И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Ясно.
Добре де, тоя задния диф не е ли от някой нисан? Вероятно терано?
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Малко история: BRESLAU BALKAN 2013
Задвижването е 4х4, модифицирано чрез замяната на стандартната система със спортен диференциал SADEV с ограничено приплъзване.
Отстранени са системите ABS и ESP.
Според мен смяната на диференциала се налага защото са изскубали ESP-то, оттам няма и тракшън контрола.
Днес успях да говоря с Димитър Илиев и той лично ми каза,че въобще не са променяли задвижването 4х4 и не са слагали SADEV диференциал.Изключили са ЕСП,но като се опитали да изключат ABS и 4х4 не искало да се включва,та заради това са я оставили да си работи.Никакви ЛСД не са монтирали нито отпред,нито отзад и колата се е справила над очакванията им.Така че и аз като начало ще пробвам без ЛСД.
Днес успях да говоря с Димитър Илиев и той лично ми каза,че въобще не са променяли задвижването 4х4 и не са слагали SADEV диференциал.Изключили са ЕСП,но като се опитали да изключат ABS и 4х4 не искало да се включва,та заради това са я оставили да си работи.Никакви ЛСД не са монтирали нито отпред,нито отзад и колата се е справила над очакванията им.Така че и аз като начало ще пробвам без ЛСД.
това намерих и аз вчера из едни форуми. Най-добрия режим за извън пътя казват е 4WD с изключен ESP. До колкото разбрах ABS-а тогава включва в "off-road" ражим т.е. се държи като електронно заключване на диференциалите (EDL) т.е. ако улови, че някъде е голяма разликата в оборотите компенсира.
Като го възседнеш ще разкажеш, че и аз планирам подобна да поръчам. Ама с АТ гуми.....
ПП Чудя се, дали да мисля някое защитно фолио да му пази боята....или за това купувам дачия да не я мисля....сега има чисто защитни фолия с 5 и 7 години гаранция..(какво означава това ако го надера в клонака?)
ППП Пусни снимки като я вземеш и кажи горе долу колко е дигната от земята. Пружините ги дават, че повдигат с 30мм, гумите и те са около 30-тина мм лифт т.е. би трявало да е 27 сантиметра просвета! Това е бая!
Последно редактирано от hotsnail; 01-02-17, 23:54.
Най-добрия режим за извън пътя казват е 4WD с изключен ESP.
Тъй-като все пак Дъстъра е с нисанската 4WD, изпитана в Кашкай и Х-трейл, наистина е така - с кашкая съм го пробвал...
При нисан системата се наричаше ABLS и за включване трябваше да се включи 4WD и изключи ESP...
Муфата към задния мост се командва от компютъра, който взема информация от АБС и още няколко датчика... Затова ако искаш да изключиш АБС, то навярно трябва да конструираш нов компютър, който на база на някаква друга информация да командва тока към муфата...
Или да смениш механичното предаване към задния мост...
Да, навярно можеш да направиш и просто решение - статичен ток към актуатора (съответно - що годе равномерен процент към задния мост), но предполагам при активно шофиране това ще доведе до много бързо прегряване и/или износване на фрикционите в муфата..
Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Не ми е ясно, защо трябва да се надига с 6-7 сантиметра? Това значи, че се отказваме от бързите завои ....
На дъстъра това му е хубавото - върви що годе прилично навсякъде. Само за гората има много по удачни и евтини возила втора ръка (и няма да ми е жал за боята).
А да правиш дъстър "само за гората", това не го разбирам.
Ми главно за излети сред природата е,а местата на които обича да се разхожда и почива моето семейство са малко дивички и трудно достижими.Когато се състезавах,почти2 години живях в гаража и ми писна от алтернативи втора употреба,та за това реших нов.И да ,отказвам се от изпълненията по асфалта и бързото шофиране за сметка на проходимост.Освн това,Дъстъра е 3та чисто нова кола в семейството и за шосейно пътуване имаме доста по-добри опции от него.А като нов автомобил за целите,за които е купен Дъстъра няма алтернатива като цена/способности.
Коментар