Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Volvo xc 70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Volvo xc 70

    Здрвейте колеги. Нов съм във форума и искам да се консултирам със вас. Бих искал да ви попитам да изкажете мнения и впечатление за споменатия автомобил. Обмислям закопуването на такъв за семейно комби .За волво знам че са едни от най-сигурни коли но искам да се до питам за поддръжка как са? Интересувам се от двигател 2.4 дизел 163 коня - с верига или ангренаж е и как е като цена обслужването и други неща свързани с колата. Нека всеки който има наблюдение върху колата да пише. Благодаря на всички предварително

    Изпратено от моят Nexus 7 с помощта на Tapatalk

  • #2
    От: Volvo xc 70

    Здравей, регистрирай се във форума на Волво и ще получиш информация от първа ръка. Като цяло автомобил N-та употреба си е малко или много на късмет и какви грижи е полагал предишния собственик.
    D5 си е здрав и при правилна подръжка ще изкара и милион километра... С ангренажен ремък, като задължително след покупка се сменя. Като подръжка парите не са много и ако намериш в добро състояние няма да имаш ядове. Бих ти препоръчал да забравиш за автоматичните скорости.
    Имали сме ги всичките волва, като в момента 3 броя, с изключение на 70-ките, но те са на една платформа със седаните. Ако те интересува нещо конкретно - питай.

    Коментар


    • #3
      От: Volvo xc 70

      Някъде из форума се споменаваше, че муфите им заминават след ... дано не излъжа 100-150 хил. км и после излиза скъпо. Ама разрови с търсачката.
      Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
      И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
      вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

      Коментар


      • #4
        От: Volvo xc 70

        Ще кажа мои впечатления от същото Волво на мой приятел, който го купи ново. Ходихме до МотоПфое в Младост, Волвото току що бе излязло от гаранция, Христо моя приятел плати за 2 спирачни диска, накладки и масло на автоматичната скоростна кутия и някъкъв датчик - сумата от 2800лв. После имаше проблеми с лагер на полуоска и т.н. За мен, този автомобил 2-ра употреба е скъп за подлъжка, особенно по " добрите " бг пътища.
        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

        Коментар


        • #5
          От: Volvo xc 70

          Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
          ... За мен, този автомобил 2-ра употреба е скъп за подлъжка, особенно по " добрите " бг пътища.
          За скъп, скъп е... но няма причина да се поддържа в МПф... В тоя ред на мисли, нов сигурно е още по-скъп за подръжка.
          А за нашите пътища си е перфектен /като концепция/... Като надеждност може би има още какво да се желае, особено ако е с голям пробег...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            От: Volvo xc 70

            Зависи с какво го сравнявате, но като марка от висок клас цените за поддръжка са добри.
            Пак казвам, че зависи най-вече кой е карал преди тебе.
            А в Мото Пфое само за определени части. Това е възможно най-скапаният официален представител. Влезе ли там кола трябва да е много здрава, че да излезе... Мога много да пиша за тях.

            Относно муфата - струва точно 300лв. в Мото Пфое и ако се разтърся из чужбина ще я намеря сигурно и за по-малко.
            МП в Младост е за Форд.

            Коментар


            • #7
              От: Volvo xc 70

              Първоначално публикуван от Luftwaffe93 Преглед на мнение
              МП в Младост е за Форд.
              Винаги съм се чудил как може да си направят сервизната база за премиум автомобили /Volvo, Land & Range Rover/ в... Люлин...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                От: Volvo xc 70

                Ако една сервизна база, била та на Волво, Ифа, Райдер или Санг е на удобно, достъпно и приятно място клиентът ще идва до там за щяло и нещало, да предявява претенции и сервиза ще е длъжен да ги завежда. Когато сервизът се локира на силно недостъпно и отделечено място автоматично много от клиентите се отказват да се разправят.

                Обратно пък е с шоу-румовете. Те са на достъпно и удобно място, с приятна инфраструктура, паркинг, къси полички, ароматна чакалня и т.н. Защото не трябва да има никакви пречки пред клиента решил да изсипе половин торба пари за 2 тона пластмаса, ламарина и егото си.
                WG 2.7 CRD

                Коментар


                • #9
                  От: Volvo xc 70

                  Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                  Ако една сервизна база, била та на Волво, Ифа, Райдер или Санг е на удобно, достъпно и приятно място клиентът ще идва до там за щяло и нещало, да предявява претенции и сервиза ще е длъжен да ги завежда. Когато сервизът се локира на силно недостъпно и отделечено място автоматично много от клиентите се отказват да се разправят.

