Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Опитвам се да си убия Корандото, но то се държи - тема преместена от "дизели на олио"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Опитвам се да си убия Корандото, но то се държи - тема преместена от "дизели на олио"

    проблеми с паленето нямах до скоро но рязко спря да пали като хората но проблема се появи с една аномалия в подгревните свещи на мотора сега като дам на контакт не свети лампата на подгрева тя светка след като релето изключи и свети около минута две след като запаля колеги от форума на мерцедес казаха че имам изгоряла свещ или няколко та отдавам проблема на това становище но като казвам че непали добре имам предвид че пали ужасно трудно от 3-ти 4-ти път с доста въртене.

  • #2
    От: От два месеца на олио .....

    Ами ако колата е Мерседес, е много вероятно да са ти заминали една, две или повече свещи.
    Ако споделиш какъв е Бенца, може да получиш насоки за действие и тук.
    А може да не са свещи, има и други подводни камъни.

    Коментар


    • #3
      От: От два месеца на олио .....

      джипа е ssangyong korando 2.9 D 5 цилиндров мотор редови, но на мотора има емблемата на мерцедес както и на други части под капака

      Коментар


      • #4
        От: От два месеца на олио .....

        оказа се че имам и друг проблем който също влошава паленето, ГНП-то капе най вече от щуцерите на помпата мисля и от едното капаче.

        Коментар


        • #5
          От: От два месеца на олио .....

          мисля да се хвана сериозно и да отстраня тези течове и въпроса със свещите понеже днес ми падна акомулатора от въртене.
          Ако някои се занимавал с някой от проблемите ще се радвам на малко помощ.

          Коментар


          • #6
            От: От два месеца на олио .....

            Да, видях поста.
            Премери свещите - с качествен мултицет - който да може да измери верно съпротивление от около 2.5 до 3.5 ома. Мериш между маса и куплунга, който праща захранване към отделните свещи.
            Ако съпротивлението е налично, и еднакво, ориентирай се към релето, което подава захранване към свещите. В него има елемент, играещ ролята на предпазител, и ако той е заминал, то е обяснимо рязкото спиране на подгряването.
            Естествено, без да се гледа внимателно, поне с мултицет и пробна лампа, си е говорене на празни приказки.
            Дано не е най-лошия вариант - изгорели всички подгревни свещи.

            Коментар


            • #7
              От: От два месеца на олио .....

              Аз бях известно време без връщата на олиото-става но не ме кефи.От както направих се родих само че сипвам по малко нафта в олиото -много по добре работи.Филтър ползвам масовката с двете пишки😃 -евтин и универсален.Сменям го да кажем на 5-6хил.Превключвай по рано на нафта преди да гасиш да може да изплакнеш мазнотията😃.Дано да са свещи да не е по серозно ако 3-4свещи разбира се са компромис.

              Коментар


              • #8
                От: От два месеца на олио .....

                Релето работи и до свещите ходи ток мирих с мултицет давам на контакт и тичам да меря има ток, а когато релето цъкне тока спира и тогава светка лампата на таблото за подгрева :Д утре ще свалям всички свещи. Някой знае ли къде във Варна мога да си измеря кмпресиятя о колко струра.

                Коментар


                • #9
                  От: От два месеца на олио .....

                  Релето работи и до свещите ходи ток, мерих с мултицет като давам на контакт и тичам да меря има ток, а когато релето цъкне тока спира и тогава светка лампата на таблото за подгрева :Д утре ще свалям всички свещи. Някой знае ли къде във Варна мога да си измеря кмпресията и колко струра.
                  Последно редактирано от korando1; 19-02-16, 10:04.

                  Коментар


                  • #10
                    От: От два месеца на олио .....

                    Днес се убедих, че проблема е в подгрева понеже изтощих акомулатора о въртене и не запалир после оставих другата кола запалена и с кабели позаредих акомулатора на джипа. След 20 минути излезнах от нас с една 10 литрова туба пълна с гореща вода и като залях двигателя с нея запали като че ли досега е работил. намерих някви свещи на 9 лв. бройката и мисля да купя 5 да видя все пак да няма и друг проблем я с реле или друго.

