Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Викинг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Викинг

    http://www.autoreview.ru/new_site/ye...1/viking/1.htm

  • #2
    Кво е тва бе хора много хиштно изглежда пък и бая проходимо като гледам!
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #3
      И е от парчета от новите лади, след Самарата. Значи става от всичко. Правено е за тамошната гражданска отбрана.
      Хе, и с централно разположен двигател, идеалната компоновка за състезателна играчка.

      Коментар


      • #4
        Браво, а продава ли се свободно и на каква цена ако да?
        4ао
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #5
          Няма щастие бе братче, не си ли забелязал((( Прототип. Сигурно може да се намери в Русия, щом са се разпълзяли по тамошните купони. Ама кви пари и ядове ще струва да се докара тука и да се регистрира не ми се мисли.

          Коментар


          • #6
            вярно няма пълно щастие никога... а иначе е страшилище
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #7
              Абе този линк не ще да се отваря. Някой да знае нещо по въпроса?
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от DINI
                Браво, а продава ли се свободно и на каква цена ако да?
                4ао
                А вот тут друже Стефан не совсем в курсе. Машины эти продаются свободно (точнее, изготавливаются по заказу) фирмой "Атон-Импульс", базирующейся в г. Видное под Москвой. Всего изготовлено несколько десятков машин. Стоимость базовой комплектации - $35000, ну а далее... Вот возможный список дополнительного оборудования:

                1.

                Лебедка электрическая 2тн, Россия

                Лебедка электрическая до 3,5тн (импорт)

                2.

                Система автономной подкачки колес

                3.

                Гидроусилитель руля (ZF)

                4.

                Предпусковой подогреватель двигателя и независимый отопитель салона, имп.

                5.

                Электрические стеклоподъемники

                6.

                Салон утепленный ("северный вариант")

                7.

                Автомагнитола

                8.

                Запасное колесо в сборе

                9.

                Дуги безопасности (кенгурятник)

                10.

                "Боковая скамейка (для грузопассажирского варианта "стандарт")

                11.

                Боковое сидение пассажира откидывающееся

                12.

                Форточка переднего бокового окна с щеткой-дворником

                13.

                Водомет

                14.

                Дополнительный топливный бак

                15.

                Двигатель ВАЗ-2121 1,7л

                16.

                Двигатель ВАЗ-2130 1,8л

                17.

                Фара-искатель

                18.

                Фары противотуманные

                19.

                Фара-искатель задняя

                20.

                Лебедка электрическая задняя 0,8 тн, имп.

                21.

                Холодильник

                22.

                Комплект дополнительных розеток-прикуривателей

                23.

                Дополнительный вывод компрессора

                24.

                Навигация

                25.

                Боковой откидывающийся люк (вместо эаднего бокового стекла)

                26.

                Двигатель дизельный Ниссан SD 20-2 с турбонаддувом. 90 л. С., крутящий момент 18,9

                27.

                Багажник на крыше
                Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                Коментар


                • #9
                  Да, само че типичния случай, двигателче като за малолитражка... Разбирам че трябва да е леко за да плува, ама с тези двигатели от Лада става не смешно ами гротескно...
                  НЕ МИ ХАРЕСВА!!!
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от quadra
                    Да, само че типичния случай, двигателче като за малолитражка... Разбирам че трябва да е леко за да плува, ама с тези двигатели от Лада става не смешно ами гротескно...
                    НЕ МИ ХАРЕСВА!!!
                    А вот не стоит ни смеяться, ни огрчаться. Большинство машин на пневматиках сверхнизкого давления, в том числе и огромный трехосный ТРЭКОЛ -3929, оснащаются моторами от малолитражек, а поскольку работают они в врайонах отдаленных, выбор однозначно падает на ВАЗовские движки по причине ремонтопригодности и доступности запчастей. Для машин на пневматиках главное - вес. Если нагрузка на ось соблюдена, то такой вездеход никогда не бьет себе колею, а просто накатывается на снег или слабый грунт.

                    Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                    Коментар


                    • #11
                      Да знаю я, но все равно не нравится отсустние тяги и постоянное выкручивание движка на высоких оборотах...Да, там трансмисия с больщим передаточным числом, и всеж не по мне это...душа бунтуется...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от quadra
                        Да знаю я, но все равно не нравится отсустние тяги и постоянное выкручивание движка на высоких оборотах...Да, там трансмисия с больщим передаточным числом, и всеж не по мне это...душа бунтуется...
                        Понять я это могу, ну в общем по доктору Фрейду, "потаенное бессознательное" но на самом деле недостатка тяги на этих машингах не чувствуешь. Я ездил на них на всех - и на ТРЭКОЛе, и на "Викинге" (собственно, в 4х4 я три репортажа о нем писал), и на "Лопасне" - и ни разу не ощутил серьезной нехватки тяги. Вот колесики позубастей иметь да, хотелось на скользких подъемах.

                        http://aton-impuls.narod.ru/dsc00026.jpg
                        Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X