Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Audi A4 Quattro

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Audi A4 Quattro

    Здравейте, купих едно аЛди, но и с него влизам в категорията 4х4, защото е quattro
    Моторът е 2,5 ТДИ 180 hps. Много оплюван, вероятно има защо, но аз за сега само му се радвам.
    При обслужването майсторът твърди, че намерил паднали 2 гърбици. Според него са паднали преди много време. Не трябваше ли да ги види на компа, който включва, преди да платя колата, или са изпадали, докато той е бърникал?
    И основният въпрос е - каза, че може да карам и без тях. Имал съм още 22. Не било необходимо да бързам с ремонта. Така ли е и имам ли риск да счупя нещо повече, ако не го ремонтирам веднага?
    ОФА КБ 2.0 '95

  • #2
    От: Audi A4 Quattro

    Така де, то ясно, че с тях по-добре, но ремонтът е около 1000лв. Спешен ли ми е този ремонт и рискувам ли да счупя нещо друго по мотора, ако не го направя веднага?
    ОФА КБ 2.0 '95

    Коментар


    • #3
      От: Audi A4 Quattro

      Кобилици ли са изпаднали?
      Обикновено свършват валовете,твоите как са?
      Имах случай на разбита хидравлика на клапаните-резултата беше пак изпаднали кобилици.
      Ако обясниш какво и е на колата може и да получиш по-компетентни мнения.
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #4
        От: Audi A4 Quattro

        Според майстора, валовете са очудващо добре - вероятно сменяни. Отново според него кобилиците са паднали, защото са износени. За сега не мога да кажа, че й има нещо на колата. Въпросът ми беше дали е проблем да я карам така?
        ОФА КБ 2.0 '95

        Коментар


        • #5
          От: Audi A4 Quattro

          Мдаа, сега видях, че в първия пост съм писал "гърбици". кобилиците са изпадали.
          ОФА КБ 2.0 '95

          Коментар


          • #6
            От: Audi A4 Quattro

            Често срещан проблем при този мотор,кобилиците са изпаднали от износване на самите тях,от износен раз.вал(който казваш е добре),и от проблем в хидравличните повдигачи(което спомена колегата по горе).Сега имаш два неработещи на 100% цилиндри,или един напълно неработещ.Проверете състоянието и на другите да не избягат още кончета.
            XR600R-96

            Коментар


            • #7
              От: Audi A4 Quattro

              Хич не е добре да я караш така.
              Щом валовете са добре мисля че няма как да стигнеш 1000 лв.
              По спомени-хидравликата за едната глава около 200 лева,кобилиците мисля са по-малко. Като едва ли ще се наложи да смениш всичко.
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                От: Audi A4 Quattro

                48 елемнта - повдигачи и кобилици * 12лв. + 350лв. труд. Грубо са 1000.
                ОФА КБ 2.0 '95

                Коментар


                • #9
                  От: Audi A4 Quattro

                  На мен преди време на А6 със същия проблем но с 4 счупени кобилици турбото влизаше за по 5 сек. в авариен режим. На мен ми излезе 1400 лв. но със смяна на два разпределителни валове.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Audi A4 Quattro

                    В София толкова ли няма някой друг да го погледне това ауди, преди време се бях навил да си взема едно 2,8 куатро-ръчка, но нямаше запазени екземпляри, отделно един приятел ми донесе и съединител от Германия на сгодна цена за двигатели от 2,3 до 2,8 и сега хартиса, ако има някой желаещ да ми пише на лично да не пълним тематауспех

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X