Здравей Йордане,
Писахме си на лични и ти зададох въпросите, които и колегите тук ти задават.
Опитай се да отговориш, за да можем да придобием поне бегла представа за проблема и системата, която имаш.
Така ще можеш поне да те насочим. Не го приемай като критика, а като съвет.
По въпроса. По- горе са ти казали да провериш дали има кардан. Ако приемем че е там и се върти, то имаше писано за проблеми с вакуумите при парт тайм. Някои собственици слагат и ръчни хъбове.
Първо трябва да се констатира проблема и после решението ще е според желанието.
Виждам че не си разучи режимите. 2H - заден мост само. 4H-преден и заден мост, 4L - преден и заден мост с понижаваща предавка
1. Проверка за наличие на преден кардан
2. Проверка да ли се върти при пуснат режим преден мост (4H или 4L)
3. Проверка на вакуума към преден мост.
4. Разглобяване и проверка на хъбовете
АА, в грешка ли съм ? При парт тайм хъбовете и зацепването им не се ли осъществява посредством вакуум ?
В грешка си ама не за техническата част. Иначе, радикалното лечение се нарича ръчни хъбове. Некъде в десно на моторния отсек има и клапан за вакуума, който може да се провери за цялост и съхранност.
П.П. Между другото, попаднах в един руски форум на колегата toniko, който питаше там за същия проблем.
Последно редактирано от коко келеша; 02-03-18, 07:45.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Здр колеги днес установих проблема,проблема се указа едно малко маркучле което се намира непосредствено до стойката на акумулатора след подмяната всичко е 6
Последно редактирано от Йордан Енев; 02-03-18, 17:23.
Здр колеги днес установих проблема,проблема се указа едно малко маркучле което се намира непосредствено до стойката на акумулатора след подмяната всичко е 6
Бравус, закарал си вакуума до хъбовете.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар