До: Додж-Дюранго,5.4V8,турбоинжекцион
Много як и безпроблемен автомобил, както се каза доста преосигурен, абе добре построен, нищо че е продукт на крайслер. Не особено популярен, поне при мен. братчед на рамовете. Аз лично не го харесвам, но причините са други. Ако не те притеснява разхода метай му се и бъди щастлив.
Title е регистрацията, нещо като талона в БГ. Разликата е че има различни видове title. Обикновено за експорт заминават коли които по една или друга причина не могат да бъдат регистрирани в щатите. Например автомобили titled "salvage" са само за скрап/части; "rebuild" означава че са правени доста сериозни ремонти, засягащи структурата на купето и могат да се регистрират само след специален преглед. Доста от тези ватомобили прекосяват океана в различни посоки. Често title-a дори не е в собственика а в банката отпуснала парите за колата. Така че поискай "clear title" и да ти изпратят копие по факса.
Много як и безпроблемен автомобил, както се каза доста преосигурен, абе добре построен, нищо че е продукт на крайслер. Не особено популярен, поне при мен. братчед на рамовете. Аз лично не го харесвам, но причините са други. Ако не те притеснява разхода метай му се и бъди щастлив.
Title е регистрацията, нещо като талона в БГ. Разликата е че има различни видове title. Обикновено за експорт заминават коли които по една или друга причина не могат да бъдат регистрирани в щатите. Например автомобили titled "salvage" са само за скрап/части; "rebuild" означава че са правени доста сериозни ремонти, засягащи структурата на купето и могат да се регистрират само след специален преглед. Доста от тези ватомобили прекосяват океана в различни посоки. Често title-a дори не е в собственика а в банката отпуснала парите за колата. Така че поискай "clear title" и да ти изпратят копие по факса.
.
.
Коментар