китайците навлизат с маршова стъпка в света на пройзводството на автомобили
например вече всички двигатели на ROVER ще се произвеждат в Китай от Nanjing Auto
а други китайци се опитват здраво да се прегърнат с Ford Европа - те са Shanghai Automotive Corp
китайците навлизат с маршова стъпка в света на пройзводството на автомобили
например вече всички двигатели на ROVER ще се произвеждат в Китай от Nanjing Auto...
offtopic :
Sofianita,
Надявам се, че ти, за разлика от половин България, правиш разлика между Rover и Land Rover, нали?
китайците навлизат с маршова стъпка в света на пройзводството на автомобили
например вече всички двигатели на ROVER ще се произвеждат в Китай от Nanjing Auto...
offtopic :
Sofianita,
Надявам се, че ти, за разлика от половин България, правиш разлика между Rover и Land Rover, нали?
и аз точно това щях да я питам...кой РОВЕР... щото са много.
а не знам дали китайцитя искат да се прегърнат с ФОРД, но съм сигурен че всички, вклзчитъелно и ФоРД искат да се прегърнат с тях...
междо другото още преди 4 години ако не се лъжа, произвеждаха няколко сторин хиляди автомобила годишно, по лиценс разбира се. Сега може да са минали милиона вече.
до няколко години може да станат най-големият авто производител в света.
а що се отнася до джипката за която става въпрос... някой може ли да ми каже за какво му е ЖИРИСКОПА, и какво всъщност представлява тоя негов ФИРОСКОП???
а има ли изобщо такова нещо, или и тия са писали през оная си работа като СПЕЦИАЛИСТИТЕ от Сузуки за независимото на ДФИМНИто
БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
аз мисля, че има още много време докато китайските автомобили започнат да стават конкурентни, с нещо друго освен цена, това са традиции, опит, ноу - хау, неща които не се купуват с пари, а изискват много пари и много време.
по - скоро ще стане нещо, като японските автомобили, но японците са се наложили на пазара в едни времена на рецесия и доста малка конкуренция. по онова време автомобилите още са навлизали в употреба, имало е ниши на пазара, които те са използвали. сега не е така.
заради глобализацията почни няма кътче на света, кадето няколко производители да не са се сборили за пазара. според мен китайците ги чака едно адски трудно, дълго и капиталоемко налагане на пазара, без да може да се прогнозира какъв ще е дългосрочния ефект и дали изобщо някой ще спечели от това или всички ще загубят.
аз мисля, че има още много време докато китайските автомобили започнат да стават конкурентни, с нещо друго освен цена, това са традиции, опит, ноу - хау, неща които не се купуват с пари, а изискват много пари и много време.
по - скоро ще стане нещо, като японските автомобили, но японците са се наложили на пазара в едни времена на рецесия и доста малка конкуренция. по онова време автомобилите още са навлизали в употреба, имало е ниши на пазара, които те са използвали. сега не е така.
заради глобализацията почни няма кътче на света, кадето няколко производители да не са се сборили за пазара. според мен китайците ги чака едно адски трудно, дълго и капиталоемко налагане на пазара, без да може да се прогнозира какъв ще е дългосрочния ефект и дали изобщо някой ще спечели от това или всички ще загубят.
горките китайци! Живи да ги оплачеш!
Достатъчно е да захранват тамошния пазар за да натрупат опит и пари...
А представяте ли си каква петролна криза ще настъпи, когато средния китаец се сдобие с кола?
Тая "жипка" като я гледам а и с тоя исузу мотор
ми се струва че е нещо като опел фронтера облечен от китайски шивачи от дрехи ушити по рисунки на италиански художник
но наистина ако не е много зле като качество то цената е доста атрактивна
а съм сигурен че до някоя година и на качество ще ги докарат и цените им няма да са много по различни
Митков,приятелю,тъкмо този 2,8 лтр. турбодизел преди няколко/не много/ години бе признат в САЩ , а после и не само там за един от най-добрите дизели.Характеризира се с малък разход , малко дефекти ивисока надеждност.Друг е въпросът,че у нас обикновено Исудзу-тата,които се карат отдавна са си изживели живота и са на преклонна възраст.така,че братята китайци са се ориентирали добре с двигателя, но не знам как стои въпросът с окачването и ходовата част.
Точно така. И салона - съшо.
Бе, правете сметка. Щом от това чудо са потресени и руските уазоводи, значи работата е наистина страшна. Щото ония момчета на последно място можеш да ги изкараш разглезени или капризни, и наистина са виждали дъното на автомобилното качество ...
Не знам за вас ама аз съм много доволен от Китайското BMW X5, имам си и ТЛК 120 и Паджеро и....абе 3в1,много добро
Като цяло за парите си (5 бона) е мнооого просторна(огромна) машина.
Двигателя е малко слабичък за това купе(2,4/125hp Mitsubishi),но както се казва не отивам на състезание.
По магистралата 140 си ги държи и не ги усеща-срещу 12/100 газ.
От към проходимост-прилично...4х4 се включва с врътка(има 4х2-4х4-N),липсва ми малкия лост и бавните.
До скоро имах Киа Спортидж 99,за съжаление се разделих с нея само заради малкия обем за багаж...може да звучи тъпо,ама го направих.
От към салон,радва окото...благинка е.
Инфо за двг-то и трансмисията черпя от форума на GREAT WALL, на "Ховъра H3" е едно към едно е.
И тук,и там съм пуснал тема за "Китаеца"-търся и други собственици-съмишленици,щото знам че има 3-4 такива,но за сега всеки мълчи.
Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
Краси
"машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"
Коментар