Здравейте на всички!
Току що се регистрирах във форума. След като изчетох доста теми в него разбах, че дискусията тук е доста полезна.
Искам да попитам какво ви е мнението за масленни филтри MANN и FIAM?
Предстои ми покупка и за сега съм се спрял на MANN - има два клапана. Байпасен и този, който не позволява да се стича всичкото масло в картера.
Кога работи първия? - при задръстен филтър ли само или/и при стартиране? Освен това за този клапан най-често се дава нал. 1bar. А налягането на маслото особенно при високи обороти е 3bar и нагоре. Това означава ли че част от маслото ще минава не филтрирано или се разчита на това, че като е чист филтъра самия той байпасва този клапан и не може да сработи.
Благодаря!
Току що се регистрирах във форума. След като изчетох доста теми в него разбах, че дискусията тук е доста полезна.
Искам да попитам какво ви е мнението за масленни филтри MANN и FIAM?
Предстои ми покупка и за сега съм се спрял на MANN - има два клапана. Байпасен и този, който не позволява да се стича всичкото масло в картера.
Кога работи първия? - при задръстен филтър ли само или/и при стартиране? Освен това за този клапан най-често се дава нал. 1bar. А налягането на маслото особенно при високи обороти е 3bar и нагоре. Това означава ли че част от маслото ще минава не филтрирано или се разчита на това, че като е чист филтъра самия той байпасва този клапан и не може да сработи.
Благодаря!
Коментар