                    Коментар


                    • #11
                      От: От два месеца на олио .....

                      Корандо мио, питах те, и ти не отговори съответно.
                      Премери ли свещите - една по една, сваляйки куплунга от релето за подгряване, и мерейки между всяка точка на куплунга, и маса?
                      Измери ли налично съпротивление - това, дето ти писах по-горе?
                      Откри ли разлики?
                      Тия свещи по 9 лева ги върни във свещоливницата, дето са ги правили, и си купи свещи ИСКРА, като най-евтин допустим вариант, или BERU, или Бош, като правилния вариант.
                      Смени ги при специалист, който няма да иска да ти сваля главата при скъсана свещ - всъщност преди да почне работа, го питай какво прави, като се скъса свещ.
                      В зависимост от отговора - бягай далеч, или бягай в безкрайност.
                      Не се докосвай до инструментите на майстора!!!! Не прави нищо, което той ти предложи - остави го да работи ТОЙ!
                      Смяната на свещи е свързана с доста интересни емоции - дано не стигнеш до тях, че очаквам следващите ти постове.

                      Коментар


                      • #12
                        От: От два месеца на олио .....

                        Релето за подгрева си е точно мерцедесово.Случва се да му нагори контактната пластина на силовата верига.Намира се в лявата част на моторния отсек.Не е страшно да се отвори и прегледа.До него има правоъгълен куплунг , черен на цвят.От него вървят кабели до всяка подгревна свещ.Като се разедини куплунгът , от вътрешната му страна има цифри от 1 до 6.Т.е. това са номерата на цилиндрите.От там с мултицет може да се замери всяка свещ , без да се разкачва нищо друго.При този мотор , нали уж отпреди комън рейла Би трябвало свещите да не се късат, ма знае ли човек...
                        И Вени е прав за пореден път - сложи си добри подходящи свещи.
                        Успех!
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: От два месеца на олио .....

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          Корандо мио, питах те, и ти не отговори съответно.
                          Премери ли свещите - една по една, сваляйки куплунга от релето за подгряване, и мерейки между всяка точка на куплунга, и маса?
                          Измери ли налично съпротивление - това, дето ти писах по-горе?
                          Откри ли разлики?
                          Тия свещи по 9 лева ги върни във свещоливницата, дето са ги правили, и си купи свещи ИСКРА, като най-евтин допустим вариант, или BERU, или Бош, като правилния вариант.
                          Смени ги при специалист, който няма да иска да ти сваля главата при скъсана свещ - всъщност преди да почне работа, го питай какво прави, като се скъса свещ.
                          В зависимост от отговора - бягай далеч, или бягай в безкрайност.
                          Не се докосвай до инструментите на майстора!!!! Не прави нищо, което той ти предложи - остави го да работи ТОЙ!
                          Смяната на свещи е свързана с доста интересни емоции - дано не стигнеш до тях, че очаквам следващите ти постове.
                          Така здравейте първо, днес премерих свещите както ме посъветвахте има само една работеща ако мога да се изразя така защото съпротивлението и е 800 ома другите са пълен аут няма нищо

                          Коментар


                          • #14
                            От: От два месеца на олио .....

                            800 ома ако е вярно значи и тя не работи.

                            Коментар


                            • #15
                              От: От два месеца на олио .....

                              Добре свещите ясно в момента са най малкия ми проблем. Ето какво неприятно нещо ми се случи днес. Заради глупавите свещи въртя до несвяст и когато го запалих днес ходих до ДЖЪМБО за подарък и реших да не гася мотора докато съм вътре. след 20 минути слушам от информация ме викат с регистрационния номер на информация. Отивам аз и ми казват че клиент се оплакал че джипа много пушил, аз излизам няма нищо влизам вътре и първото нещо което видях е уреда за измерване на температурата беше на макс. А то какво станало, значи един маркуч се протрил и целия антифриз е изтекъл охладих мотора като налях вода после го загасих и оправих съединението после мотора запали нормално работи нормално, маслото е добре водата в радиатора също е добре маркучите не се надуват при затворена капачка. Дайте някъв съвет или кажете какво да очаквам какво да гледам много се притесних.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X