От: Крайслер Вояджер 4х4 (chrysler voyager АWD ) 3.3L V6
Да допълня за виско-муфите - между дисковете на предния и задния мост има разлика в скоростите на въртене - при пробуксуване, флуида, който се намира вътре се разширява при повишаване на температурата и зацепва дисковете към задния мост, муфата играе като среден диф. За да се поддържа работна температура в муфата има минимална разлика в предавателните числа на преден и заден мост (например 0,02)
Да допълня за виско-муфите - между дисковете на предния и задния мост има разлика в скоростите на въртене - при пробуксуване, флуида, който се намира вътре се разширява при повишаване на температурата и зацепва дисковете към задния мост, муфата играе като среден диф. За да се поддържа работна температура в муфата има минимална разлика в предавателните числа на преден и заден мост (например 0,02)
Другите сцепват буквално на половин оборот, помагат страшно при кал, обаче без привичка така може да те метнат в някой завой, че не е истина. 
Коментар