в Автоекзотика в Москва през същата година. Есента на 2002 започват работа по втората машина Бархан-Акула завършват я през 2004 и участва в Автоекзотика в Москва през 2005 г.
На 23 февруари и двете машини взимат участие в състезанието Мурманск-Владивосток като съпровождащи автомобили разстоянието на цялото трасе е цели 17 000 км мдаам цели 17 000 км минават го без нито една повреда ако имам възможност ще пусна снимки и от списанието специално за това състезание . В момента и двете коли са в Москва .
През 2005 започва проекта Бархан- Камаз на базата на Камаз 43501 с по къса база .Машината е показана на изложението Сухопътни войски в москва полигон Броници около Москва .
През 2006 започват работа по Бархан-Тайган и Бархан-Булат . Сега в проект са още три машини на базата на газ 66.

Бархан и Бархан-Акула са с двигатели от БТР ЗМЗ-41
Бархан-Булат е с двигател от мерцедес дизел 4 литров
Бархан-Тайган е с двигател от газ 66
На следващите три автомобила ще бъдат поставени двигатели:
МАН дизел 6 литров
Мерцедес дизел 4 и 6 литрови
Всички автомобили са с дискови спирачки собствено производство .
Колите се събират в Киргистан в град Бишкек .Групата е от четири човека :
1 Барханский Петр Александров моят чичо
2 Скляров Александров
3 Борисов Максим
4 Борисов Андрей
На две на три това е засега по нататък ще има снимки на трите нови машини и допълнителна информация надявам се да ви харесат

ето отново снимки на тази тема
Коментар