Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Годишен технически преглед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Годишен технически преглед

    Здравейте!

    Предварително се извинявам ако има подобна тема - не открих.
    Колата е Панда 4х4 с вискомуфа преди задния диф.
    1. Чудя се как на годишния технически преглед ще ми тестват спирачките? Нали като се завъртят предните колела и виското ще прехвърли на задните.
    2. Има ли специални места за такива прегледи?
    3. Лошо ли е за виското ако се въртят задните колела а предните не?
    За първи път ще минавам с такава кола на преглед, моля за съвети ако на още нещо трябва да се обърне внимание и да се внимавна.

    Благодаря!
    Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

  • #2
    До: Годишен технически преглед

    Виж тази тема, http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=24017 ,има малко писано по въпроса.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #3
      До: Годишен технически преглед

      Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
      Здравейте!

      Предварително се извинявам ако има подобна тема - не открих.
      Колата е Панда 4х4 с вискомуфа преди задния диф.
      1. Чудя се как на годишния технически преглед ще ми тестват спирачките? Нали като се завъртят предните колела и виското ще прехвърли на задните.
      2. Има ли специални места за такива прегледи?
      3. Лошо ли е за виското ако се въртят задните колела а предните не?
      За първи път ще минавам с такава кола на преглед, моля за съвети ако на още нещо трябва да се обърне внимание и да се внимавна.

      Благодаря!
      А като натиснеш спирачката нали блокираш предните колела, та какъв момент ще прехвърля тогава назад виското? Аз имам Пасат синхро и си минавам на валците без проблем.

      Коментар


      • #4
        До: Годишен технически преглед

        Човек... ти верно ме замисли... От 10 години не съм минавал преглед с колите които съм карал :+))))

        Коментар


        • #5
          До: Годишен технически преглед

          Това, което успях да разбера!

          Необходим е по - специален стенд. Едното колело се завърта в едната посока, другото в другата, но с еднаква скорост. По този начин не се предава въртящ момент към кардана. Стенда обаче трябва да може да измерва разликите в колелата при спиране и да компенсира разликите - иначе излиза от валците или се чупи нещо.

          Моля, ако някой знае сервизи с подобни възможности да сподели. За сега в Диана, Мотоексперт казват, че не могат. В Радиал казаха че можело но нещо много го претупаха и се отказах - така да се каже стори ми се нереално това, което чух. Моля за мнения.
          Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

          Коментар


          • #6
            До: Годишен технически преглед

            Е като стъпиш на валовете с предните гуми, вдигни задницата с един или два крика тип "крокодил" и си готов...
            Don't hunt IF you can't kill
            първо 0883 после 333 накрая 448

            LZ1BGD

            Коментар


            • #7
              До: Годишен технически преглед

              И аз така мисля, но все пак не може никъде в София да няма такъв стенд. Тава не е първата нито пък ще е последната кола с такова задвижване.
              Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

              Коментар


              • #8
                До: Годишен технически преглед

                Здравейте!

                Темата е от миналата година но стои недовършена! Аз минах на ГТП в сервиз АЛКОМ. Спирачките ги изтестваха колело по колело. Имат си програма на стенда за 4х4. Всъщност Ауто Италия ми препоръчаха този сервиз. След като ми отказаха преглед на ~15 места се обърнах към тях. Обслужването е на ниво. Не ме мотаха за нищо. Предварително им казах че искам колата наистина да се провери а не просто да мина прегледа. Нямаше проблеми. Струваше ми 40лв.

                Лек ден.
                Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                Коментар


                • #9
                  От: Годишен технически преглед

                  Да не отварям нова тема, реших да пиша тук, джипката ми е ОФА, парт-тайм, задния ми диф е с ЛСД в изправност, как стоят нещата като стъпи на валците, да не ми прецака ЛСД-то? 2 години откак имам джипката, като минавам годишния преглед, им казвам на хората притесненията си относно ЛСД-то, и просто не посмяваха да тестват задния мост и така минавах, но искам да знам дали има основание да се притеснявам ако мина в действителност на валците?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Годишен технически преглед