                  Обратно пък е с шоу-румовете. Те са на достъпно и удобно място, с приятна инфраструктура, паркинг, къси полички, ароматна чакалня и т.н. Защото не трябва да има никакви пречки пред клиента решил да изсипе половин торба пари за 2 тона пластмаса, ламарина и егото си.
                  Мислиш ли, че от такива "маркетингови" съображения са се ръководили? По-скоро от цената на терена. Например бивша земеделска земя, взета на безценица от N-броя бабички-реститутки и наследниците им. Или взет без пари чрез РМД (разбойническо-ментърджийско дружество) бивш държавен сервиз.
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #10
                    От: Volvo xc 70

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Мислиш ли, че от такива "маркетингови" съображения са се ръководили? По-скоро от цената на терена. Например бивша земеделска земя, взета на безценица от N-броя бабички-реститутки и наследниците им. Или взет без пари чрез РМД (разбойническо-ментърджийско дружество) бивш държавен сервиз.
                    Да. От цената най-вече. Това което казах аз е вследствие. Просто на скъпите, атрактивни и удобни терени се локира търговският обект, който продава. А на евтиният, отделечен и неугледен обект се локира обслужването. Но нещата се променят и с времто де. Преди 25 год. Мотофое-Младост са били на майната си. Но София се разви и стана атрактивна в ЮИ посока.
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • #11
                      От: Volvo xc 70

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Мислиш ли, че от такива "маркетингови" съображения са се ръководили? По-скоро от цената на терена. Например бивша земеделска земя, взета на безценица от N-броя бабички-реститутки и наследниците им. Или взет без пари чрез РМД (разбойническо-ментърджийско дружество) бивш държавен сервиз.
                      Това какво касае конкретната тема за надеждността на Волво? Нека пишем по въпроса на колегата, за спама има други теми.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар


                      • #12
                        От: Volvo xc 70

                        [QUOTE Преди 25 год. Мотофое-Младост са били на майната си. [/QUOTE]
                        Мотофое-Младост е доста по-млад от 25 години. Открит е 2004год.
                        http://www.motopfohe.bg/files/magazines/2005/1.pdf
                        Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.

                        Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Volvo xc 70

                          Dude, карам xc70 трета моделна година, т.е. от 1998. Купувам нови от МП и връщам на 4-5 г., 120-150 хил.км.
                          Предполагам ще купуваш след 2004, т.е. текущият модел.
                          Досега съм карал само автоматик (aisin) и никога, ама никога, не съм имал проблеми. Минал съм през 5, 6 и 8 скорости.
                          Една от колите я оставихме във компанията и сега е на 11 г., 450 хил.км. Смениха се амортисьори (задно самонивелиращо се, със маслени резервоари), ел.автомат на задна врата, дроселна клапа, водна помпа (по бюлетин) - това е.
                          Кара се здраво, по полето и в прах - е, налага се чистене на охлаждащите радиатори по-често.
                          Автоматика не е създавал никакви проблеми.
                          В момента XC70 го спряха, трябва да си поръчвам V90CC, но мисля да си оставя XC70-то като втора кола. Супер здрав, евтин (в сравнение с A6 allroad, E-class all-terrain, BMW GT5) автомобил.
                          Всъщност, според мен, няма реална алтернатива на този автомобил.
                          Имаме и A6 allroad (семеен, кара го една от жените у нас - MY2014 -272 к.с. с 7-dsg) и е просвета му е по-малък, мощността му е повече - но това зимата е недостатък, комфорта е същият, поддръжката по-скъпа. Има лонг-лайф масла за 30К за 1050 лв на смяна с/у серийно 30К смяна при Волво за 750 лв. (цени в официални сервизи).
                          E-class all-terrain още не съм карал (балканстар са много зле с т-модела), но съм карал т-модел и смятам, че волвото (v90cc) ще е по-добро.
                          Субару оутбек не е кола, не си мисли. Субару са стара слава, с пластмасови табла и недомислици в конструкцията.

                          Т.е. давай смело с xc70.

                          БТВ За офроуд - не очаквай от комбито да е офроуд по камъни и деруги. Обаче в кал и сняг (личен опит) много прехвалени "джипове" ядат ряпа. Haldex-а не е толкова зле, автоматика помага (колкото и да е чудно) и големият въртящ момент също.
                          Ако се "набухаш" в дълбок сняг волвото (с нови зимни - michelin PA4 или nokian WR - тези съм карал) е отлично. В кал и блато - също - с други гуми. При оффроуд - забрави.
                          Никога, ама никога, не съм закъсвал с xc70 на асфалтов път, независимо от метеорологичните условия. Ръжда не знам какво е, дори след удар.
                          Относно сигурност - това, което другите ти продават като екстри при волво е серийно.

                          --
                          Сега стоплих и темата за МП - както е видно съм от Пловдив. Не знам как е в София, тук нямам грижи с МП. В сравнение с балканстар, порше (ауди), еуратек и омникар са най-добре. Не е реклама и не съм служител де. Имали сме и служебни фордове и беше трагедия обслужването - явно е по марка.
                          Обаждаш се за текущо обслужване в 4 следобяд и те вземат същият ден. Жалко, че вече не обслужват ягуар след 2013. Те сервизират и лендровър - трябва да питам колегата как е, но досега не съм чул оплаквания от него.
                          Явно зависи от локалният екип - не е до фирмата.
                          Последно редактирано от yordanb; 24-01-17, 20:33.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Volvo xc 70

                            грешка
                            WG 2.7 CRD

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X