Завива се като по релси.... Във гранична скорост в завой има една идея по голяма тенденция за плъзгане, но това е само в гранична скорост вместо да изтърве задница или предница започва мазно да тръгва целия автомобил/джип.
А коя машина е с 3?
Питам сериозно, щото наистина не знам за такава ...
В момента Дискавъри 2 и един рейндж ( той е с два отпред и отзад в средата е с паралелна високо муфа на дифа). В миналото ауди 90 не заводско.
П.с. Диското е със ашкрофт Дифове слагани после, Рейнджа също, аудито в средата ясно завод, заден завод от Ауди но не заводско за автомобила преден афтермаркет.
В линка който roice е пуснал пише, че при 4WD автомобилите могат да се монтират 1, 2 или 3 torsen дифа.
Значи - вероятно може да завива.
Аз обаче даже не съм виждал такова чудо, опит пък да не говорим .
Последно редактирано от l.m; 19-11-17, 18:01.
Причина: от телефона първо излезе с някакви маймунски символи
Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!
Здравейте колеги,
отдавна не бях влизал , но гледам, че сте продължили с обсъждането на диференциалите. За Кросвагона, така и не разбрах какви са му предния и задния диферециали. За средния е сигурно, че е Торсен. Можете да погледнете ето тук https://www.youtube.com/watch?v=OflK_pYVA4M Конструкторът на Кросвагона е правил презентация - има диаграми на движението на колелетата на тръгването на лед и може от там да се ориентирате какви са диференциалите.
Искам да обсъдим един друг въпрос - в събота бях на риба и на връщане, за по-пряко се заврях по един кален път. Не бях виждал до сега такава глина - тръгнах бавно, без да изключа системата против буксуване и гумите като снежни топки се нпластиха с глина, напълниха се калниците, та чак на моменти колелетата запираха...Хвана ме страх да не избия калниците. Почнах да карам с мръсна газ и излязох на асфалта, но тогава започна новото приключение - джантите се оказаха пълни с кал и над 80 км/ч цялата кола почваше да се люлее от дисбаланса. Ама то не беше люлеене като от небалансирана гума - при 90 км/ч клатенето беше като земетресение 8-степен. Не е истина как съм карал 40 км по магистрата със 60-70 км/ч. Лошото е, че и на мивката с водоструйката явно не можах да изчистя глината. Днес, на път за работа по околовръстното и тангентата пак се движих с крайцерска скорост от 60 - 70 км/ч заради люшкането. Довечера ще ходя на гумаджии да свалим джантите да ги изчегъртам...
Та въпросът ми към вас като оффроуд фенове е : На всяко излизане ли след това разглобявате и сваляте всичко за да измиете калта или има начин да не се налепва толкова - било чрез стил на каране, било чрез някакви приспособления... ?
Колега не разбрах от къде си? На времето зад зимния дворец имаше една автомивка с много мощна пароструйка , като миеха с нея мислех ,че направо ще падне боята на колата.Това няма начин да не свърши работа. Едва ли след всяка по кална разходка колегите разглобяват за да измият.
Здравей,
от София съм. Зет ми има автомивка и там я мия колата - намира се след тунела след Практикер, като се движиш от Люлин към Обеля. Явно глината беше много жилава, за да не падне от първото миене, но вчера след работа изпръсках джантите още веднъж и извадих всичката гняс. Днес по тангентата до 120 км/ч всичко си беше ОК.
Имам още един въпрос - на такава кал как е по-добре, с включена система против буксуване или с изключена? Оня ден не я изключих и май заради това гумите се напластиха с кал и напълниха калниците и джантите. Може би, ако гумите буксуваха, щяха да изхвърлят калта и да се чистят...
Коментар