                    Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                    Да не отварям нова тема, реших да пиша тук, джипката ми е ОФА, парт-тайм, задния ми диф е с ЛСД в изправност, как стоят нещата като стъпи на валците, да не ми прецака ЛСД-то? 2 години откак имам джипката, като минавам годишния преглед, им казвам на хората притесненията си относно ЛСД-то, и просто не посмяваха да тестват задния мост и така минавах, но искам да знам дали има основание да се притеснявам ако мина в действителност на валците?
                    Няма да има проблем. Единствено на описаните тук специални програми с въртене на валците в различни посоки, LSD-то би се противопоставило, т.е. ще помага на спирачките. Но и тогава от един тест едва ли може да се повреди. А и такива програми на теб не ти трябват, минаваш си на съвсем обикновена, понеже си парт-тайм.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Годишен технически преглед

                      Коментирахме наскоро този въпрос с приятели и най-доброто и безрисково решение,макар и глуповато ,е демонтаж и последващ монтаж на ........ задния кардан !
                      0899840225 / V = π.r2.h / 681г. / 1876г. / 1878г. /6 септември 1885 / 22 септември 1908 !

                      Коментар


                      • #12
                        От: Годишен технически преглед

                        Аз онзи ден минах на преглед с моя джип с ваучер от един сайт за колективно пазаруване за 26лв на Военна рампа. Видя ми се много евтино! Даже имаше опция за 37лв с автомивка и подарък течност за чистачки. Мисля, че си заслужава и реших да го споделя с повече хора, за да не се набутвате с по 50лв и нагоре!!! От тук си взех ваучера, ако някой се интересува (Рекламен линк)
                        Последно редактирано от CarTest™; 06-01-14, 22:54. Причина: Реклама

                        Коментар


                        • #13
                          Да не пускам нова тема: Днес си закарах ремаркето на ГТП, в срок както обикновено и всичко изправно, обаче ядец!
                          От скоро почнали да прилагат снимка на номерата на рамата, а моята двуколка си няма такъв. То има табела, но само със специализирани средства може евентуално да се прочете нещо, а по железата няма никъде. Няма номер - няма преглед.
                          Интересно олд-таймерите как минават? А имаше и едни фолксфагени от 80-те без номера.
                          Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                          Коментар


                          • #14
                            Купи си стоманени цифри 10мм. Начукай номера на тръбата на теглича с една четка за рисуване натопена с малко солна киселина го натъркай и отивай на преглед.

                            Коментар


                            • kbot
                              kbot коментира
                              Редактиране на коментар
                              Натам отива, без киселината. Интересното е, че с КАТ никога не съм имал проблем.

                            • Никола
                              Никола коментира
                              Редактиране на коментар
                              Ми като толкова се напъват да го снимат нямаш други варианти.
                              Вкат поне в нашия са откровени дебили, навремето с първата ми кола дето нямаше номер на двигателя, какви ли не овъртанки не правиха да искат рушвет...

                          • #15
                            Тези неща са сравнително нови и наистина е така - софтуера им изисква да приложат снимка.
                            Миналата година за 1 път се налага да им осигурявам достъп до табелата върху рамата на мотора.
                            От години там минава кабелен сноп и до този момент никой не се е интересувал какво има под него.
                            В случая не знам какво снимаха понеже снопа се оказа, че е лъснал табелата до бяло.
                            Доста време цъкаха в опит да хванат нещо на фокус докато аз държах снопа в страни.

                            Същото е за километража на МПС-тата,
                            При всеки ГТП отдавна записваха пробега но от поне миналата година им трябва и снимка на стойностите.
                            Ако километража е електронен и има някакъв проблем с показването на цифрите - също няма преглед.
                            Имаше бучене по темата точно с километражите но това е положението.

                            Мисля, че в случая варианта с набити цифри просто някъде е напълно достатъчен!
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • kbot
                              kbot коментира
                              Редактиране на коментар
                              Моето е номер 126. Демек от най-първите
                              На тръбата няма нищо. Отдолу, и да е имало, ръждата го е изяла. Няма изгнило, но годините са си казали думата.
                              А на табелката, един господ знае какво е пишело преди 40 години, и най-вече как е било написано, защото набито не личи изобщо.
                              Трябва да видя на колата номерата, че там пък изобщо не ги знам къде са

                            • Esper
                              Esper коментира
                              Редактиране на коментар
                              Добре де по документите не пише ли някакъв номер все пак?
                              Него се очаква да хванат в кадър.
                              Или поне да прилича на него.
                              Само без нищо явно има проблем.

                            • kbot
                              kbot коментира
                              Редактиране на коментар
                              Когато са правени документите, си е било наред.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X